Geir Stene

Drøbak legesenter

Autorisasjon (1995)

Drøbak legesenter Telefonnummer64 90 51 1064 90 51 ...
Dyrløkkeveien 15 1448 Drøbak
Geir Stene er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Geir Stene

Føler meg trygg

Et legekontor som gjør alt de kan for at du får den hjelpen du trenger. Jeg bruker Stene som fastlege, og er meget fornøyd. Går til årlig kontroll, og etter innleggelse på sykehus fulgte han opp meg på en meget god og betryggende måte.

En veldig god fastlege

Har bare positivt å si om han. God til å lytte og god til å formidle konstruktivt. Sekretærene er også ressurssterke så totalt sett så er jeg veldig fornøyd med legesenteret.

Blid, men arrogant

Opplever å få god kommunikasjon med de fleste jeg møter i jobb og privat sammenheng, men opplevde at Geir Stene ikke er interessert i å lytte. Jeg prøvde å få svar på en spørsmål om henvisning gjentatte ganger, men ble avvist. Han var også svært skeptisk til at jeg i det hele tatt følte meg syk siden hans oppfatning var at jeg SÅ frisk ut og CPR (blodprøven) så fin ut.

Uinteressert.

Han hadde alt for dårlig tid, og lo av alt jeg sa.
Jeg hadde med meg et barn som hadde smerter og gråt. Vi var like kloke, eller like lite kloke da vi gikk ut fra legen.
Jeg og mange med meg sitter gjerne og venter en halv time på venterommet for at legen skal ta seg tid, og være sikker på at mennesker som er syke, og som det er vanskelig å finne riktig behandlingsmåte på, får hjelp eller blir sendt videre.
Veldig hyggelige og omtenksomme legesekretærer.

super lege

Har bare posetive ting aa melde om denne legen har vert min lege siden Jens Mo tid Konstuktiv og henviser deg videre med stor innsikt i det somatiske landskapet. Meget flink lege