Geir Stene

Drøbak legesenter

1995

Drøbak legesenter Telefonnummer64 90 51 1064 90 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dyrløkkeveien 15 1448 Drøbak
Geir Stene er en av 14 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Geir Stene

Uinteressert.

Han hadde alt for dårlig tid, og lo av alt jeg sa.
Jeg hadde med meg et barn som hadde smerter og gråt. Vi var like kloke, eller like lite kloke da vi gikk ut fra legen.
Jeg og mange med meg sitter gjerne og venter en halv time på venterommet for at legen skal ta seg tid, og være sikker på at mennesker som er syke, og som det er vanskelig å finne riktig behandlingsmåte på, får hjelp eller blir sendt videre.
Veldig hyggelige og omtenksomme legesekretærer.

super lege

Har bare posetive ting aa melde om denne legen har vert min lege siden Jens Mo tid Konstuktiv og henviser deg videre med stor innsikt i det somatiske landskapet. Meget flink lege

Skuffende og lite interessert

Har vært pasient hos han et par år nå og har alltid følt meg litt uvelkommen når jeg har gått til han. Har forsåvidt en tilsynelatende relativt god forståelse av legefaget men mangler en del på det medmennesklige og betryggende samt at jeg opplever at han er utålmodig med barn. Lite beroligene og ikke flink til å håndtere de heller,har faktisk opplevd at han har forsvunnet midt under en legetime da han ikke klarte å berolige barnet mitt.

God fastlege

Er kronikker og trenger jevnlig oppfølging fra legen. Opplever at dr. Stene tar meg på alvor, han er godt oppdatert om min situasjon og yter den servicen jeg forventer. Jeg er svært fornøyd. Kontoret er svært veldrevet og yter profesjonell service.

Arrogant og meget usympatisk!

Allerede første timen overrasket det meg hvor "forutinntatt " han virket og han hadde tydeligvis laget seg en oppfatning om hvem jeg var ut i fra journalen min. Noe han innrømmet et par timer etterpå. Dr Stene var overhodet ikke interessert i å utrede noe som helst, langt mindre henvise videre. Aldri følt meg så liten og ubetydelig i mitt liv! Dr Stene er sikkert en flott fyr, men han kan tjene på å opptre litt mindre arrogant og lytte mer til pasientene. Ingen pasient er lik og de fleste velger virkelig ikke selv å bli syke.... !!!!! Bytter fastlege så fort noen blir ledige!