Geir Stene

Vollen Legekontor

Autorisasjon (1995)

Geir Stene er en av 77 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Geir Stene

Uinteressert, dårlig tid og dårlig oppfølging

Jeg har hatt Stene som fastlege i mange år. Heldigvis har ikke jeg trengt å dra til fastlegen så mange ganger, men de gangene jeg har dratt til han har han vært uinteressert i det jeg har sagt, og vært mer opptatt av hvor stor jeg har blitt. Det er mange dårlige opplevelser som har ført til at jeg nå har byttet fastlege. Helsesekretærene er helt fantastiske! Jeg har ikke noe vondt å si om de. Skulle bare ønske at legen var like omtenksom og interessert.

Dyktig og vennlig

Jeg benytter Geir Stene som fastlege og er meget godt fornøyd med ham og Drøbak legesenter. Jeg benytter ham som fastlege.

Føler meg trygg

Et legekontor som gjør alt de kan for at du får den hjelpen du trenger. Jeg bruker Stene som fastlege, og er meget fornøyd. Går til årlig kontroll, og etter innleggelse på sykehus fulgte han opp meg på en meget god og betryggende måte.

En veldig god fastlege

Har bare positivt å si om han. God til å lytte og god til å formidle konstruktivt. Sekretærene er også ressurssterke så totalt sett så er jeg veldig fornøyd med legesenteret.

Blid, men arrogant

Opplever å få god kommunikasjon med de fleste jeg møter i jobb og privat sammenheng, men opplevde at Geir Stene ikke er interessert i å lytte. Jeg prøvde å få svar på en spørsmål om henvisning gjentatte ganger, men ble avvist. Han var også svært skeptisk til at jeg i det hele tatt følte meg syk siden hans oppfatning var at jeg SÅ frisk ut og CPR (blodprøven) så fin ut.