Nina Therese Hagen

Autorisasjon (2006)

Nina Therese Hagen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nina Therese Hagen

Veldig flink!

Jeg har hatt Nina som lege i mine fem år som student i Trondheim, og er veldig fornøyd. Jeg har oppfattet henne som svært profesjonell, og synes jeg har fått god hjelp. Hun kjenner også sine begrensninger, og tok videre kontakt med eksperter da jeg kom med noen litt uvanlige symptomer.

Styr unna om du har lang historie med motgang

Hun har humor. Vil ikke innrømme når hun gjør feil.Men følger ikke opp det hun sier/lover.
Tror hun innerst inn vil meg det beste. Men hjelper ikke så jeg får hjelp.Tilliten er at hun ikke holder ord. Er flink å forklare om hun bare vil ta seg tid,men følger ikke opp problemet.
Aldri tid,avlyser viktige møter.
Har du attpå til ikke noen pårørende, sterke folk som står på. Så har du ikke sjans.
De i resepsjonen er ikke hyggelige,
de glimtet til noen få ganger å var hyggelig, det var de få gangene.

Kan hende jeg forandrer om det faktisk sjer endring

Trygg og kunnskapsrik

Nina er en fantastisk lege! Hun tar seg alltid god tid til deg, spør og gir av seg selv i samtaler. Hun er spesielt god på svangerskap, følte meg svært godt ivaretatt gjennom mitt første svangerskap. De som jobber på laben og kontoret er også veldig hyggelige.

Er du psykisk syk, styr unna.

Er ikke fornøyd i det heletatt. Har psykisk diagnose og opplever henne som kynisk, usympatisk og det å ikke bli tatt på alvor. Har en "ta deg sammen" innstilling. Dessuten får man bare vikarer nesten hver gang, fordi det virker som hun vil unngå enkelte pasientgrupper. Når man er inne på tilgjengelighet er det nærmest umulig å få time fort. Siste dråpe var da jeg prøvde å få time som hastet, men ble ventetid på over en måned og i tillegg så var det VIKAR. Anbefales ikke.

Veldig bra

Hun er en bra lege, hun hører og hun svarer og det kommer til en riktig behandlingen til slutt. Hun er fastlegen til meg og sonnen min.