Nina Therese Hagen

Autorisasjon (2006)

Nina Therese Hagen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nina Therese Hagen

Den beste som finnes!

Byttet fastlege ifb. med studietid i Trondheim. Har fullført studiene og må bytte fastlege, hvilket er et stort tap. Nina tar seg alltid god tid, o jeg har fått oppfølging omkring prevensjon, psykisk helse, og graviditet. Har alltid følt meg velkommen og ivaretatt.

Omsorgsfull og svært kunnskapsrik

Har hatt Nina Therese Hagen som fastlege under hele min studietid i Trondheim, og hun har vært helt suveren. Da jeg sliter med en sjelden autoimmun sykdom har hun vært helt fantastisk med å lytte og finne løsninger på en situasjon som ikke har så mange løsninger. Hun har også tatt meg alvorlig- noe som ikke alltid er en gitt faktor for alle fastleger. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med henne som fastlege og menneske og anbefaler henne ufattelig høyt.

Behagelig å kunnskapsrik

Uten tvil den beste legen æ kunne fått, hun er godt inne i alle aspekt og reagerer på det minste, setter pasient i førersete å er kompromiløs på løsninger...

Kunnskapsrik og dyktig

Har hatt Nina som fastlege siden 2009 og det sier vel sitt. Føler meg ivaretatt og trygg. Hun er god på å lytte og forklarer godt hvis det er noe som er uklart. Anbefaler Nina på det sterkeste!

Utrolig dyktig

Har hatt Nina som lege i mange år og det er ingen annen lege jeg heller vil dra til enn henne. Føler meg veldig trygg, sett og forstått. Uansett hva det gjelder føler jeg at hun lytter og kommer med gode forslag og avgjørelser.
Veldig flink lege som jeg absolutt anbefaler!