Nina Therese Hagen

Tlf: 73 98 40 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nina Therese Hagen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nina Therese Hagen

God allmennlege

Nina er en lege som er trygg på kunnskap, og det er tydelig at hun kan det hun snakker om.. ikke den ivrigste til å henvise videre med mindre hun selv mener det trengs..
Lytter godt og er beroligende.

Beste legen!

Beste legen jeg har hatt, kommer ikke til å bytte noen gang. Føler meg svært godt ivaretatt, og hun ser meg som menneske. Dyktig med gravide og kvinnehelse.

Akkurat det jeg trenger!

Har hatt Nina som fastlege i litt over 4 år og har vært veldig fornøyd ift hva jeg trenger og hva jeg har følt har vært viktig. Selve legesenteret er helt fantastisk- har fått time kjapt når jeg har trengt det, og de har vært svært behjelpelige hvis jeg ikke kan komme innom. Ser andre har kommentert at Nina ikke virker sympatisk. Da jeg hadde gått gjennom noe traumatisk for et par år siden, var det Nina som tok meg på alvor og fikk meg til å skjønne at jeg burde prate med noen. Hun var også god hjelp i tiden etterpå. Har også hatt en og annen time hos andre leger på senteret, og det har vært helt greit! Ikke noe å si på dette, og har følt meg godt ivaretatt. Anbefaler videre, og skal fortsette å ha denne legen ut tiden min i Trondheim!

Lite empati

Hun er en bestemt lege, noe som kan være veldig bra. Men hun har lite empati, virker ikke alltid som at hun er så interessert i å lytte. Virker ofte som at hun bagatelliserer plagene mine, noe som er veldig vanskelig da det er jeg som kjenner på det. Har hjulpet meg med medisiner og det jeg trenger av det, men ellers er det ikke blitt gjort så mye med problemene mine. Fin lege om du vil ha et stort og hardt dytt til å komme fremover, ikke så veldig fin lege om du har spesielle behov og vil ha forståelse.

Meget fornøyd!

Nina er helt fantastisk!! :)
Veldig forståelsesfull, lyttende, kommer med gode råd og følger opp meg som pasient på en god måte. :)

Hadde enda alle leger vært som henne...

Nina er en person som kanskje kan virke litt bestemt, men det tror jeg hun gjør helt rett i. Jeg oppfatter henne som en grundig, interessert og rettferdig lege. Jeg ville ikke gått til henne for å få skrevet ut en "vag" sykmelding. Hun er der for å få deg frisk, ikke for å skyve deg enda lenger ut i NAV-myra.

Dette er faktisk den eneste fastlegen som virkelig har satt seg inn i mitt sykdomsbilde på en skikkelig måte.

Jeg vil anbefale denne legen

Grundig og løsningsorientert

Jeg har i mange år slitt med innsovningsvansker, har alltid vært treg ut av senga og derfor slitt en del med tretthet på dagtid, særskilt i forbindelse med jobb. Nina gav meg grundig innføring i hva jeg burde fokusere på med hensyn til søvnhygiene, og hun gav meg en strukturert behandlingsplan med god oppfølging underveis og i etterkant. Behandlingen fungerte utmerket - også på lang sikt, og jeg har fått god effekt og nytte av behandlingen hun stipulerte for meg.

Hun leser seg opp på deg før timen din, hun hører på hva du har å si, og hun gir deg en god og kompetent behandling på bakgrunn av din individuelle situasjon, og hun tør å si hva hun mener som lege. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med henne som fastlege.

Nina

Nina er den beste legen jeg har hatt. Hun hører på meg og veileder meg igjennom hva enn det nå må være. Hun er også hyggelig og pålitelig.

Min verste opplevelse hos legen

Dette er den minst forståelsesfulle legen jeg har vært borti. Jeg var veldig nedbrutt etter min mors dødsfall og samlivsbrudd oppe i det hele, jeg gråt og gråt på kontoret hennes og alt hun sa var; men hva mener du JEG skal gjøre? Veldig kald person og jeg følte meg enda verre etter å ha vært hos henne. Veldig nedverdigende opplevelse. Jeg var 19 år den gang.

Beste lege jeg har hatt og noensinne kommer til å ha!

Nina har hjulpet meg i tykt og tynt, når jeg har vært som lengst nede i livet. Hun lytter, viser forståelse, kunnskapsrik (får alltid svar på det jeg lurer på...og litt til), hjelper meg med nødvendige henvisninger og alt jeg trenger. Hun er ett varmt og omtenksomt menneske som har betydd utrolig mye for meg. Mer enn hun selv vet. Etter å ikke ha blitt tatt seriøst av flere leger så var det en befrielse å få henne som fastlege. Anbefaler henne!

Flink dame

Svært dyktig lege som vet hva hun prater om. Hun tar seg god tid, vier all sin oppmerksomhet til deg og lytter aktivt. Hadde henne som fastlege i et års tid og har ingenting å sette fingeren på. Anbefales.

Dit hun drar, drar jeg!

Fantastisk dame som ser MEG, har gjentatte ganger hatt tøffe perioder i livet, der hun alltid har tatt seg tid til å høre på meg. når jeg kommer inn spør hun meg alltid hva JEG trur det kan være, alt fra lungebetennelse, vannkopper hos barna eller mitt indre som har det vondt,hun lytter og viser meg respekt, å vi finner alltid gode løsninger som jeg er fornøyd med. virkelig en dame med hjertet på rett plass, så da hun flyttet fra sørbyen for å starte eget på strinda, fulgte jeg etter, kjører gladelig byen rundt for en slik lege.

Verdens beste fastlege!

Den beste og mest empatiske legen jeg har hatt! Veldig lei meg for at jeg måtte bytte lege da jeg flyttet for et år siden! Tar seg bestandig god tid og lytter til det man har å si.

Lite engasjert

En lite engasjert og forståelsesfull lege. Jeg følte alltid at hun hadde dårlig tid. Hun er en ok lege i forhold til enkelte konkrete ting. Men hvis det snakk om noe som krever en litt mer inngående samtale og empati med deg som pasient vil jeg ikke anbefale henne.

Medmenneske

Nina Hagen er en meget dyktig lege. Hun benytter ord som pasienten forstår og taler med klar tekst.
En føler en blir hørt, ivaretatt og behandlet under en legitime. Hun er flink til å se alle faktorer som kan spille inn på en persons helse.
En lege med smil, humor og hjerte på rett sted.

Veldig fornøyd pasient

Jeg opplever Nina som en profesjonell og dyktig lege som behandler deg etter dine behov og ønsker. Hun tar seg alltid god tid og forklarer ting nøye og er opptatt av at jeg skal forstå. Det er lett å snakke med henne. Hun er trygg i sin rolle, sympatisk og forståelsesfull. Hun husker deg!

reddet livet mitt

svært dyktig, åpen, lyttende, svært godt forberedt, tar seg tid selv om hun har det travelt...

Verdens beste!

Så flink, tålmodig og forståelsesfull, virkelig en dyktig lege! Masse humor og innsikt i både sykdommer og mennesker!