Nina Therese Hagen

Vegamot 8 B 7049 Trondheim
Nina Therese Hagen er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nina Therese Hagen

Beste legen!

Beste legen jeg har hatt, kommer ikke til å bytte noen gang. Føler meg svært godt ivaretatt, og hun ser meg som menneske. Dyktig med gravide og kvinnehelse.

Akkurat det jeg trenger!

Har hatt Nina som fastlege i litt over 4 år og har vært veldig fornøyd ift hva jeg trenger og hva jeg har følt har vært viktig. Selve legesenteret er helt fantastisk- har fått time kjapt når jeg har trengt det, og de har vært svært behjelpelige hvis jeg ikke kan komme innom. Ser andre har kommentert at Nina ikke virker sympatisk. Da jeg hadde gått gjennom noe traumatisk for et par år siden, var det Nina som tok meg på alvor og fikk meg til å skjønne at jeg burde prate med noen. Hun var også god hjelp i tiden etterpå. Har også hatt en og annen time hos andre leger på senteret, og det har vært helt greit! Ikke noe å si på dette, og har følt meg godt ivaretatt. Anbefaler videre, og skal fortsette å ha denne legen ut tiden min i Trondheim!

Lite empati

Hun er en bestemt lege, noe som kan være veldig bra. Men hun har lite empati, virker ikke alltid som at hun er så interessert i å lytte. Virker ofte som at hun bagatelliserer plagene mine, noe som er veldig vanskelig da det er jeg som kjenner på det. Har hjulpet meg med medisiner og det jeg trenger av det, men ellers er det ikke blitt gjort så mye med problemene mine. Fin lege om du vil ha et stort og hardt dytt til å komme fremover, ikke så veldig fin lege om du har spesielle behov og vil ha forståelse.

Meget fornøyd!

Nina er helt fantastisk!! :)
Veldig forståelsesfull, lyttende, kommer med gode råd og følger opp meg som pasient på en god måte. :)

Hadde enda alle leger vært som henne...

Nina er en person som kanskje kan virke litt bestemt, men det tror jeg hun gjør helt rett i. Jeg oppfatter henne som en grundig, interessert og rettferdig lege. Jeg ville ikke gått til henne for å få skrevet ut en "vag" sykmelding. Hun er der for å få deg frisk, ikke for å skyve deg enda lenger ut i NAV-myra.

Dette er faktisk den eneste fastlegen som virkelig har satt seg inn i mitt sykdomsbilde på en skikkelig måte.

Jeg vil anbefale denne legen