Nina Therese Hagen

Vegamot 8 7048 Trondheim
Nina Therese Hagen er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nina Therese Hagen

Akkurat det jeg trenger!

Har hatt Nina som fastlege i litt over 4 år og har vært veldig fornøyd ift hva jeg trenger og hva jeg har følt har vært viktig. Selve legesenteret er helt fantastisk- har fått time kjapt når jeg har trengt det, og de har vært svært behjelpelige hvis jeg ikke kan komme innom. Ser andre har kommentert at Nina ikke virker sympatisk. Da jeg hadde gått gjennom noe traumatisk for et par år siden, var det Nina som tok meg på alvor og fikk meg til å skjønne at jeg burde prate med noen. Hun var også god hjelp i tiden etterpå. Har også hatt en og annen time hos andre leger på senteret, og det har vært helt greit! Ikke noe å si på dette, og har følt meg godt ivaretatt. Anbefaler videre, og skal fortsette å ha denne legen ut tiden min i Trondheim!

Lite empati

Hun er en bestemt lege, noe som kan være veldig bra. Men hun har lite empati, virker ikke alltid som at hun er så interessert i å lytte. Virker ofte som at hun bagatelliserer plagene mine, noe som er veldig vanskelig da det er jeg som kjenner på det. Har hjulpet meg med medisiner og det jeg trenger av det, men ellers er det ikke blitt gjort så mye med problemene mine. Fin lege om du vil ha et stort og hardt dytt til å komme fremover, ikke så veldig fin lege om du har spesielle behov og vil ha forståelse.

Meget fornøyd!

Nina er helt fantastisk!! :)
Veldig forståelsesfull, lyttende, kommer med gode råd og følger opp meg som pasient på en god måte. :)

Hadde enda alle leger vært som henne...

Nina er en person som kanskje kan virke litt bestemt, men det tror jeg hun gjør helt rett i. Jeg oppfatter henne som en grundig, interessert og rettferdig lege. Jeg ville ikke gått til henne for å få skrevet ut en "vag" sykmelding. Hun er der for å få deg frisk, ikke for å skyve deg enda lenger ut i NAV-myra.

Dette er faktisk den eneste fastlegen som virkelig har satt seg inn i mitt sykdomsbilde på en skikkelig måte.

Jeg vil anbefale denne legen

Grundig og løsningsorientert

Jeg har i mange år slitt med innsovningsvansker, har alltid vært treg ut av senga og derfor slitt en del med tretthet på dagtid, særskilt i forbindelse med jobb. Nina gav meg grundig innføring i hva jeg burde fokusere på med hensyn til søvnhygiene, og hun gav meg en strukturert behandlingsplan med god oppfølging underveis og i etterkant. Behandlingen fungerte utmerket - også på lang sikt, og jeg har fått god effekt og nytte av behandlingen hun stipulerte for meg.

Hun leser seg opp på deg før timen din, hun hører på hva du har å si, og hun gir deg en god og kompetent behandling på bakgrunn av din individuelle situasjon, og hun tør å si hva hun mener som lege. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med henne som fastlege.