Magnus Kristinn Halldorsson

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Magnus Kristinn Halldorsson er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Magnus Kristinn Halldorsson

Flink fastlege

Har hatt Halldorsson som fastlege i flere år, og er godt fornøyd. Har vært der med ulike problemer, både fysiske og psykiske - og føler alltid jeg blir tatt seriøst. Han tar seg god tid når det er nødvendig. Han kan dog oppleves som noe klønete i møte med "kvinneproblemer", men han er i mine øyne en svært kompetent lege.

Bra

Syns han var veldig behagelig og trygg å være hos. Følte ikke at han hadde det noe travelt, men at han tok seg god tid.

Veldig fornøyd

Han klarer å forstå seg utrolig bra på det jeg har å si, og jeg føler meg veldig trygg hos han. Ellers virker han klok og ordentlig, og som en person man kan stole på.

Not satisfied at all

I really don't recommend him, In my case I felt he has lack of knowledge, communication and experience. He doesn't have any sense of humor with patient

Ikke fornøyd

Student fra Østlandet - misfornøyd. Legekontoret generelt er svært vanskelig å få kontakt med. De besvarer KUN SMS, selv om jeg ofte har ønsket å prate med dem via telefon. Jeg har da gitt opp etter 20 min i "telefonkø". Det merkelige er at de besvarer SMS sporenstreks etterpå. I tillegg har de svært sære åpningstider på telefonlinjen.

Hva gjelder dr. Halldorsson er jeg ikke særlig fornøyd med konsultasjonene. Jeg føler jeg "hastes" gjennom og sitter egentlig igjen med flere spørsmål enn svar, til tross for at jeg beskriver plagene mine på en adekvat måte. Dette kan muligens forklares med at hans stappfulle pasientliste.

Føler meg heller ikke helt "trodd på". Dette er muligens noe overdrevet, men de gangene jeg har vært der har jeg hatt reelle plager, og jeg finner heller ingen grunn til å "lyve" om plagene mine. Sympati får jeg fra andre steder.