Magnus Kristinn Halldorsson

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Magnus Kristinn Halldorsson er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Magnus Kristinn Halldorsson

Byttet etter kort tid.

Jeg byttet fastlege etter noen mnd. i svangerskapet. Jeg synes at han er ubehagelig og flossete.

Trygg og lyttende lege

Jeg føler meg godt ivaretatt av Magnus Halldorsson. Jeg føler han lytter til det jeg har å si, kommer med oppfølgingsspøsmål, spør også hvordan det går med problemer jeg hadde forrige gang og generelt bryr seg. Han spør alltid om det var noe mer når jeg er ferdig med å si det jeg ville si, så jeg føler han tar seg tid og tar meg seriøst. Han stirrer ikke på dataen mens jeg snakker, men ser på meg og lytter. Hans behandling har ofte fungert, eller jeg har blitt sendt videre ved behov. Jeg synes også det har vært problemfritt å ta opp seksualspørsmål selv om jeg er kvinne i 20-årene.

Kvinneting ikke denne legen man skal oppsøke, men ved lytte og empati

Kjempe flink til å lytte og forstå hva man sier til han, men ønsker man å sjekke seg eller har problem i analåpning osv. Lite sjekking på hva som er problemet, han spør heller gjerne. Får følelse av at han synes det er flaut med kvinneting. Jeg sitter i grunn å gir han svaren selv føler jeg. litt mer bestemt kunne han ha vært, når jeg forklarer hva jeg ønsker eller hva som er problemet. Men er vel dårligst på det å kontrolle ved kjønnssykdommer eller problem i anal.

Ikke den beste

Følte kommunikasjonen oss i mellom var mindre bra. Da jeg var syk som mest, fikk jeg minst hjelp. Ved undersøkelser ble jeg ikke alltid fortalt hva som skulle skje. Måtte ty til hjelp fra en annen lege for å finne ut hva som var galt. Da jeg begynte å bli bedre fikk jeg med ett mye bedre hjelp, da var Halldorsson en grei lege.

Beste legen ever!!!!!!

Jeg har hatt denne legen i ca 10 år. Jeg er særdeles fornøyd med han, jeg har hatt et par problemer og trengt sykmelding et par ganger, han lytter, er empatisk og veldig hyggelig. Han har ringt meg mens jeg har vært sykemeldt bare for å høre hvordan jeg har d. Jeg har også trengt en operasjon for senebetennelse og d gikk ca 14 dagen før jeg fikk time på privatklinikk. Jeg er snart 50 år og har aldri hatt en bedre lege så jeg kjenner meg ikke igjen i enkelte av kommentarene her. Kjempedyktig,grei og flink!!!!