Magnus Kristinn Halldorsson

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Magnus Kristinn Halldorsson er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Magnus Kristinn Halldorsson

Flink fastlege

Jeg er veldig fornøyd med Halldorsson som fastlege. Jeg har hatt han som fastlege i over 20 år og opplever han som empatisk, kunnskapsrik og lyttende. Har hatt utfordringer med kronisk sykdom som han har tatt på alvor og gjort sitt ytterste for å utrede og finne riktig medisinering. Kan anbefale Halldorsson.

Veldig irritert.

Har hatt denne legen en del år nå. Han lytter men det skjer ikke noen ting. Han har sympati men virker litt tiltaksløs. Han er generelt trivelig, men noe hardhendt under undersøkelser. Han virker noe gammeldags i tankegangen og er alltid forsinket.
Problemer du har blir ikke forklart og han gjentar ting som var snakket om sist, men det er ikke mer å si om det. Symptomene dine kan ikke bety noe. Det er bare bagateller eller generelle plager du sitter med. Du blir ikke mer klok på saken.

Har du problemer kan du gå med de i flere år uten at det blir gjort noe med det. Jeg mener mange år! Er du litt usikker til i å ta tak i det selv blir du gående med problemene dine. Du må argumenter å kanskje til tider små krangle med denne legen får å få fart på saken. Om du da får til å få fart på saken.
"Fart"
Det er ikke heller sånn at man har det vondt over alt eller dukker opp der for den minste ting i mitt tilfelle. Så jeg skjønner ikke greia her, hvorfor det ikke skjer noen ting. Spesialister trengs ikke!

Det er ikke sånn at det å ha det vondt et sted gang på gang er et problem som det er verdt å ta hensyn til hos denne legen! Uansett om det gjør livet ditt litt små surt og bedritent. Det gjør tilværelsen veldig usikker og vanskelig.
Er det det sånn at man skal krype in på kontoret å vræle av full hals får å få ting gjort?
Det er nesten som han syns du er hypokonder og du må roe deg ned.
Og det er jeg ikke! :)
Har skiftet lege nå.

God sjelesørger

Jeg opplevde Magnus Kristinn Halldorsson som en meget god sjelesørger, en extra far i tøffe livssituasjoner og jeg savner han mye i dag.. Jeg har dessverre ikke muligheten lengre å ha han som lege, men jeg anbefaler han på det varmeste. Det er absolutt ingen leger som er ufeilbarlige, og det kan alle skrive under på det, men jeg kan anbefale denne legen på det varmeste,. Magnus er ikke stolt og en kan prate med legen uten at han viser stolte miner og han er en god og behagelig lege. Henviser raskt videre med fysiske problemer også.

Super lege

Jeg har hatt Magnus som fastlege i 5 år nå, og vært svært fornøyd. Han er veldig flink til å lytte og har alltid tatt problemene mine på alvor og kommet med gode behandlingsforslag og oppfølging. Han har vært veldig flink til å se meg som person, vært åpen uten noen fordommer, og jeg har stor tillit til han. Ville fortsatt å hatt han som lege hvis det ikke var for at jeg flytter fra byen. Anbefaler! Eneste som kan være litt negativt er at han ofte er fullbooket en periode frem i tid. Men legekontoret har alltid "øyeblikkelig hjelp" timer, så det har aldri vært noe problem å få hjelp om det er akutt.

Manglende forståelse

Fastlege i rundt 2 år. Forsåvidt hyggelig og rolig. Forstår han greit, selv med noe islandsk dialekt. Flink på øyekontakt og tilstedeværelse. Men føler ikke at oppfølgingen er på et forsvarlig helsefaglig nivå. Lytter og stiller greie spørsmål, men har noen tilsynelatende forutinntatte råd og veiledning. Repeterer fra tidligere legetimer og evner ikke å se medisinske tilstander og smerter/problemer i nytt lys. Kommer aldri videre og sitter igjen med en følelse av at legetimen ikke hadde noe for seg.
Kan ikke anbefale denne legen, men om man må ha en lege kan han gjøre jobben.