Magnus Kristinn Halldorsson

Tlf: 73 83 36 10 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Magnus Kristinn Halldorsson er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Magnus Kristinn Halldorsson

Lite hjelpsom

Jeg opplevde legen som nedlatende og lite samarbeidsvillig. Han var til tider moraliserende og jeg følte ikke at han ville hjelpe meg. For eksempel, jeg spurte om et legemiddel søsteren min brukte som fungerte for henne, og han sa at det var for pasienter som var mer plaget enn meg, men da jeg byttet fastlege var det det første jeg fikk foreslått uten å måtte nevne det selv.
En annen gang ba jeg om hjelp med øret mitt. Hans mening var at jeg måtte vente og se (noe jeg visste kom til å ende dårlig), så jeg sa at han skulle ringe noen som ville hjelpe meg. Kirurgene på sykehuset var helt med og tok meg inn samme dag.
Denne legen fikk meg til å ikke ville gå til legen, og til å føle at jeg alltid måtte forsvare ønsket om behandling, uansett hva det var snakk om.

Fraværende og kom sent til avtalen

Kom for sent til avtalen og virket lite støttende gjennom hele samtalen. Følte ikke at han egentlig lyttet til hva jeg hadde å si.

Flink lege

En god og empatisk lege. Tar seg tid til å lytte til det du har å si og henviser videre eller bestiller undersøkelser når det er nødvendig.

Trygg og kunnskapsrik

Syntes han er en flott fastlege som tar meg på alvor. Han er grundig og tyr ikke til lette løsninger. Leser en del om at noen oppfatter han klossete med kvinneting, dette er jeg uenig i. Han er svært profesjonell og virker tillitsfull.

Eneste minus er telefontiden på legesenteret. Lang telefonkø og med fokus på SMS-bestillinger, noe jeg misliker.

En bra lege!

Jeg er ikke ofte til lege, men jeg har et godt inntrykk av denne fastlegen. Forståelsesfull og saklig.