Hans Haugan

Melhus Legesenter AS

Melhusvegen 505 7224 Melhus
Hans Haugan er en av 13 fastleger i Melhus

Siste vurderinger av Hans Haugan

Dyktig lege og veldig barnevennlig

Etter å ha byttet lege tre ganger (pga flytting) så var vi skeptisk med ny lege. Haugan snakket med barnet og inkludert han i vår samtale om årsaken han var i dårlig form. Han var dyktig, flink til å forklare og veldig hyggelig! Vi var heldig med denne legen ja!!

Fantastisk!

Hele familien har Hans Haugan som fastlege.
Han fremstår som faglig kompetent, empatisk og flink til å lytte- samtidig som han er prinsippfast.
Vil anbefale han som fastlege!

Viser interesse

Har hatt flere besøk årlig hos Haugan i 10 år hvor jeg har fått god hjelp og forståelse med både fysiske og psykiske plager. Har alltid blitt lyttet til og fått mine ønsker møtt. Dette er en lege som har kjempet for meg når andre deler av helsesystemet har gått meg i mot. Viser interesse for pasientens velvære og tar seg god tid

Den beste legen jeg har hatt

Han lytter, forklarer, grundig
Har alltid funnet rett årsak og "kur"

En lege som lytter og tar deg på alvor

Dr. Hans Haugan har vært min fastlege så lenge jeg kan huske, og jeg syns han fortjener all ros han kan få! Han lytter til meg, foreslår alternative behandlingsformer, har alltid blikkontakt, viser oppriktig interesse og gir uttrykk for genuin forståelse for min situasjon hva det enn måtte være. Jeg har aldri forlatt kontoret hans uten å ha følt meg ivaretatt. I tillegg tar han seg god tid til meg, og har aldri gitt uttrykk for stress eller hastverk. Dett er en lege jeg absolutt kan anbefale!