Hans Haugan

Melhusvegen 505 7224 Melhus
Tlf: 72 87 70 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans Haugan er en av 13 fastleger i Melhus

Siste vurderinger av Hans Haugan

Endelig en fantastisk barnelege!

Etter å ha vært uheldig med en lege på Melhus som ikke tok barnets sykdom seriøs fikk vi kom inn til Haugan. Barnet fikk tatt prøver, vi fikk svar og ble sendt videre på undersøkelse på sykehuset.
Vi byttet fastlegen vår til alle barna så fort det ble ledig hos Haugan!! Anbefales virkelig!!

Skuffet!

Jeg har vært hos Haugan to ganger på ø-hjelptime. Han er ikke min fastlege mao. Jeg opplevde begge gangene at han ikke tok meg på alvor og for min del opplevde jeg han nedlatende.

Fantastisk!

Hele familien har Hans Haugan som fastlege.
Han fremstår som faglig kompetent, empatisk og flink til å lytte- samtidig som han er prinsippfast.
Vil anbefale han som fastlege!

Viser interesse

Har hatt flere besøk årlig hos Haugan i 10 år hvor jeg har fått god hjelp og forståelse med både fysiske og psykiske plager. Har alltid blitt lyttet til og fått mine ønsker møtt. Dette er en lege som har kjempet for meg når andre deler av helsesystemet har gått meg i mot. Viser interesse for pasientens velvære og tar seg god tid

Den beste legen jeg har hatt

Han lytter, forklarer, grundig
Har alltid funnet rett årsak og "kur"

En lege som lytter og tar deg på alvor

Dr. Hans Haugan har vært min fastlege så lenge jeg kan huske, og jeg syns han fortjener all ros han kan få! Han lytter til meg, foreslår alternative behandlingsformer, har alltid blikkontakt, viser oppriktig interesse og gir uttrykk for genuin forståelse for min situasjon hva det enn måtte være. Jeg har aldri forlatt kontoret hans uten å ha følt meg ivaretatt. I tillegg tar han seg god tid til meg, og har aldri gitt uttrykk for stress eller hastverk. Dett er en lege jeg absolutt kan anbefale!

Mangel på forståelse

Hendelse i forbindelse med annen turnuslege og Haugans rolle som veileder. Jeg ble ikke tatt på alvor, og hadde saker å ta opp, men ble avvist av turnuslege med støtte fra veileder, lege Haugan. Grunn gitt var èn sak per konsultasjon. Det er mulig det er en regel, men jeg har aldri hørt om dette eller at det er blitt overholdt i mine tidligere besøk eller andres besøk til lege. I alt på grunn av denne typen veiledning av turnuslege, var jeg 4 ganger til legen, med saker som en annen lege ville gjort med god margin på en enkelt konsultasjon. Jeg har også hørt med andre leger, som bekrefter det jeg legger fram her som grunnlag for å klage. Haugan viste ingen forståelse og virket veldig uinteressert samt bagatelliserte hendelsen.

En god lege

Han lytter på folk, sjekker deg grundig. God til å forklare. Liker han meget godt