Melhus Legesenter AS

Melhusvegen 505 7224 Melhus

Siste vurderinger av Melhus Legesenter AS

Beste lege ever!

Lege: Rune Skjesol Skrevet

Han er legen min for nesten 6 år. Har aldri hatt problemer med Rune. Han er så flink og snill. Han er glad og alltid med smil. Jeg er så glad i ham. Rune har hjulpet meg mye med helsen min.

Dyktig, lyttende og erfaren.

Lege: Magne Anders Ranum Skrevet

Magne Anders har vært fastlegen min, helt siden jeg var liten gutt.

De gangene jeg har vært hos han tar han meg alltid seriøst, han lytter, prater og er engasjert.

Kommer ofte med gode tilbakemeldinger.

Jeg har alltid følt meg trygg og godt ivaretatt hos Dr. Ranum.

Har alt for dårlig tid

Lege: Lars Arne Riseth Skrevet

Han har alt for dårlig tid til pasientene sine, flere ganger har han vært så stresset så jeg ikke får snakket om hvorfor jeg er der. Han tar raske beslutninger og følger ikke opp. Hater å være hos han, men er ikke andre ledige her. Aller værste jeg har hatt. Alt for stressa og hører ikke på meg. Nekter å snakke om mer enn 1 ting per time. Skal man ta opp noe mer, må man bestille ny time.

Den beste i bransjen!

Lege: Cecilie Køste Skrevet

Første av mange fastleger hvor man føler seg godt ivaretatt. Alle problemer som man måtte ha har hun noe svar eller løsninger. Hun lytter og undersøker. Tydelig at hun liker jobben sin, og gjør alt for at pasientene skal ha det bra. Finnes ingen tvil om at anbefalingene står i kø på denne legen!

Engasjert lege

Lege: Cecilie Køste Skrevet

Engasjert lege som tar seg god tid, er imøtekommende, snill og respektfull. Kommer med gode råd og du får virkelig følelsen av at hun bryr seg om sine pasienter.