Melhus Legesenter AS

Melhusvegen 505 7224 Melhus

Siste vurderinger av behandlere ved Melhus Legesenter AS

Hyggelig, men man blir ikke tatt på alvor

Lege: Magne Anders Ranum Skrevet

Han er en hyggelig fyr, men det hjelper lite om man kommer og trenger hjelp fordi man er syk.

Hvis man ønsker en lege der man får spørsmålet: "Hva mener du jeg skal gjøre med det?", når man kommer dit, velger man Ranum. Dette er et spørsmål jeg har fått så og si hver gang jeg har kommet til ham med ting han ser på som bagateller, og jeg har høy terskel for å gå til lege. Opplever at jeg ikke ble tatt på alvor, så måtte skifte fastlege for å få hjelp. Oppleves arrogant.

Faglig dyktig og lytter til det man har å si

Lege: Magne Anders Ranum Skrevet

Har en annen fastlege ved kontoret, men har møtt på Ranum ved flere anledninger. Han tar seg tid til å forsikre seg om at du har fått svar på det du lurer på - eller det du burde vite.

Er nøye og kommer med gode forslag og tilbakemeldinger. Han kan utfordre deg i positiv betydning når man kanskje har overtenkt litt og kommer med saklige og kloke utsagn for å faglig få deg ned på jorda igjen.

Hyggelig, tillitvekkende og tilgjengelig.

Lege: Hans Haugan Skrevet

Jeg ble fulgt opp på en betryggende måte av legen, og han var flink med å kommunisere informasjon om sykdomsforløpet på et forståelig språk.

Trygg og lydhør

Lege: Magne Anders Ranum Skrevet

En fantastisk lege som lytter og spør om hva du tror selv. Alltid punktlig på timene, noe som er veldig bra. Med andre or en fantastisk lege. Håper han aldri slutter.

Meget tillitsfullt, medmenneskelig, innsikt og forståelse

Lege: Rune Skjesol Skrevet

God til å lytte, tar tak i ting med en gang og kommer med supre og raske løsninger. Bryr seg genuint om mennesket bak pasient masken. Er alltid tilstedeværende og gir deg alltid følelsen av å ha blitt sett hørt og møtt når du forlater kontoret hans