Hanna Helgetun Krogh

Kalvskinnet legesenter

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Kalvskinnet legesenter
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Tlf: 73 80 99 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hanna Helgetun Krogh er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hanna Helgetun Krogh

Trygg

Hanna er en veldig god og trygg lege. Føler hun er oppriktig interessert i å lære meg å kjenne og hjelpe meg på best mulig måte.
Tryggheten hun viser og gir meg som pasient er gull verdt for meg. Rett og slett en fantastisk lege.
Har bare lyst til å gi henne en klem etter endt time/konsultasjon.

Digger Hanna!

Har hatt Hanna som fastlege i 11 år og er utrolig fornøyd. Hun ser meg, spør, tar seg tiden, beroliger ved behov. Hun er alltid rolig og jeg føler aldri at hun stresser med å bli ferdig med konsultasjonen. Jeg føler meg heldig som har henne som lege. PS: sekretærene er også herlige damer!

En svært dyktig fastlege

Jeg er svært fornøyd med å ha Hanna som min fastlege, kjenner meg trygg, sett og ivaretatt av henne. Så hun får mine varmeste anbefalinger.
Jeg er også godt fornøyd med Kalvskinnet legesenter totalt sett, både det øvrige personalet og andre leger jeg har vært innom ved hastetime/vikar har jeg et godt inntrykk av og jeg kjenner meg trygg som pasient hos legesenteret.
De har jo en spesiell profil i og med at hver lege har færre pasienter på sine lister. Og det merkes godt som pasient, fordi da legen har bedre tid til hver enkelt pasient og det er også mulighet for å få dobbeltime hos fastlegen her, om man skulle ha behov for det.

Ser deg

Vil ikke bytte denne legen mot alt i verden. Sitter ikke å bare skriver, spør, lytter, gjentar for å forsikre at hun har oppfattet riktig. Undersøker, beroliger, henviser, yter ekstra via egen akupunkturbehandling.

Utmerket

Er utrolig fornøyd med legen jeg har hos kalvskinnet legesenter. Hvis jeg skal pirke på noe, så er det at det tar lang tid for å få kontakt med dem. Men selve legene er utrolig flinke, og lytter på hva du sier.

Et fantastisk menneske som til glede for oss ble lege

Helgetun tar seg tid til deg, ser deg og involverer deg gjennom hele legetime. Hun skriver aldri samtidig som du prater eller hun prater med deg. Full oppmerksomhet. Hun har et kroppsspråk og en måte å kommunisere på, som gjør at du merker hun bryr seg om deg og er interessert i å hjelpe deg. Når du forlater legekontoret føler du deg alltid bedre til sinns. Fastleger sitter i "fronten" og tar initialvurderinger, stiller diagnoser, henviser og skal gi pasienter en følelse av å bli sett, hørt og bekreftet på kort tid. Hos Helgetun blir du alltid sett, hørt og bekreftet. Det unner jeg alle de andre også, så må jeg sitte i 10 minutter å vente en gang eller to, vet jeg de minuttene blir brukt fornuftig på et annet medmenneske. Anbefales på det sterkeste!!

Verdens beste lege

Hanna er virkelig en av de beste legene jeg har møtt på. Hun ser hele mennesket, tar seg tid og er faglig dyktig! Terningkast 6!!

Den beste legen jeg har hatt .

Min fastlegen forstår meg bra! Hun gir meg beste råd om medisin og alt ! Jeg er meget fornøyd til henne !

Kjempefin lege!

Veldig fornøyd, hun er svært omsorgsfull og dyktig.

Profesjonell og hyggelig

Lytter til pasienten og er god til å følge opp i etterkant. Selv om også hun kan ha det travelt, klarer hun likevel å være tilstede i øyeblikket slik at man får den hjelpen man trenger. Hanna virker også genuint faglig interessert (kommer med mange gode tips og virker oppdatert).

Er også svært fornøyd med det øvrige personalet.

Fantastisk lege!

Beste legen jeg har hatt! Kommer ikke til å bytte fastlege før den dagen hun slutter.

Ei God lege

Veldig flink lege. Hun tar seg tid til å lytte, kommunisere,, og man føler seg hørt,,,
Hun Følger opp. og hilser selv i ikke arbeidstid,,,
Bra lege...

Veldig flink lege!

Tilfeldigheter gjorde det slik at jeg møtte en del vikarer før jeg endelig møtte fastlegen min,men jeg var veldig fornøyd med møtet. Hun er flink til å lytte og hun stresser ikke. God kommunikasjon og veiledning, samt hva som skal skje fremover/tiltak.

Beste legen jeg har hatt

Hun er veldig dyktig, lytter på hva du har å si og hun følger gjerne deg opp videre. Føler jeg blir godt tatt vare på av henne.

Bra!

Faglig dyktig, ser HELE mennesket, empati og medfølelse. Lytter til hva pasientene har å si, uten å framstå som naiv. Generelt meget godt inntrykk av legesenteret. (Kalvskinnet Legesenter)

Flott lege!

Veldig hyggelig lege! Blir alltid tatt på alvor, samme om man kommer for store eller små ting. Hun er omsorgsfull og flink til å lytte

En av de beste legene jeg har vært i kontakt med.

Flink, sympatisk og medfølende. Tar seg tid til pasientene sine, og er veldig flink til å følge opp. Veldig fornøyd! =)