Hanna Helgetun Krogh

Kalvskinnet legesenter

2009

Kalvskinnet legesenter Telefonnummer73 80 99 5073 80 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Hanna Helgetun Krogh er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hanna Helgetun Krogh

Trygg

Hanna er en veldig god og trygg lege. Føler hun er oppriktig interessert i å lære meg å kjenne og hjelpe meg på best mulig måte.
Tryggheten hun viser og gir meg som pasient er gull verdt for meg. Rett og slett en fantastisk lege.
Har bare lyst til å gi henne en klem etter endt time/konsultasjon.

Digger Hanna!

Har hatt Hanna som fastlege i 11 år og er utrolig fornøyd. Hun ser meg, spør, tar seg tiden, beroliger ved behov. Hun er alltid rolig og jeg føler aldri at hun stresser med å bli ferdig med konsultasjonen. Jeg føler meg heldig som har henne som lege. PS: sekretærene er også herlige damer!

En svært dyktig fastlege

Jeg er svært fornøyd med å ha Hanna som min fastlege, kjenner meg trygg, sett og ivaretatt av henne. Så hun får mine varmeste anbefalinger.
Jeg er også godt fornøyd med Kalvskinnet legesenter totalt sett, både det øvrige personalet og andre leger jeg har vært innom ved hastetime/vikar har jeg et godt inntrykk av og jeg kjenner meg trygg som pasient hos legesenteret.
De har jo en spesiell profil i og med at hver lege har færre pasienter på sine lister. Og det merkes godt som pasient, fordi da legen har bedre tid til hver enkelt pasient og det er også mulighet for å få dobbeltime hos fastlegen her, om man skulle ha behov for det.

Ser deg

Vil ikke bytte denne legen mot alt i verden. Sitter ikke å bare skriver, spør, lytter, gjentar for å forsikre at hun har oppfattet riktig. Undersøker, beroliger, henviser, yter ekstra via egen akupunkturbehandling.

Utmerket

Er utrolig fornøyd med legen jeg har hos kalvskinnet legesenter. Hvis jeg skal pirke på noe, så er det at det tar lang tid for å få kontakt med dem. Men selve legene er utrolig flinke, og lytter på hva du sier.