Hanna Helgetun Krogh

Autorisasjon (2009)

Kalvskinnet legesenter Telefonnummer73 80 99 5073 80 99 ...
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Hanna Helgetun Krogh er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hanna Helgetun Krogh

Et fantastisk menneske som til glede for oss ble lege

Helgetun tar seg tid til deg, ser deg og involverer deg gjennom hele legetime. Hun skriver aldri samtidig som du prater eller hun prater med deg. Full oppmerksomhet. Hun har et kroppsspråk og en måte å kommunisere på, som gjør at du merker hun bryr seg om deg og er interessert i å hjelpe deg. Når du forlater legekontoret føler du deg alltid bedre til sinns. Fastleger sitter i "fronten" og tar initialvurderinger, stiller diagnoser, henviser og skal gi pasienter en følelse av å bli sett, hørt og bekreftet på kort tid. Hos Helgetun blir du alltid sett, hørt og bekreftet. Det unner jeg alle de andre også, så må jeg sitte i 10 minutter å vente en gang eller to, vet jeg de minuttene blir brukt fornuftig på et annet medmenneske. Anbefales på det sterkeste!!

Verdens beste lege

Hanna er virkelig en av de beste legene jeg har møtt på. Hun ser hele mennesket, tar seg tid og er faglig dyktig! Terningkast 6!!

Den beste legen jeg har hatt .

Min fastlegen forstår meg bra! Hun gir meg beste råd om medisin og alt ! Jeg er meget fornøyd til henne !

Kjempefin lege!

Veldig fornøyd, hun er svært omsorgsfull og dyktig.

Profesjonell og hyggelig

Lytter til pasienten og er god til å følge opp i etterkant. Selv om også hun kan ha det travelt, klarer hun likevel å være tilstede i øyeblikket slik at man får den hjelpen man trenger. Hanna virker også genuint faglig interessert (kommer med mange gode tips og virker oppdatert).

Er også svært fornøyd med det øvrige personalet.