Elisabeth Hetle

Autorisasjon (2005)

Elisabeth Hetle er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elisabeth Hetle

Lite interessert

Har egentlig en annen lege på kontoret som min fastlege, men har vært hos dr. Hetle et par ganger for mer akutte timer. Hun virker uinteressert i pasienten, og har sittet med følelsen av at hun helst vil ha meg ut av kontoret så raskt som mulig.
Var der en gang etter nylig dødsfall i nær familie, og hun responderte så vidt på det jeg sa. Fikk kun spørsmål i retur om jeg trodde 1 uke sykemelding holdt..
Litt medmenneskelighet og å se opp fra PC-skjermen hadde nok gjort helhetsinntrykket hos dr. Hetle mye bedre!

Imøtekommende og flink

Elisabeth er en fastlege jeg føler meg trygg på. Hun følger opp og gir gode råd. Må gi skryt til helsesekretærene der også. Anbefales

Dårlig

Hun glemmer viktige ting, for eksempel hun sa ingen ting at jeg måtte ta extra paracet før spiral insetting. Hun glemmer hva jeg spør etter.

nei

Har aldri følt jeg har blitt tatt seriøst, og må gjerne spørre flere ganger før svar. Tar enkle og lette løsninger for seg selv, og vil ha pasienten fortest mulig ut.

Er også førstegangsgravid og fikk null informasjon og kontroller osv, ble bare henvist til sykehuset, der hun ga ansvaret til de. Hadde første svangerskapskontroll (egt i uke 12) i uke 19. Føler meg ikke trygg på henne og at mitt barn skal gå dit, bytter lege!

Mangler empati

Dette er en empatiløs lege. Jeg har opplevd min første livkrise (tap av et barn) og ble møtt med null forståelse og empati. Hetle: "Joa, jeg skjønner det er trist, men man har godt av å være i arbeid og ikke bare sitte hjemme med tankene sine" - Dette var da 3 uker etter dødsfallet.
Jeg har hatt denne fastlegen i 8 år, men det er først nå jeg trengte en god og forståelsesfull lege som ikke bare skrev ut resepter til et fysisk problem. Styr unna denne legen.