Elisabeth Hetle

Strinda Legesenter AS

2005

Strinda Legesenter AS Telefonnummer73 98 40 1073 98 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vegamot 8 B 7049 Trondheim
Elisabeth Hetle er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elisabeth Hetle

Dårlig

Hun glemmer viktige ting, for eksempel hun sa ingen ting at jeg måtte ta extra paracet før spiral insetting. Hun glemmer hva jeg spør etter.

nei

Har aldri følt jeg har blitt tatt seriøst, og må gjerne spørre flere ganger før svar. Tar enkle og lette løsninger for seg selv, og vil ha pasienten fortest mulig ut.

Er også førstegangsgravid og fikk null informasjon og kontroller osv, ble bare henvist til sykehuset, der hun ga ansvaret til de. Hadde første svangerskapskontroll (egt i uke 12) i uke 19. Føler meg ikke trygg på henne og at mitt barn skal gå dit, bytter lege!

Mangler empati

Dette er en empatiløs lege. Jeg har opplevd min første livkrise (tap av et barn) og ble møtt med null forståelse og empati. Hetle: "Joa, jeg skjønner det er trist, men man har godt av å være i arbeid og ikke bare sitte hjemme med tankene sine" - Dette var da 3 uker etter dødsfallet.
Jeg har hatt denne fastlegen i 8 år, men det er først nå jeg trengte en god og forståelsesfull lege som ikke bare skrev ut resepter til et fysisk problem. Styr unna denne legen.

Overfladisk

Virker overfladisk, tar ikke problemer på alvor, fremstår lite kunnskapsrik, uengasjert og uprofesjonell. Veldig forsinket og vanskelig å kommunisere med. Kommer med enkle løsninger som er selvsagte.

Hyggelig ellers, men er likevel verste legen jeg har gått til.

likegyldig

gir ikke gode nok tilbakemeldinger, er uengasjert og går ikke i dybden av helseproblemene, bytter fastlege nå