Elisabeth Hetle

Vegamot 8 B 7049 Trondheim
Elisabeth Hetle er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elisabeth Hetle

Rush Hour

Det virker som Elisabeth ikke er fornøyd med det yrket hun har valgt. Hun er meget kjapp og jeg sitter alltid igjen med spørsmål. Hun sier hadem like fort som hallo.

Empatisk, støttende og kyndig lege!

Jeg har hatt Dr. Elisabeth Hetle som fastlege i 7 år nå, og både jeg og mine barn har alltid fått all den hjelp og støtte vi trenger fra henne. Vi har vært til henne ofte, og hun finner alltid tid til å ta oss inn til timer, og hun ringer alltid tilbake eller sender SMS i hastesaker hvor jeg har bedt om det. Til timebestilling og andre henvendelser anbefaler jeg legesenterets SMS-tjeneste, der får jeg veldig raskt svar. Dr. Hetle henviser alltid videre når jeg ber om det, eller ved eget initiativ. Hun lytter, stiller gode spørsmål, og bidrar til å finne konstruktive løsninger både knyttet til fysisk og psykisk helse. Hun fremstår som klok, reflektert og respektfull i møte med meg og mine barn. Hennes uttalelser i møte med oss virker veloverveide, forskningsbaserte og angstdempende/beroligende. Min tenåringsdatter opplever Dr. Hetle som "Snill, med en behagelig væremåte som får meg til å slappe av, hun er komfortabel og 'chill' å være sammen med".

Travel

Flink til å høre etter når man prater, men virker ikke som hun er genuint interessert i å løse problemet, heller enn å finne en måte å få pasienten raskest mulig ut. Jeg dro til legen for å prate om flere ting, da jeg vet det er travelt for leger, og tenkte dette var bedre enn å bestille fire timer på rad. Etter å ha utført en av undersøkelsene sa hun "hade", hvorpå jeg sa jeg hadde ytterligere å ta opp. Hun spurte hvor lang tid dette ville ta, mens vi stod i gangen mellom undersøkelses-rommet og kontorene. Jeg fikk meg ikke til å nevne alt jeg lurte på mens vi stod der, da hun virket veldig stresset, men ba om fornyelse av en resept, hvilket jeg fikk. Jeg byttet fastlege etter dette besøket.

Bytter lege

Elisabeth har fått meg til å føle meg som en hypokonder. Føler hun ikke tar meg på alvor, ikke ville hun sende meg videre heller da jeg la frem problemet mitt, satt på kontoret hennes og gråt.. Jeg kom også en gang dit med ett problem, som viste seg å være ett symptom på en sykdom jeg har, men siden jeg har leddgikt nært på i familien var jeg redd for det.. Hun spurte om jeg feks hadde vondt i ryggen, svarte som det var at det hadde jeg ikke, hvorpå hun sier; nei men det er bra, vil jo ikke at du skal bli helt hypokonder heller.. Nei takk for meg!

Helt ok

Fikk time raskt, det var litt forsinkelser på kontoret, men det syns jeg i grunn det er uansett hvilken lege man går til. Smilte og så på meg mens vi snakket. Men hun innrømte å vite lite om det jeg plages med (som forøvrig er en relativt sjelden plage), så jeg kommer til å vurdere og bytte til en lege som kanskje vet litt mer.