Elisabeth Hetle

Autorisasjon (2005)

Elisabeth Hetle er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elisabeth Hetle

Alltid hjelpsom

Jeg har vært pasient hos Elisabeth i mange år.
Jeg er veldig fornøyd med henne. Hun tar seg god tid, er god til å lytte og rask til å henvise meg til spesialist og røntgen når hun mener at det er nødvendig. Blid og grei på alle vis, er alltid hjelpsom og imøtekommende. Kunne ikke ha hatt en bedre fastlege .

Kunnskapsrik og interessert. Ser pasientens behov

Jeg gikk hos Elisabeth i den værste perioden i mitt liv. Var skikkelig langt nede og psyksisk syk. Elisabeth ga meg rett og god hjelp. Hun forsto at jeg var sliten og ga meg rask og rett hjelp uten at det tok 2000 timer. Møtt mange leger og psykologer i mitt liv så vet at de fleste er ikke like god som Elisabeth. Takk for hjelpen i den sårbare perioden.

Trygg men uinterresert

Dr. Hetle er en veldig god lege å snakke med, selv om hun til tider kan oppfattes som uinteressert. Tar det meste seriøst og er flink til å høre på, men kan også være avvisende og litt vanskelig å kommunisere med.

Rolig og behagelig

Hetle er en rolig og behagelig lege som lytter til det man forteller. Jeg får alltid et svar, enten det er betryggende forklaring, henvisning til spesialist eller øvelser/medisiner som skal hjelpe. Jeg er også førstegangsgravid, og føler meg godt ivaretatt.

Litt medmenneskelighet

Hun virker uinteressert i pasienten, og har sittet med følelsen av at hun helst vil ha meg ut av kontoret så raskt som mulig. Har aldri følt jeg har blitt tatt seriøst, og må gjerne spørre flere ganger før svar. Hun forsvant under mitt besøk. Jeg måtte vente på henne der i omtrent 30 minutter, og fikk beskjed om at jeg burde ha forlatt siden hun ikke har noe annet å si. Også noen andre pasienter ventet fortsatt utenfor ...

Hvis hun ikke liker arbeidet, bør du gjøre noe siden dette er en veldig viktig posisjon for mer enn tusen mennesker på listen.