Elisabeth Hetle

Vegamot 8 7048 Trondheim
Elisabeth Hetle er en av 168 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elisabeth Hetle

Travel

Flink til å høre etter når man prater, men virker ikke som hun er genuint interessert i å løse problemet, heller enn å finne en måte å få pasienten raskest mulig ut. Jeg dro til legen for å prate om flere ting, da jeg vet det er travelt for leger, og tenkte dette var bedre enn å bestille fire timer på rad. Etter å ha utført en av undersøkelsene sa hun "hade", hvorpå jeg sa jeg hadde ytterligere å ta opp. Hun spurte hvor lang tid dette ville ta, mens vi stod i gangen mellom undersøkelses-rommet og kontorene. Jeg fikk meg ikke til å nevne alt jeg lurte på mens vi stod der, da hun virket veldig stresset, men ba om fornyelse av en resept, hvilket jeg fikk. Jeg byttet fastlege etter dette besøket.

Bytter lege

Elisabeth har fått meg til å føle meg som en hypokonder. Føler hun ikke tar meg på alvor, ikke ville hun sende meg videre heller da jeg la frem problemet mitt, satt på kontoret hennes og gråt.. Jeg kom også en gang dit med ett problem, som viste seg å være ett symptom på en sykdom jeg har, men siden jeg har leddgikt nært på i familien var jeg redd for det.. Hun spurte om jeg feks hadde vondt i ryggen, svarte som det var at det hadde jeg ikke, hvorpå hun sier; nei men det er bra, vil jo ikke at du skal bli helt hypokonder heller.. Nei takk for meg!

Helt ok

Fikk time raskt, det var litt forsinkelser på kontoret, men det syns jeg i grunn det er uansett hvilken lege man går til. Smilte og så på meg mens vi snakket. Men hun innrømte å vite lite om det jeg plages med (som forøvrig er en relativt sjelden plage), så jeg kommer til å vurdere og bytte til en lege som kanskje vet litt mer.

Hyggelig og imøtekommende

Lytter til det jeg har å si og jeg føler at hun sjekker det jeg kommer med. Tar prøver og henviser videre. Lett å kommunisere med.

Dårlig veiledning på lavt stoffskifte

Anbefaler ikke Elisabeth dersom du trenger bistand ift. lavt stoffskifte. Hun har både lite kunnskap og lavt engasjement i denne forbindelse. På et generelt grunnlag er hun heller ikke å anbefale, dette ut fra mine forventninger om engasjement og empati hos en lege, og ikke ut fra faglig ståsted. Hun er hyggelig og har et mildt vesen.