Elisabeth Hetle

Vegamot 8 7048 Trondheim
Elisabeth Hetle er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elisabeth Hetle

Helt ok

Fikk time raskt, det var litt forsinkelser på kontoret, men det syns jeg i grunn det er uansett hvilken lege man går til. Smilte og så på meg mens vi snakket. Men hun innrømte å vite lite om det jeg plages med (som forøvrig er en relativt sjelden plage), så jeg kommer til å vurdere og bytte til en lege som kanskje vet litt mer.

Hyggelig og imøtekommende

Lytter til det jeg har å si og jeg føler at hun sjekker det jeg kommer med. Tar prøver og henviser videre. Lett å kommunisere med.

Dårlig veiledning på lavt stoffskifte

Anbefaler ikke Elisabeth dersom du trenger bistand ift. lavt stoffskifte. Hun har både lite kunnskap og lavt engasjement i denne forbindelse. På et generelt grunnlag er hun heller ikke å anbefale, dette ut fra mine forventninger om engasjement og empati hos en lege, og ikke ut fra faglig ståsted. Hun er hyggelig og har et mildt vesen.

No problem

Hyggelig og blid, supert :)

Ingenting å utsette. Rask og effektivt til en løsning på problemet. Anbefales!

Endelig en lege som har evnen til å lytte og har pasienten i fokus, ikke dataskjermen!😊

Endelig en lege som tar seg tid til å lytte, og som henviser til spesialist om det er nødvendig for videre utredning og undersøkelse.