Elisabeth Hetle

Strinda Legesenter AS

2005

Strinda Legesenter AS Telefonnummer73 98 40 1073 98 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vegamot 8 B 7049 Trondheim
Elisabeth Hetle er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elisabeth Hetle

Overfladisk

Virker overfladisk, tar ikke problemer på alvor, fremstår lite kunnskapsrik, uengasjert og uprofesjonell. Veldig forsinket og vanskelig å kommunisere med. Kommer med enkle løsninger som er selvsagte.

Hyggelig ellers, men er likevel verste legen jeg har gått til.

likegyldig

gir ikke gode nok tilbakemeldinger, er uengasjert og går ikke i dybden av helseproblemene, bytter fastlege nå

Kald og uengasjert

Har ikke Hetle som fastlege men fikk raskt time hos henne til en akutt time. Hun var veldig forsinket.

Følte hun ikke hørte etter og avbrøt når jeg snakket. Svarte lite empatisk og måtte spørre etter å få tatt blodprøver. Kunne fremstå som hun ville ha meg ut så raskt som mulig, at jeg ikke var hennes ansvar. Måtte betale for at hun skulle gi meg en ny time hos min fastlege flere dager etterpå (og for at hun skulle si at de ikke tok blodprøver på en fredag).

Beste fastlege jeg har hatt

Tenker at det er først når du har betydelige utfordringer over lang tid at det betyr noe hvordan fastlegen din er. Da behøver du mye oppfølging og et reelt engasjement.

Jeg byttet til Hetle fordi jeg flyttet til Trondheim, og har hele veien fått god oppfølging. Det er tydelig at hun husker meg og historikken min (eksempelvis var jeg tilfeldigvis inne hos henne fordi jeg var med en jeg kjenner på hans time, og hun var åpenbart like på ballen selv om hun ikke visst jeg kom, selv om vi ikke direkte diskuterte min situasjon. Min venn fikk forøvrig en grundig og god undersøkelse av sin skade). Er alltid fokusert når jeg er der, og fremstår som genuint opptatt av å bistå med det hun kan. Hun har ved flere anledninger satt igang undersøkelser, informasjonsinnhenting osv som var utover det hun nødvendigvis måtte gjøre.

Opplever god kjemi med henne og har tillit til oppfølgingen jeg får.

Styr unna

Mangler empati, forståelse og tålmodighet. Verste opplevelse fra fastlege. Ingen innsikt utover kjappe og (for henne) enkle løsninger.