Karl Ulvan Hilt

Autorisasjon (2006)

Karl Ulvan Hilt er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Karl Ulvan Hilt

Empatisk og kunnskapsrik

Jeg har hatt Karl som fastlege i mange år, og jeg har hatt ganske mange legebesøk i løpet av de siste årene. Jeg blir alltid møtt med omsorg og trygghet, uansett om jeg kommer med et lite problem eller en større bekymring. Han har bred kunnskap, og er samtidig flink til å henvise videre hvis han mener at det er nødvendig. Jeg føler meg trygg på at jeg får den hjelpen jeg trenger og er veldig fornøyd med Karl som fastlege.

Nydelig fastlege!

Hele familien har hatt Karl som fastlege de siste årene, og det er vi veldig fornøyd med! Jeg skal iallefall aldri bytte. Han er interessert, lyttende, empatisk og tar seg tid til deg. Stikk motsatt av de som jobber i resepsjon og på lab der. For noen så sure og arrogante folk (både på telefon og når du møter dem personlig) skal man lete lenge etter.
Men tommel opp for Karl, han er bra!

Familielegen

Hele familien er veldig fornøyd med Karl. Han er forståelsesfull og har god kunnskap.
Helt umulig å komme igjennom ofte på telefonen og de virker veldig lite serviceinnstilt de andre som jobber der. Det gjelder både laberatoriumet og skranken. De kunne trengt seg et smilekurs og service-kurs.

Imponerende lege, styr unna resepsjonen

Kjempehyggelig lege, desidert beste jeg har hatt. Tar seg god tid å er lett å kommunisere med. Det samme kan dessverre ikke sies om resepsjonen, hvor service rett og slett ikke eksisterer i noen form.

Flott lege

Har gått til Dr. Hilt i noen år nå og er veldig fornøyd med han som fastlege. Tar seg god tid og er forståelsesfull ovenfor problemer man har. Helsesekretærene er det stikk motsatte. Har ikke møtt noen så lite serviceinnstilte før. De er verken hyggelige på telefonen eller i skranken. Har faktisk vurdert å bytte fastlegekontor på grunn av de.