Karl Ulvan Hilt

Tlf: 73 82 58 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Karl Ulvan Hilt er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Karl Ulvan Hilt

Flink og pliktoppfyllende

Flink med pasienter og en god lytter. Får inntrykk av at han vil pasientens beste og er flink til oppfølging og forklarer på en fin måte.

Lytter, tar seg tid, faglig dyktig og gir god oppfølging

Jeg anbefaler Karl Ulvan Hilt som fastlege. Han tar seg tid til pasienten, følger opp ting godt, er faglig dyktig og følger opp godt. Han er også god på å følge opp barn.

Direkte, lyttende og dyktig

Meget kompetent lege som er tydelig, lyttende og svært god til oppfølging. Gir seg ikke så lett som jeg har erfart med tidligere leger. Er ikke redd for å sende henvisning til spesialister, samt følge opp til ting er avklart og evt passende behandling er på plass. Har hatt ham i ca 3-4 år.

Dyktig og behagelig fastlege

Har hatt Hilt som fastlege siden 2011 og har aldri vært så fornøyd som nå. Han er veldig flink både faglig og til å SE pasienten. Tar seg god tid og er grundig. Både jeg og barna trives godt med han som vår fastlege. Anbefales!

Behagelig og seriøs lege

Rolig og forståelsesfull lege som kan anbefales.
Lytter til pasienten og gir seriøse vurderinger. Virker sikker i sin sak.

IMPONERT

Takk for at jeg er så heldig å ha deg som fastlege. Har vært syk og ofte behøvd legehjelp siden 2012. Sist sommer bestemte jeg meg for å skifte fastlege. Det er ikke lett, for det blir en ekstra belastning når man er syk. Har vært hos deg fire ganger og er veldig imponert. Du SER pasienten og hvis du må bruke litt mer enn tilmålt tid, gjør du det.

Den beste legen jeg har hatt!

jeg ble lyttet til og ble tatt på alvor fra første time, der han igangsatte tiltak som ikke min forrige lege hadde "brydd" seg om. Han er god til å lytte, og har et behagelig og avslappet vesen. Flink til og ivareta både min fysiske psykiske helse, noe jeg trenger, fordi det er jeg ikke alltid så flink til selv! ; )

Fantastisk dyktig lege

Vært min fastlege i mange år:-).
Her blir man lyttet til og tatt på alvor. Veldig flink med barn. Handlekraftig. Meget heldig som får ha en slik dyktig lege ved Ranheim legesenter.

Handlekraftig

En lege som tar både meg og mitt barn på alvor. Handlekraftig.

Dyktig og kompetent lege

God lege og støttespiller. Tar oss på alvor. Er flink med barna. Er ikke redd for å henvise videre. Totalt sett, veldig veldig fornøyd.

Bra lege

En super lege som jeg har vært fornøyd med i alle år, også veldig flink med barn:) må desverre bytte fastlege da vi har flyttet.

Enestående lege :)

Dyktig og interessert, tar seg god tid til å lytte til deg. Føler meg virkelig tatt på alvor av han, og han henviser deg gjerne videre uten å være "vanskelig". Føler virkelig at han ønsker å hjelpe meg. Kjempeflink med barn, rett og slett en en fantastisk lege!! Hadde vi ikke flyttet, hadde jeg aldri byttet!

kjempeflink

Faglig oppdatert, lydhør og god støttespiller. God til å følge opp

Topp karakter

En meget trygg, flink og god fastlege (og kontoret forøvrig)

beste legen jeg har hatt!

Han bryr seg virkelig om pasientene sine, følger opp bra! Er ung og seriøs! Tar alle plager og problemer like seriøse! Anbefaler han virkelig!

#1

Jeg oppfatter ham som meget kompetent,serviceinnstilt, og pålitelig.Han virker omsorgsfull men også profesjonell og med naturlig autoritet.Dette er en usedvanlig god fastlege,som også er godt oppdatert.