Finn Marum Høivik

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Tlf: 73 80 99 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Finn Marum Høivik er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Finn Marum Høivik

Den beste legen jeg har vært borti

Finn er den mest forståelsesfulle, flinkeste og mest omgjengelige legen jeg har vært borti. Makan til hyggelig, blid og omtenksom mann skal man lete lenge etter. Anbefales på det sterkeste om man vil ha en fastlege som tar deg seriøst og opptrer profesjonellt.

Min beste lege

Har alltid tid, er svært hyggelig og omgjengelig, gir gode og presise råd, og sender deg prøvesvar med kommentarer på sms.
Kort sagt: topp!

Trivelig lege, som ser deg som menneske.

Trivelig lege som ser deg som menneske. Blid, og glad. Oppriktig.Opptrer profesjonell. En lege jeg absolutt kan anbefale.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt

Finn er overlegent den beste legen jeg har hatt.

Jeg støtter alle superlativene som har blitt skrevet her fra før av!

Den beste legen jeg har hatt

En fantastisk lege! Har du sjansen til å få Finn Høivik som fastlege er du heldig. Den beste legen jeg noensinne har møtt. Han lytter, han ser deg, og han hjelper deg.

Etter å ha vært hos annen lege i mange år, fikk jeg endelig hjelp etter å ha byttet fastlege til Finn Høivik. Først etter å ha fått Finn Høivik som lege, har jeg forstått hvordan en god lege skal være. Jeg får alltid nok tid til å komme med det jeg har på hjertet.

Hele legesenteret opplever jeg som svært profesjonelt og flott. De ser deg, og de hjelper deg. Her er det mennesket i fokus, ikke diagnosen.

Det er en god opplevelse å komme inn på legesenteret, og å komme ut derfra igjen, med en opplevelse av å ha blitt forstått.

Anbefales!

Utrolig flink lege som lytter og tar seg tid. Bruker hele tiden selv om vi er "ferdig". Venter gjerne 20 min ekstra for å komme til Finn!
Måtte desverre bytte da det ble for langt å reise fra Oslo til Trondheim pga legebesøk
Den personen som får Finn som lege er heldig!

Fantastisk fastlege

Finn Høivik er en utolig dyktig lege som tar pasientene på alvor og har interresse for mennesker og faget sitt.
Jeg har aldri før følt meg så godt ivaretatt av en lege tidligere.
I tillegg driver han med akupunktur, som har vært svært heldig for meg.

En lege som lytter !

En rolig lege som lytter til det du har å komme med, på hva du har å si ! Som også griper tak i de ting som du er opptatt av !!

Fantastisk flink lege

Dette er den første fastlegen jeg har hatt som jeg føler meg 100% komfortabel med, og som jeg føler tar meg på alvor. Selve legesenteret er også veldig immøtekommende og hyggelig. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege og person

Finn Høivik er den beste legen jeg har hatt og jeg føler meg så heldig som har møtt ham. Han tar seg god tid og bryr seg virkelig om andre mennesker. Jeg vil gå så langt som å si at han er den perfekte legen, iallfall for meg :) Det samme gjelder legekontoret som helhet og de som arbeider der.

Stor respekt for pasienten

Opplevde å bli ønsket velkommen og tatt på alvor av Finn, som virkelig er både en svært hyggelig og dyktig lege. Han møter deg med et smil og gjør at du føler deg trygg. Anbefales på det varmeste!

Første legen hvor jeg ikke har følt meg som en vare på samlebånd

Finn er en svært god lege som tar deg på alvor. Han tar seg god tid til dine problemer og spørsmål og virker interessert.

Fantastisk dyktig.

Han er mild og imøtekommende. Villig til å gi litt ekstra og tar seg den tiden vi trenger. Han får terningkast 6 ! Byens beste lege !

Dyktig og engasjert lege

Dr. Finn Høivik er en dyktig lege som er flink til å lytte og går gjerne et ekstra skritt i din retning. Jeg opplever han som svært kunnskapsrik, og han er oppriktig opptatt av å lære mer om felter han ikke allerede er god på. Her blir du tatt på alvor.

Denne legen er utenom det vanlige

Jeg har alltid følt at jeg ikke mestret å kommunisere med leger. At jeg har fem minutter på å prestere. Problemet må velformuleres og spesifiseres perfekt før jeg blir kastet ut døra. Hos Finn er det tvert om. Han er en menneskekjenner og lar deg ikke gå før han forstår deg. Jeg kommer aldri til å bytte denne legen frivillig. Han er en gave.

Har ikke ord!

Bytta nettopp til Finn. Fikk time samme dag som jeg ringte. Han lyttet. Tok seg tid. Beste fastlegen jeg noen gang har hadd. Kommer aldri til å bytte igjen frivillig.

Legen over alle leger.

Dette er en lege som definitivt har "the X factor", og som burde ha vunnet Nobels Helsepris eller noe sånt. TAKK for den utrolig gode jobben du gjør, kjære doktor Finn Høivik, og for at du er en så blid, morsom, omtenksom, kunnskapsrik og snill person.

Flammen fra ett stearinlys kan tenne mer enn tusen andre, og på samme måte gir Finn så mye av seg selv og sin positive energi til sine pasienter.

Dette herlige mennesket er genutint interessert i å hjelpe andre mennesker, og dèt er oppskriften på suksess.

Når motivasjonen, drivkraften og intensjonen bak all jobbinga springer ut fra et ønske om å virkelig gjøre en forskjell, og ikke bare oppnå noe for en selv, eller gjøre det fordi en må, så vil man lykkes.

Glad for at du finnes, Finn ;)

Hilsen 338-fan :)

Menneske først så lege

Jeg vant 1.prisen da jeg fikk han som fastlege. Ingen over ingen ved siden!

Fantastisk mann!

Jeg er så glad jeg har Finn som fastlege!
Han er faglig svært flink, tar seg tid og lytter, og man føler man blir tatt seriøst.
Humor har han også.
Veldig lun og behagelig, og samtidig ikke redd for å si hva han mener.
Jeg går derfra med et smil hver gang, terningkast 6 !!!

Jeg kunne ikke ha tenkt meg en bedre lege.

En helt fantastisk og effektiv mann, han tar deg seriøst når du sier at du er plaget med noe. Han tar seg tid til å høre på deg og gir deg gode råd. Han er bestandig blid og hyggelig. Er du i dårlig humør, så muntrer han deg opp.
Han er en lege som gjør jobben sin og tar deg på alvor.