Finn Marum Høivik

Kalvskinnet legesenter

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

1993

Kalvskinnet legesenter Telefonnummer73 80 99 5073 80 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Finn Marum Høivik er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Finn Marum Høivik

God konsultasjon, mangelfull oppfølging

Veldig grei og jovial lege, gir inntrykk av å virkelig fokusere på deg som pasient i konsultasjonen.
Imidlertid glemmer han ofte inngåtte avtaler om videre oppfølging og henvisninger videre til spesialister, har måttet purre flere ganger. Også opplevd ved flere anledninger at prøvesvar han har mottatt, ikke er blitt formidlet videre til meg som pasient.
Greie folk i resepsjonen.

OK lege, dårlig på oppfølging

Legen er OK Men han følger ikke opp ting, virker som han har for mye å gjøre. Kontordamene er veldig koselige.

Til alle andre leger gå å lær!

Her skrives så mange gode vurderinger av Dr Finn og jeg støtter alle. Han er klar og direkte på en omsorgsfull måte. Kjære alle leger, store og små, i det ganske land, spesielt spesialister og dere andre. Vær så snill å sitt en konsultasjon eller to sammen med Dr Finn. Da får dere lære masse om ivaretakning av hele mennesket uten at han gjør hvert problem om til en psykisk faktor. Heldige meg.

Den eneste som har hjulpet oss

Jeg har levd i en konfliktfylt situasjon med min sønns far i over 10 år. Finn er den ENESTE som har sett min sønns behov og tatt til orde for å hjelpe han; ingen andre etater; det være seg Familivernkontoret, OBU, barnevernet, sakkyndige eller dommere har forstått alvoret i situasjonen, og at min sønn lider under samvær med sin far.
Du er en motvekt mot dogmatisme, idioti og ansvarsfraskrivelse når det gjelder barns behov.
Videre er du en fantastisk lege, et klokt menneske, og jeg er så utrolig takknemlig for å være din pasient.

Han er den beste legen!

Finn, han er helt rå, han er den beste av alt.

Du er en stjerne!

Takk for at du er min Lege!

Takk, Finn!