Finn Marum Høivik

Kalvskinnet legesenter

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Finn Marum Høivik er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Finn Marum Høivik

Den beste legen jeg har vært borti

Finn er den mest forståelsesfulle, flinkeste og mest omgjengelige legen jeg har vært borti. Makan til hyggelig, blid og omtenksom mann skal man lete lenge etter. Anbefales på det sterkeste om man vil ha en fastlege som tar deg seriøst og opptrer profesjonellt.

Min beste lege

Har alltid tid, er svært hyggelig og omgjengelig, gir gode og presise råd, og sender deg prøvesvar med kommentarer på sms.
Kort sagt: topp!

Trivelig lege, som ser deg som menneske.

Trivelig lege som ser deg som menneske. Blid, og glad. Oppriktig.Opptrer profesjonell. En lege jeg absolutt kan anbefale.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt

Finn er overlegent den beste legen jeg har hatt.

Jeg støtter alle superlativene som har blitt skrevet her fra før av!

Den beste legen jeg har hatt

En fantastisk lege! Har du sjansen til å få Finn Høivik som fastlege er du heldig. Den beste legen jeg noensinne har møtt. Han lytter, han ser deg, og han hjelper deg.

Etter å ha vært hos annen lege i mange år, fikk jeg endelig hjelp etter å ha byttet fastlege til Finn Høivik. Først etter å ha fått Finn Høivik som lege, har jeg forstått hvordan en god lege skal være. Jeg får alltid nok tid til å komme med det jeg har på hjertet.

Hele legesenteret opplever jeg som svært profesjonelt og flott. De ser deg, og de hjelper deg. Her er det mennesket i fokus, ikke diagnosen.

Det er en god opplevelse å komme inn på legesenteret, og å komme ut derfra igjen, med en opplevelse av å ha blitt forstått.

Anbefales!