Finn Marum Høivik

Tlf: 73 80 99 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Finn Marum Høivik er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Finn Marum Høivik

Han er den beste legen!

Finn, han er helt rå, han er den beste av alt.

Du er en stjerne!

Takk for at du er min Lege!

Takk, Finn!

Svært profesjonell og behagelig

Fremstår som kunnskapsrik og trygger pasientene. Gir inntrykk av at han kjenner og bryr seg om hver enkelt. Har mye kunnskap og er meget løsningsorientert.

En lege som deg!

Jeg trodde ikke det fantes leger som deg.
Aldri tidligere har jeg hatt en lege det går an å kommunisere ordentlig med- det er som om de vet best!
Du er annerledes-du er en stjerne. Jeg elsker å ha deg som lege. Takk

Trivelig og humoristisk

Han er høflig og veldig trivelig hører på det jeg har å si selv om det er ganske mye, samt at han gir seg tid til meg. Det har hendt at det er meg som har avsluttet besøket.

One of a kind

I en perfekt verden så hadde det vært mulig å klone deg. Et eksemplar Finn Høivik skulle jobbet på ethvert legesenter og sykehus her i landet, til inspirasjon og lærdom for andre leger.
Og helse-Norge hadde sett helt annerledes ut.
Det er alltid godt å komme til deg. Om det gjelder små ting som influensa, eller vanskelige ting når livet ikke er så snilt som man skulle ønske,så har man det alltid mye bedre med seg selv etter å ha vært hos deg.
Det er ofte ventetid, men i mellomtiden er det fornøyelig å se smilene til de som kommer ut fra kontoret ditt.
Man får den tiden man trenger, og når man iblant ikke har det minste LYST til å gå, så sier det seg selv at det kan være litt travelt å være Finn.
Du utgjør en forskjell for veldig mange mennesker. Du går den ekstra milen, hele tiden, og dette burde være til inspirasjon for mange av oss.
Vil også skryte av resten av legesenteret. Allerede fra man stikker hodet inn til de trivelige, og over gjennomsnittet hjelpsomme damene i resepsjonen, begynner ting å bli hyggelig :)