Finn Marum Høivik

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (1993)

Kalvskinnet legesenter Telefonnummer73 80 99 5073 80 99 ...
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Finn Marum Høivik er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Finn Marum Høivik

Kompiser fra første time

Skifta fastlege til Finn siden jeg nå studerer i Trondheim, og han er utrolig flink og hyggelig! Tar seg god tid til å lytte og bruker også tid på å forklare, gjerne ved å tegne og vise. Tar meg på alvor og legger en plan for hva som skal skje framover. God tilgjengelighet, også fordi man kan ta kontakt og f.eks. stille spørsmål direkte til ham gjennom legesenterets nettsider.
Allerede første gang jeg var der tok han seg tid til å spørre hva jeg dreiv med og hvordan jeg trivdes osv. Han gjør legetimen til en trivelig seanse!

Fantastisk lege

Den beste fastlegen jeg har opplevd, hører på hva man sier, tar det på alvor, er bestandig i godt humør og slenger gjerne inn en vits eller to om mulig, bryr seg om deg som menneske. Betryggende å ha som lege for både meg og mitt barn.

Allmennpraktiker med pediater i baklomma

Finn har jobbet som pediater (barnelege) før han ble fastlege og er dermed superflink med barn. Han har alltid god tid og lytter til deg og tar deg på alvor. Jeg er utrolig fornøyd med han som fastlege. beste legen jeg har hatt, synd at jeg ikke kan ta han med når jeg er ferdig å studere i Trondheim

Tilstede

Avslappet. Tar seg tid. Absolutt den beste jeg har hatt på 30 år.

En av de de beste fastlegene jeg har hatt.

Tillater seg å virke som han har tid til pasienten, noe man vet kanskje ikke alltid er tilfellet. Er til stede, lytter godt, samtidig som han er profesjonell. Gir inntrykk av at han er en lege som vil finne gode løsninger for pasientene, og ikke bare disse raske 5 min quick-fiksene som ender med enda en runde med legetime. En av de beste fastlegene jeg har hatt.