Anne Jølle

Saxe Viks veg 4 7562 Saksvik
Anne Jølle er en av 13 fastleger i Malvik

Siste vurderinger av Anne Jølle

Dyktig lege!

Veldig fornøyd med Anne Jølle! Føler jeg blir sett og at hun gjør gode vurderinger. Det eneste negative er at det ALLTID er forsinkelser. Tror knapt jeg har kommet inn tidligere enn 25min etter oppgitt tid. Forsinkelsene gjelder forøvrig hele senteret. Anne er forsåvidt sjelden tilstede på kontoret grunnet arbeid med doktorgrad. Det at jeg ikke bytter legekontor til tross for myyye forsinkelser og trøbbel med å finne time, er ene og alene fordi Anne er rn god lege!

Legen er flink, legekontoret oppleves useriøst.

Jeg valgte Anne Jølle som min fastlege for 1,5 år siden. Jeg har aldri møtt henne, da hun ikke er på kontoret alle dagene. Jeg har derfor sett vikaren hennes, som jeg kan skryte veldig av.
Problemet er nok selve legekontoret. Jeg har store vansker med å i det hele tatt få svar på telefonen. I dag har jeg ringt 16 ganger uten å få svar. Når jeg først får svar bruker de å henvise meg til å bestille legetime på nett, men der er neste ledige legetime en måned fram i tid. Så hvis du faktisk ønsker å få hjelp, anbefales et annet legekontor.

Kunnskapsrik, effektiv, empatisk.

Stoler på legenes vurderinger. Hun griper tak i problemer og er rask til å henvise vider om nødvendig.

Lytter til pasienten

God til å lytte til pasienten, kommer med gode faglige vurderinger.