Anne Jølle

Autorisasjon (2003)

Saksvik Legekontor Telefonnummer73 98 71 0073 98 71 ...
Saxe Viks veg 4 7562 Saksvik
Anne Jølle er en av 16 fastleger i Malvik

Siste vurderinger av Anne Jølle

Jeg har vært veldig fornøyd Med å ha deg som fastlege og er veldig lei meg for for at jeg ufrivillig må bytte lege.

Jeg behandles fortsatt ift PMR og ønsker veldig oppfølging av deg.
Jeg har fått mye god hjelp ift mine andre fysiske plager

Trygg og kunnskapsrik

Er veldig medmenneskelig og har alltid tid til å høre på deg , takk for den fantastiske legen du er .

Misfornøyd

Svært misfornøyd med Jølle som fastlege. Jeg var hos legen for å ordne noen resepter, men etter fem minutter ble jeg nærmest kastet ut av kontoret da hun mente jeg måtte bestille ny legetime for å ordne resten av reseptene. Hun er og utrolig vanskelig å få tak i, da hun sjelden er på jobb. Jeg kommer nok til å bytte fastlege.

God lege, men alltid forsinket

Dyktig, klok og god lege. Har mange gode råd, er grundig, hyggelig og faglig sterk. Føler meg trygg på hennes vurderinger.
Det negative er at hun er alltid forsinket, får som regel komme inn 20-40min etter oppsatt time. Det er også svært vanskelig å få time ila en uke, og ender dermed ofte opp med akuttime selv om det kunne ha ventet noen dager..

Legen er flink, legekontoret oppleves useriøst.

Jeg valgte Anne Jølle som min fastlege for 1,5 år siden. Jeg har aldri møtt henne, da hun ikke er på kontoret alle dagene. Jeg har derfor sett vikaren hennes, som jeg kan skryte veldig av.
Problemet er nok selve legekontoret. Jeg har store vansker med å i det hele tatt få svar på telefonen. I dag har jeg ringt 16 ganger uten å få svar. Når jeg først får svar bruker de å henvise meg til å bestille legetime på nett, men der er neste ledige legetime en måned fram i tid. Så hvis du faktisk ønsker å få hjelp, anbefales et annet legekontor.