Pål Jørgensen

Møllenberg Legesenter DA

Øvre Møllenberggate 61/63 7043 Trondheim
Pål Jørgensen er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Pål Jørgensen

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har vært nødt til å bytte fastlege nylig på grunn av flytting, men Pål Jørgensen er definitivt den legen jeg har vært aller mest fornøyd med noensinne. Han er alltid lett å få tak i; tar meg på alvor, både hva gjelder fysisk og psykisk sykdom; tar alltid veldig grundig tak i problemer; og er svært imøtekommende.

God lege

Lege med god kontroll, tar seg tid til å forklare og komme til bunns i problemer. Jeg har får raskt time de få gangene jeg har hatt behov for det.

Bra lege

Han kan være litt kort med info noen ganger, men han hører godt etter når du prater og gjør en totalvurdering. Har vært der et par tre ganger, og synes tilgjengeligheten er god. Med sinnsykt raske svar på e-hendvendelse, og mulighet for å bestille time der er detta rett og slett bra.
Angående litt kort med info, hvis du spør litt kan han lett svare på det du lurer på.
Jeg har ikke vært spesielt glad i leger tidligere, men han er drar jeg gjerne til hvis det skulle være noe i veien =]

Behagelig og trygg

En fantastisk lege som er imøtekommende, behagelig, trygg og trivelig. Har hatt noen leger opp gjennom tiden, og Pål er en av de beste! :)

Viser respekt

Han er en av de mest behagelige legene jeg har møtt. Hører på det man sier, virker uberørt av tidspress (selv om vi skjønner at det er der!). Viser respekt, og er medmenneske samtidig som han er profesjonell i jobben sin.