Pål Jørgensen

Tlf: 73 80 87 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pål Jørgensen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Pål Jørgensen

Imøtekommende og hyggelig

Han kommuniserer godt, er hyggelig, rolig og interessert i det jeg sier. Jeg følte virkelig at han hadde tid til meg og var ute etter hva som var best for meg. Disse legene er sjeldne!

Fantastisk lege!

Pål Jørgensen er en veldig flink lege, lyttende og tar oss seriøst. Er kunnskapsrik og har mye erfaring på flere felt!! Er heller ikke redd for å henvise videre noe jeg synes er kjempeviktig!
Han svarer raskt på ekonsultasjon!
Er rett og slett fornøyd med legen!

Helt topp

Har kun positive bemerkninger.
Meget imøtekommende, hører på det du har å si,
tar alt på alvor, og har alltid gjort sitt beste for å finne en løsning.

Føler meg 100% trygg på Pål.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har vært nødt til å bytte fastlege nylig på grunn av flytting, men Pål Jørgensen er definitivt den legen jeg har vært aller mest fornøyd med noensinne. Han er alltid lett å få tak i; tar meg på alvor, både hva gjelder fysisk og psykisk sykdom; tar alltid veldig grundig tak i problemer; og er svært imøtekommende.

God lege

Lege med god kontroll, tar seg tid til å forklare og komme til bunns i problemer. Jeg har får raskt time de få gangene jeg har hatt behov for det.

Bra lege

Han kan være litt kort med info noen ganger, men han hører godt etter når du prater og gjør en totalvurdering. Har vært der et par tre ganger, og synes tilgjengeligheten er god. Med sinnsykt raske svar på e-hendvendelse, og mulighet for å bestille time der er detta rett og slett bra.
Angående litt kort med info, hvis du spør litt kan han lett svare på det du lurer på.
Jeg har ikke vært spesielt glad i leger tidligere, men han er drar jeg gjerne til hvis det skulle være noe i veien =]

Behagelig og trygg

En fantastisk lege som er imøtekommende, behagelig, trygg og trivelig. Har hatt noen leger opp gjennom tiden, og Pål er en av de beste! :)

Viser respekt

Han er en av de mest behagelige legene jeg har møtt. Hører på det man sier, virker uberørt av tidspress (selv om vi skjønner at det er der!). Viser respekt, og er medmenneske samtidig som han er profesjonell i jobben sin.

Sympatisk

Svært imøtekommende, real og respektfull, Flink til å snakke med folk. Interessert i det en har å si. Ikke fordomsfull. Tar seg god tid, viser ikke utad om han har det travelt. Flink til å vise at han bryr seg om pasientene sine. Ærlig på en omtenksom måte.

Dårlig! Har ikke tid å høre på problemer å symtomer

Verste legen jeg har vert borti, hører ikke på problemene. Var i time der å fortalte om symptomer på en av plagene mine også sier han bare har ikke tid vi må avslutte er lunsj.

Måtte dra på akutten med moderate smerter som han ikke ville høre på.

Virker som han er lege for å tjene store penger å ikke hjelpe folk.

Fantastisk

Meget dyktig og imøtekommende. Er faktisk den beste legen jag har hatt!
Sympatisk lege som tar seg tid til deg når du er der. Er fokusert på pasienten!
Anbefales på det varmeste. Måtte dessverre bytte lege pga flytting.