Aaste Kaasa

Autorisasjon (1992)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Aaste Kaasa er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Aaste Kaasa

Suveren lege!

Aaste kan ikke roses nok; Min opplevelse er at dama er en SUVEREN lege! Føler alltid at jeg blir tatt på alvor, hun lytter samt stiller de riktige spørsmålene. Hun er saklig og konkret, setter i gang tiltak, samt holder det hun lover. Ikke minst er hun utrolig blid og utfører helsehjelp på en meget tillitsskapende måte. Tusen takk!

hyggelig og imøtekommende

Jeg har ikke denne legen som fastlege men har hatt henne som vikar et par ganger. Veldig hyggelig, uformell og imøtekommende. Ville ikke hatt noe imot å ha henne som fastlege.

Anbefales på det sterkeste

Jeg opplever Aaste som svært imøtekommende, hun starter alltid timen med å spørre hvordan jeg har det. Hun snakker til meg, og sitter ikke å stirrer på skjermen. Jeg er av typen som kvier meg for å gå til lege, men Aaste tar alltid knekken på den "jeg-har-ikke-alvorlig-nok-problem"-følelsen med å være blid, løsningsorientert og saklig. Føler meg svært godt ivaretatt.

I tillegg synes jeg det har vært enkelt å få time. Hvis jeg har trengt det, har jeg alltid fått samme dag. Jeg ser at legene har mye å gjøre, det er alltid mye folk på venterommet, men dette gir ikke Aaste uttrykk for under timen. Hun er tilstede, bra!

Veldig fornøyd

Ryddig, forberedt og hyggelig.
Prater direkte med meg, uten å være fokusert på pcen.
Konkret og løsningsorientert, uten så mye dull som mange andre leger.

Sentralbordet og damene på forkontoret kan være litt snerpete på telefonen, men man får time raskt hvis det er noe akutt.

De tar et latterlig gebyr på kortbetaling, så betal gjerne i femtiøringer for å gi dem litt å bære på som takk!

Anbefales på det varmeste!

et godt medmenneske og med enorm repekt

Utrolig dyktig. Håper hun er der i mange mange år framover :)