Aaste Kaasa

Autorisasjon (1992)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Aaste Kaasa er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Aaste Kaasa

Trondheims beste fastlege

De gangene jeg har trengt hastetime, har jeg fått det. Hun snakker med meg, aldri opptatt med pc. Hører på hva jeg har å si og kommer med konstruktive tilbakemeldinger. Snakker ikke "legespråk" og alltid blid.

Gravid?? Gå til jordmor!

Jeg har hatt Aaste som fastlege i mange år. Er stort sett veldig fornøyd. Men da jeg ble gravid, kan jeg ikke si det samme. Satt igjen med et inntrykk av å være en gjenstand på samlebånd. Hun spurte ikke hvordan jeg hadde det, bare målte og lyttet på magen. Ikke ble det spurt de kontrollspørsmålene som er vanlig under en svangerskapskontroll, ei heller tatt alle nødvendige prøver. Som avsluttning på en av timene sier hun: "Da skriver vi at formen er fin da?" Noe den absolutt ikke var. Følte meg hverken sett eller i varetatt som gravid/menneske. Og gikk ut fra timen både skuffet og lei meg. Var bare takknemlig for at jeg hadde en suveren jordmor som så meg som menneske og tok meg på alvor som gravid!

Kjempefornøyd!

Har hatt Aaste som fastlege i mange år. Hun er lyttende og sympatisk. Hun tar meg på alvor, uansett om det er psykisk eller somatisk. Enkelt å få time og et pluss er at man kan bestille time på nett, man får da kjapt beskjed om time via sms.

Beste legen i Trondheim??

Lytter, spør de rette spørsmålene på en fin måte. Har det aldri travelt, alltid pasienten i fokus. Rett og slett et godt menneske!!!

Flink lege.

Har henne ikke som fastlege, men vært til henne endel ganger når fastlegen min hadde permisjon.
Hun hjalp meg på uvurderlig vis!
Medfølende, engasjert, dyktig og flink til å se hele mennesket!
Får ikke fullrost henne nok, for hvordan hun stilte opp for meg i en svært vanskelig tid!
Suveren!!