Aaste Kaasa

Vollabakken 3 7030 Trondheim
Aaste Kaasa er en av 183 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Aaste Kaasa

Trygg, imøtekommende og kunnskapsrik

Jeg har hatt denne fastlegen i mange år. Hun er svært kunnskapsrik, oppdatert og grundig. Er imøtekommende og lyttende, samt yter maksimalt for sine pasienter. Har aldri opplevd å måtte vente lenge. Fantastisk å ha en så flink fastlege i byen!

Dyktig og trygg

Måtte dessverre bytte vekk fra dr. Kaasa da jeg flyttet, men dette er en dyktig lege, og jeg som pasient føler at hun alltid tar meg på alvor. Har sjeldent opplevd store forsinkelser, og alltid møtt ei blid dame.

En fantastisk lege.

Forståelsesfull, vennlig, varm og hyggelig. Heldig er den som har dr. Kaasa som fastlege. Anbefales til alle.

Dyktig

Sympatisk og faglig sterk bruker den tiden som trengs. Alltid blid og resultat orientert. Service innstilt. Vakker...

Kunnskapsrik og imøtekommende

Aaste Kaasa er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er veldig tolmodig og imøtekommende. Hun er svært forståelses full og gjør bestandig alt hun kan for å løse problemene jeg kommer med, både fysiske og psykiske. Selv etter første konsultasjon følte jeg at vi hadde opprettet en trygg og god relasjon. Dette gjør at jeg føler meg svært godt ivarettat av Aaste og at hun gjør alt hun kan for å hjelpe meg.