Aaste Kaasa

Vollabakken 3 7030 Trondheim
Aaste Kaasa er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Aaste Kaasa

Ble ikke tatt på alvor

Ble ikke tatt på alvor. Endte opp med å søke privat hjelp. Byttet fastlege. Det er heller ikke alle ansatte som er like behjelpelig når man ringer. Var ikke noen hyppig gjest.

Misfornøyd

Aaste er lett å få time hos, men virker upersonlig og som pasient føler man seg ikke trodd på. Lite sympatisk med både psykiske og fysiske plager. Byttet fastlege etter bare 2 ganger hos henne.

Profesjonell og effektiv!

En fantastisk profesjonell og effektiv lege som jeg er så heldig å ha! Meget fornøyd! Blir alltid tatt på alvor!

Opplever meg ivaretatt

Lytter i fb med konsultasjoner, nøktern mht evt nye undersøkelser, tilgjengelig - kunne sagt mye annet positivt også😊

Dyktig og kunnskapsrik

God kompetanse og forståelse samt god evne til å lytte. Lang arbeidserfaring og viser trygghet i det hun gjør.

Sympatisk og blid😊

Kjempe dyktig lege. Uformell, blid og sympatisk. Utrolig hjelpsom. Håper jeg kan beholde henne som fastlege i mange år framover.

Suveren lege!

Aaste kan ikke roses nok; Min opplevelse er at dama er en SUVEREN lege! Føler alltid at jeg blir tatt på alvor, hun lytter samt stiller de riktige spørsmålene. Hun er saklig og konkret, setter i gang tiltak, samt holder det hun lover. Ikke minst er hun utrolig blid og utfører helsehjelp på en meget tillitsskapende måte. Tusen takk!

hyggelig og imøtekommende

Jeg har ikke denne legen som fastlege men har hatt henne som vikar et par ganger. Veldig hyggelig, uformell og imøtekommende. Ville ikke hatt noe imot å ha henne som fastlege.

Anbefales på det sterkeste

Jeg opplever Aaste som svært imøtekommende, hun starter alltid timen med å spørre hvordan jeg har det. Hun snakker til meg, og sitter ikke å stirrer på skjermen. Jeg er av typen som kvier meg for å gå til lege, men Aaste tar alltid knekken på den "jeg-har-ikke-alvorlig-nok-problem"-følelsen med å være blid, løsningsorientert og saklig. Føler meg svært godt ivaretatt.

I tillegg synes jeg det har vært enkelt å få time. Hvis jeg har trengt det, har jeg alltid fått samme dag. Jeg ser at legene har mye å gjøre, det er alltid mye folk på venterommet, men dette gir ikke Aaste uttrykk for under timen. Hun er tilstede, bra!

Veldig fornøyd

Ryddig, forberedt og hyggelig.
Prater direkte med meg, uten å være fokusert på pcen.
Konkret og løsningsorientert, uten så mye dull som mange andre leger.

Sentralbordet og damene på forkontoret kan være litt snerpete på telefonen, men man får time raskt hvis det er noe akutt.

De tar et latterlig gebyr på kortbetaling, så betal gjerne i femtiøringer for å gi dem litt å bære på som takk!

Anbefales på det varmeste!

et godt medmenneske og med enorm repekt

Utrolig dyktig. Håper hun er der i mange mange år framover :)

Trondheims beste fastlege

De gangene jeg har trengt hastetime, har jeg fått det. Hun snakker med meg, aldri opptatt med pc. Hører på hva jeg har å si og kommer med konstruktive tilbakemeldinger. Snakker ikke "legespråk" og alltid blid.

Gravid?? Gå til jordmor!

Jeg har hatt Aaste som fastlege i mange år. Er stort sett veldig fornøyd. Men da jeg ble gravid, kan jeg ikke si det samme. Satt igjen med et inntrykk av å være en gjenstand på samlebånd. Hun spurte ikke hvordan jeg hadde det, bare målte og lyttet på magen. Ikke ble det spurt de kontrollspørsmålene som er vanlig under en svangerskapskontroll, ei heller tatt alle nødvendige prøver. Som avsluttning på en av timene sier hun: "Da skriver vi at formen er fin da?" Noe den absolutt ikke var. Følte meg hverken sett eller i varetatt som gravid/menneske. Og gikk ut fra timen både skuffet og lei meg. Var bare takknemlig for at jeg hadde en suveren jordmor som så meg som menneske og tok meg på alvor som gravid!

Kjempefornøyd!

Har hatt Aaste som fastlege i mange år. Hun er lyttende og sympatisk. Hun tar meg på alvor, uansett om det er psykisk eller somatisk. Enkelt å få time og et pluss er at man kan bestille time på nett, man får da kjapt beskjed om time via sms.

Beste legen i Trondheim??

Lytter, spør de rette spørsmålene på en fin måte. Har det aldri travelt, alltid pasienten i fokus. Rett og slett et godt menneske!!!

Flink lege.

Har henne ikke som fastlege, men vært til henne endel ganger når fastlegen min hadde permisjon.
Hun hjalp meg på uvurderlig vis!
Medfølende, engasjert, dyktig og flink til å se hele mennesket!
Får ikke fullrost henne nok, for hvordan hun stilte opp for meg i en svært vanskelig tid!
Suveren!!

lyttende lege

Aaste tar meg på alvor. Bruker den tildelte tiden pr konsultasjon, bra. Har fulgt meg opp pr tlf ved behov for det. Blid og hyggelig. Setter selv opp oppfølgingstime ved behov.

Meget fornøyd

Hatt henne som lege i mange år og jeg synes det er lett å få time. Både når det gjelder vanlig time eller akutt.
Føler meg godt ivaretatt. Hun er lyttende, og rett frem.
Er meget godt fornøyd.

Lyttende og direkte

Aaste fremstår som en lyttende og direkte lege. Hun stiller de rette spørsmålene uten at det føles påtrengende eller moraliserende på noen måte.

Fornøyd pasient

Er kjempefornøyd både med service og tilgjengelighet.
En lege som tar deg på alvor og som gjør det hun lover. Opplever at jeg som pasient er i de beste hender.