Bent Korssjøen

Autorisasjon (2002)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ...
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Bent Korssjøen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bent Korssjøen

Har mye å gå på når det gjelder kommunikasjon

Er lite lyttende. Avvisende når det gjelder problemer som jeg ønsker å ta opp. Med 75 år erfaring med leger er dette overraskende å oppleve en slik avvisende holdning. En effektiv måte å drive legepraksis, men lite pasientvennlig.

Lei jobben??

Virker ikke spesielt ivrig etter å hjelpe pasienten. Hører ikke hva vi sier, akkurat som han allerede har lagt opp en mening om at pasienten kommer for å syte. Jeg føler det er tryggere å dra på legevakten etter legekontoret er stengt. Synn, da jeg følte han var bedre før da han var ny i jobben. No vurderer jeg sterkt å bytte fastlege.

Fornøyd

Har hatt han som lege i ca 5 år (2020) og er fornøyd med jobben han gjør, er ikke bestandig han har like god tid men føler at jeg får den hjelpen jeg trenger.
Han tar heller en prøve for mye en en for lite føler at han er meget faglig dyktig i sin jobb.
Opplever at han ikke gir deg opp men ville finne ut hva som plager deg.

misfornøyd

Opplevde legen som lite vennlig og nedlatende. Var der sjeldent, men ingen av gangene virket det ikke som om han egentlig gadd å snakke med meg. Ubehagelig. Har byttet fastlege.

Helt ok

Opplever han som helt grei faglig, men får inntrykk av at han er mer opptatt av å taste på pc’en enn å høre på meg som pasient.

Opplever også spesielt en helsesekretær som spesielt ufin, frekk, sur og nedlatende. Håper hver gang jeg ringer at hun ikke skal ta telefonen da hun kan ødelegge dagen min.