Esten Kvello

Autorisasjon (2003)

Esten Kvello er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Esten Kvello

Overkjørende og lite sympatisk

Jeg har tidligere vært veldig fornøyd med legen min, etter jeg har fått kvello som min fastlege, kvier jeg meg til å gå til legen. Jeg blir ikke hørt, jeg gråter etter hver eneste time. Det er aldri noe konkret svar å får aldri noe ut av de timene jeg betaler for.

Meget misfornøyd.

Sjeldent esten kommer med konkrete tips for behandling. Han spør deg hva vil du at jeg skal gjøre. Dermed har han store hull i sin kunnskap. Ikke velg han her, burde fått refundert de pengene som jeg har brukt på han. Meget misfornøyd :(

En god fastlege

Kvello er en god lege å komme til. Han lytter og involverer meg som pasient i diagnostisering og mulige behandlingsmåter. God dialog med meg som pasient! Jeg opplever ikke at han lite kunnskap, derimot at han ikke er skråsikker. Når han har lurt på tin, har han sjekket hva som finnes av kunnskap om tema. Jeg har fått innsikt i egen helse gjennom disse samtalene og har blitt henvist videre ved behov.

Faglig dårlig og hører ikke på pasienten

Mine inntrykk er at han ikke hører på meg som pasient.
Snakker seg på ett vis bort og viser ingen sympati. Anbefales IKKE!
Kvier seg for å bestille legetime pga han, pga man vet at man ikke kommer noen vei uansett.

Virker å være mer opptatt av pcen enn meg som pasient, og søker i hytt og pine på diverse.

Kan trygt anbefales

Har hatt dr. Kvello i mange år som fastlege, og har fått god behandling for en rekke ulike plager og problemer. Henviser til spesialist når det trengs.

Konsultasjonene er effektive og saklige. Noe jeg setter pris på.

Det er en fastlege som trygt kan anbefales.