Helle Kristine L'abée-Lund

Autorisasjon (1996)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Helle Kristine L'abée-Lund er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Helle Kristine L'abée-Lund

Bra lege

Helle tar seg tid til å lytte. Selv om du vet hun har det travelt gir hun ikke uttrykk for det, men er effektiv viss det kun er en konkret grunn til at du er der (du selv vet hva som feiler deg). Hun viser omsorg.

Dyktig og empatisk

Har hatt Helle som fastlege i 5-6 år nå, og hun er vel den beste legen jeg har hatt. Selv om hun har det travelt så spør hun alltid om "er det noe mer jeg kan hjelpe deg med?" Føler jeg blir sett og hørt.
Dessuten er hun effektiv og snarrådig, skriver raskt videre henvisninger til spesialister når det trengs.

Så søt at hun er til å spise opp

Jeg har som regel hatt dårlig erfaring med leger, men Helle tok meg så godt i mot at jeg følte meg hjemme. Hun spurte hvordan det gikk, hva jeg studerte og SÅ meg. Hun var 30-40 minutter da jeg kom inn, men likevel gav hun meg den hjelpen jeg trengte, selv om jeg så at hun stresset litt. Hun gav meg til og med en resept jeg ikke hadde tenkt på å spørre om, så slapp jeg 250kr og å bruke tid på det :)

Super, beskriver henne enkelt og greit!

Beste legen eg har hatt

Ho er Flink, dyktig, seriøs. Gir gode råd! Vennleg og tilgjengeleg.

Fantastisk dyktig!

Blid og trivelig, engasjert, flink med folk, OG spesialisert innen allmennmedisin. Rett og slett en fantastisk lege, hun har hele pakka. Og hun evner å se hele mennesket. All mulig ære til Helle L'Abee Lund, den beste legen jeg har hatt. Hun har vært min fastlege i 12 år, og jeg bytter aldri!