Helle Kristine L'abee-Lund

Gløshaugen Legesenter DA

Autorisasjon (1996)

Gløshaugen Legesenter DA Telefonnummer73 59 32 8073 59 32 ...
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Helle Kristine L'abee-Lund er en av 183 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Helle Kristine L'abee-Lund

Helt OK, lett å snakke med.

Det er litt vanskelig å få informasjon til tider, jeg har fått feilinformasjon, og det oppleves tidvis som litt vanskelig å få aksept for problemer som reelle saker. For mindre problemer løser hun det lett og greit. Jeg får kyndige svar og råd når det kommer til medisiner og hvilke tilbud som er tilgjengelige for meg, og det er lett/lav terskel å komme inn og snakke med Helle. Hun sørger godt for henvisninger videre om det er noe som ikke dekkes av fastlege. Hun tar seg tid til å svare når jeg spør.

Det skal påpekes at jeg er en "samler" av medisinske småsaker (går sjeldent til legen, og da med mange saker), og liker ikke å gå til legen, så det spørs om jeg noensinne er fornøyd med noe ;)

Flink fastlege

Har ingenting å utsette på Helle, ettersom jeg stort sett har følt meg godt mottatt når jeg har vært der. Lytter godt, virker empatisk, bruker tiden effektivt og virker flink i faget.

Flytter hun, flytter jeg.

Flink, empatisk, engasjert og har humor. Oppleves dyktig, eneste fastlege jeg føler meg komfortabel med gyn-undersøkelse hos.