Helle Kristine L'abée-Lund

Autorisasjon (1996)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Helle Kristine L'abée-Lund er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Helle Kristine L'abée-Lund

Engasjert og nøye

Tar deg på alvor. Alltid blid og hyggelig. Grundig og nøye. Effektiv. Bra legekontor.

Helt OK, lett å snakke med.

Det er litt vanskelig å få informasjon til tider, jeg har fått feilinformasjon, og det oppleves tidvis som litt vanskelig å få aksept for problemer som reelle saker. For mindre problemer løser hun det lett og greit. Jeg får kyndige svar og råd når det kommer til medisiner og hvilke tilbud som er tilgjengelige for meg, og det er lett/lav terskel å komme inn og snakke med Helle. Hun sørger godt for henvisninger videre om det er noe som ikke dekkes av fastlege. Hun tar seg tid til å svare når jeg spør.

Det skal påpekes at jeg er en "samler" av medisinske småsaker (går sjeldent til legen, og da med mange saker), og liker ikke å gå til legen, så det spørs om jeg noensinne er fornøyd med noe ;)

Flink fastlege

Har ingenting å utsette på Helle, ettersom jeg stort sett har følt meg godt mottatt når jeg har vært der. Lytter godt, virker empatisk, bruker tiden effektivt og virker flink i faget.

Flytter hun, flytter jeg.

Flink, empatisk, engasjert og har humor. Oppleves dyktig, eneste fastlege jeg føler meg komfortabel med gyn-undersøkelse hos.