Helle Kristine L'abee-Lund

Gløshaugen Legesenter DA
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Helle Kristine L'abee-Lund er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Helle Kristine L'abee-Lund

Helle er den beste legen jeg har hatt. Hun har tatt meg på alvor, uansett hva slags anledning jeg har hatt for å oppsøke lege. Jeg opplever henne som lyttende, omtenksom og veldig faglig dyktig. Alle fastleger skulle vært som henne!

Sånn en lege bør være

Jeg har bare gode ting å si om Helle som fastlege.
Som andre her, opplever jeg henne som empatisk, med god tid og god evne til å bry seg om meg som pasient. Har gått til henne i ti år, og vært strålende fornøyd.

Den eneste ulempen med å gå til henne, er den dårlige servicen jeg føler jeg får fra de som tar prøver og de som jobber i resepsjonen. De er ikke alltid lite hyggelige, er lite forståelsesfulle og lite hjelpsomme, noe som dessverre også har vært gjennomgående de ti årene jeg har vært der. Hadde byttet legekontor pga dette, om jeg ikke var så fornøyd med legen.

En god fastlege

Jeg er fornøyd med Helle som fastlege. Hun er oppmerksom, lytter og har tatt meg som pasienten på alvor.

Veldig god lege

Jeg hadde Helle som fastlege i noen år mens jeg bodde i Trondheim. Hun var hyggelig, flink til å høre og behandle. Anbefales!

Dyktig og tar seg tid!

Har vært min fastlege de siste ti årene og møter alltid en profesjonell lege som husker meg godt fra gang til gang.
Er innom 2-3 ganger i løpet av året og får en meget god oppfølging, henviser også videre om det er behov for det.
Har mange pasienter ,men opplever sjelden at det er vanskelig å få time.