Helle Kristine L'abee-Lund

Gløshaugen Legesenter DA

Autorisasjon (1996)

Gløshaugen Legesenter DA Telefonnummer73 59 32 8073 59 32 ...
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Helle Kristine L'abee-Lund er en av 181 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Helle Kristine L'abee-Lund

Perfekt lege!

Overskriften er dekkende, jeg har ingenting å utsette på Helle. Føler meg ivaretatt. Alltid litt ventetid for å få time, men det er ikke rart når hun er så dyktig :)

Lyttende og kunnskapsrik

Hadde henne gjennom alle mine år som student i Trondheim. Med både migrene, halsbetennelser og diverse andre småting var det å ha Helle en trygghet i min studenttilværelse. Hun var lyttende, henviste videre ved behov og gjorde en grundig jobb. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege.
Eneste som er kjipt er at ventetiden kan være rundt 2 uker for et besøk.

Flink

En flink lege det er lett å snakke med og som tar seg tid til å lytte. Har sett legen av veldig forskjellige årsaker og føler alltid at ho har kunnskap eller løsninger som hjelper.

Fantastisk lege!

Helle var min fastlege i 8 år, og jeg har vært strålende fornøyd med henne. Ikke bare er hun faglig dyktig, men også en som genuint lytter til problemene dine. Hun bryr seg genuint om deg. Det eneste negative er at det kan ta litt tid før man får time (typisk en uke), men jeg har også fått hastetimer hos en annen lege ved legekontoret dersom det var en legeattest jeg måtte ha på kort varsel.

Helle er den beste legen jeg har hatt. Hun har tatt meg på alvor, uansett hva slags anledning jeg har hatt for å oppsøke lege. Jeg opplever henne som lyttende, omtenksom og veldig faglig dyktig. Alle fastleger skulle vært som henne!