Kristin Lauglo

Lundamo Legesenter

2002

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lundamo Legesenter Telefonnummer72 85 27 7072 85 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gnr 208 Bnr 7 7232 Lundamo
Kristin Lauglo er en av 12 fastleger i Melhus

Siste vurderinger av Kristin Lauglo

Grundig og tillitsvekkende!

Lege som tar meg seriøst. Diagnostiserer glimrende! Flere leger før henne fokuserte på hjertefunksjonen mln da jeg kom med hovne føtter. Men det var hun som kom fram til riktig diagnose. Og ja, hun brukte tid med bøkene. Og neste pasient måtte vente noe over tiden. Det var nemlig ikke bare å skrive ut paralgin forte og sende meg ut med en ukes sykemelding!

Helt forferdelig

Først og fremst kommer man ALDRI inn til timen man har, selv om man har time klokka 9.00. Det vil si ventetid på 40 - 70 minutter.

Lege virker ikke å ha så veldig mye kunnskaper om barn og deres plager. Får liksom ikke klare råd, og absolutt ingen medforståelse

føler jeg ikke blir hørt

virker som om hun hører det hun vil høre, jeg sier at jeg har lege skrekk og at det er derfor jeg venter ofte forlenge med og dra ditt, skulle ønske det hva litt mere forstøelse.

hyggelig men synes ikke vi passer som pasient og fast lege,

Uprofesjonell

Dro inn pga. Magesmerter tok graviditetstest og urinanalyse og crp. Prøvene var fine så jeg fikk beskjed om å dra hjem selv om jeg hadde så sterke smerter at det var umulig å fungere normalt. Hun mente at det ble gjetning å finne ut hva som var galt. Fikk ingen videre henvisning, kun tips om å prøve fruktsalt. Noe som faktisk forverret situasjonen.

Ikke bra

Har INGEN gode erfaringer fra timer hos henne. Var bl.a inne med sønnen vår pga en enorm navlebrokk, men navlebrokk hadde hun visst ikke anelse om hva var, og måtte slå opp i en bok for å lese om det. Og denne kvinnen er "barnelege" som har ansvar for 6 ukers kontroll osv??
Har hatt så mange negative opplevelser med denne dama nå at jeg står heller over legetimen enn å inn til henne da det føles helt meningsløst å skal inn til en lege som kan mindre enn deg selv..