Kristin Lauglo

Lundamo Legesenter

2002

Lundamo Legesenter Telefonnummer72 85 27 7072 85 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gnr 208 Bnr 7 7232 Lundamo
Kristin Lauglo er en av 13 fastleger i Melhus

Siste vurderinger av Kristin Lauglo

føler jeg ikke blir hørt

virker som om hun hører det hun vil høre, jeg sier at jeg har lege skrekk og at det er derfor jeg venter ofte forlenge med og dra ditt, skulle ønske det hva litt mere forstøelse.

hyggelig men synes ikke vi passer som pasient og fast lege,

Uprofesjonell

Dro inn pga. Magesmerter tok graviditetstest og urinanalyse og crp. Prøvene var fine så jeg fikk beskjed om å dra hjem selv om jeg hadde så sterke smerter at det var umulig å fungere normalt. Hun mente at det ble gjetning å finne ut hva som var galt. Fikk ingen videre henvisning, kun tips om å prøve fruktsalt. Noe som faktisk forverret situasjonen.

Ikke bra

Har INGEN gode erfaringer fra timer hos henne. Var bl.a inne med sønnen vår pga en enorm navlebrokk, men navlebrokk hadde hun visst ikke anelse om hva var, og måtte slå opp i en bok for å lese om det. Og denne kvinnen er "barnelege" som har ansvar for 6 ukers kontroll osv??
Har hatt så mange negative opplevelser med denne dama nå at jeg står heller over legetimen enn å inn til henne da det føles helt meningsløst å skal inn til en lege som kan mindre enn deg selv..

Grundig og flink lege.

Kristin er en dyktig lege og hun har alltid tatt meg på alvor de gangene jeg har vært der. Hun lytter, og jeg får alltid den hjelpa jeg trenger. Om jeg lurer på noe, så spør jeg - og da får jeg alltid et godt svar i retur. Hva dere sytepaver som har skrevet her tidligere klager på forstår jeg ikke, men jeg tror ikke dette går på legen. Kanskje man skal tenke litt mer over hvordan man uttaler seg og kommuniserer med andre. Personene i skranken er også helt super. Det er alltid hyggelig og hjelpsom.

Ikke anbefalt

Er ikke min lege, men har kommet til henne noen ganger og hun har vært lege på helsestasjonen for mine barn.
Er svært dårlig til å lytte på det du har å si, undersøker lite og leser tydeligvis ikke journalen.
Som helsestasjonslege var hun håpløs. Har dårlig kjemi med barna og husker ikke hva hun skal undersøke. Måtte flere ganger sjekke lista over undersøkelse for å vite hva hun skulle gjøre.

Jeg hadde aldri valgt denne legen som fastlege!