Anne Eid Svarstad

Tlf: 66 96 54 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Eid Svarstad er en av 15 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anne Eid Svarstad

Anne Svarstad ser hele mennesket

Anne Svarstad er en dyktig, varm og empatisk lege som ser hele pasienten. Jeg kunne ikke hatt en bedre lege.

God lege som tar deg på alvor

Anne tar seg tid til deg som pasient. Det går desverre noen ganger utover ventetiden. Legekontoret fungerer bra, men personalet i luken er ikke altid helt på. Det er vanskelig å komme igjennom på telefonen og få bestilt timer.

Fantastisk fastlege

Anne er rask og profesjonell. Hun fanger kjapt opp problematikken jeg presenterer for henne, og jeg har full tillit til hennes vurderinger. Hun er vennlig og rolig, og gir tydelige tilbakemeldinger. Føler meg heldig som har henne som fastlege. Et pluss for humoristisk sans!

Vedrørende tilgjengelighet ville det vært perfekt om det var en ukedag med ettermiddags-/kveldstimer, f eks med åpningstid kl 13:00 - 19:00.

Vedrørende utforming av venteværelset er det (som vel på de fleste legekontorer) dessverre en veldig lite "privat" ekspedisjonsluke - føler alltid at alle som sitter og venter får med seg alt som skjer "i luken". Men er veldig fornøyd med de øvrige ansatte :)

Dedikert og nøye

Anne er er svært dedikert og dyktig lege. Hun er oppriktig interessert i pasientens helse, og henviser gjerne videre om hun opplever at hun ikke selv kan finne en presis diagnose. Er rolig og empatisk, og selv i en hektisk arbeidshverdag opplever man at hun har tid til deg. Hun er en svært populær lege, og det forstår man når man har vært hennes pasient en stund. Det er som regel alltid mye ventetid på legesenteret, men kanskje av den grunn at hun nettopp bruker god tid med pasienter som trenger dette.

Har opplevd å høre skryt av Svarstad fra andre leger da hun er svært dyktig til å gi god informasjon til sykehus/ spesialist ved henvisninger.

Også dyktig med våre barn.

Dyktig, empatisk, tilstede

Svarstad er en lege i en helt egen kategori. Hun er så tilstede i møtet med oss som pasienter, lyttende, spørrende, uredd, empatisk og varm. I kombinasjon med så høy grad av faglig dyktighet, er dette uslåelig. Hun oppleves like god for både små og store som vi er i familien, og for venner og bekjente som også har henne som sin fastlege. Anbefales varmt! Eneste som er ønskelig er mer kunnskap om kosthold, elektrolytter, vitaminer og mineraler.

Veldig dyktig fastlege

Jeg opplever Anne Svarstad som svært dyktig, klok, pliktoppfyllende og omgjengelig. Hun er alltid 100% til stede, gir meg tid, tar meg på alvor, lytter og tar fornuftige beslutninger. Hun har aldri vist utålmodighet eller frustrasjon, men kun en rolig profesjonalitet.

Finnes ikke bedre fastlege

Utrolig glad jeg har Anne som fastlege. Har ingenting å utsette på henne. Hun er en av få som virkelig bryr seg.

Beste og mest profesjonelle legen jeg har hatt

Er svært glad for å ha henne som fastlege. Ikke så mye koseprat, men lyttende, tar pasienten på alvor. Er tvers igjennom profesjonell, og tar alle problemer like seriøst.

Ikke fornøyd.

Svarer bare ja eller nei på spørsmål,innformerer svært lite , Snakker ikke hvis ikke jeg snakker. Kan virke sur og irritabel. Svarer ikke eller skjelden når jeg ønsker god sommer , påske osv.... når når jeg går.

Veldig bra

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Grundig, profesjonell og lytter.

En lege med empati og evnen til å lytte på pasienten !

Er glad jeg har en fastlege som virkelig legger seg i selen for å hjelpe .Hun har empati og evnen til å lytte på pasienten,og kommer fram til løsninger sammen med deg.

Meget bra lege

Tar seg god tid, og lytter til det som blir sagt. Grundig ved undersøkelser. Den beste legen jeg har hatt.

Dyktig fastlege

Anne er virkelig en dyktig lege. Tar seg allid tid og lytter. Mye faglig kompetanse. Jeg er heldig som har henne som fastlege.

Utmerket lege

Lyttende og grundig og nøye. Tar pasienten på alvor og møter deg med respekt. løsningsorientert.

Grundig

Grundig, seriøs og positiv.

Tar seg nok tid og er empatisk med pasienten.

Kan virkelig anbefales!

Jeg er kjempe fornøyd. Nøye, grundig og positiv. Tar seg alltid tid og viser omsorg. Kan anbefales på det varmeste!