Anne Eid Svarstad

Varden Legesenter

1992

Varden Legesenter Telefonnummer66 96 54 5066 96 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rehabsenteret 1450 Nesoddtangen
Anne Eid Svarstad er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anne Eid Svarstad

Tar meg på alvor

Både psykisk og fysisk helse bli ivaretatt. Hun lytter til deg. Jeg opplever at hun tar fatt i problemet og jobber effektivt med å finne løsninger.
En god lege.

Særdeles tryggt

Hadde legevakt time i går og tross lang ventetid, var møtet med Svarstad gull verdt. Følte meg møtt og hun skapte trygghet. Må også nevne at å komme inn i et rom istedenfor legekontor var utrolig oppkvikkende- ikke minst med en lyssetting som dempet angsten.

Anne Svarstad ser hele mennesket

Anne Svarstad er en dyktig, varm og empatisk lege som ser hele pasienten. Jeg kunne ikke hatt en bedre lege.

God lege som tar deg på alvor

Anne tar seg tid til deg som pasient. Det går desverre noen ganger utover ventetiden. Legekontoret fungerer bra, men personalet i luken er ikke altid helt på. Det er vanskelig å komme igjennom på telefonen og få bestilt timer.

Fantastisk fastlege

Anne er rask og profesjonell. Hun fanger kjapt opp problematikken jeg presenterer for henne, og jeg har full tillit til hennes vurderinger. Hun er vennlig og rolig, og gir tydelige tilbakemeldinger. Føler meg heldig som har henne som fastlege. Et pluss for humoristisk sans!

Vedrørende tilgjengelighet ville det vært perfekt om det var en ukedag med ettermiddags-/kveldstimer, f eks med åpningstid kl 13:00 - 19:00.

Vedrørende utforming av venteværelset er det (som vel på de fleste legekontorer) dessverre en veldig lite "privat" ekspedisjonsluke - føler alltid at alle som sitter og venter får med seg alt som skjer "i luken". Men er veldig fornøyd med de øvrige ansatte :)