Anne Eid Svarstad

Varden Legesenter

Autorisasjon (1992)

Varden Legesenter Telefonnummer66 96 54 5066 96 54 ...
Rehabsenteret 1450 Nesoddtangen
Anne Eid Svarstad er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anne Eid Svarstad

Enestående, trygg og tillitsvekkende

Jeg har hatt Svarstad som fastlege i 7 år og blir bare mer og mer glad i henne. Hun er alltid forsinket, men det er fordi hun alltid tar seg god tid med hver pasient, hun lytter, ser deg, kjenner deg og bryr seg, og hun har humor og glimt i øyet selv på de travleste dagene. En fantastisk fastlege.

Kunnskapsrik, tilstedeværende, trygg

Svarstad lytter og tar pasienter på alvor. Hun tar det man rapporterer seriøst, og man får følelsen av at behandlingen er et samarbeid. Hun er svært kunnskapsrik og gir trygghet.

Faglig dyktig

Opplever at legen har meget gode medisinske kunnskaper. Hun lytter godt, og hun gir god oppfølging. Selv i en hektisk hverdag med mange på venteværelset tar hun seg tid grundige undersøkelser.

Enestående lege

Hadde gleden av å møte denne legen i forbindelse med legevaktbesøk, og følte meg bedre rett og slett av hennes varme profesjonalitet! Hun tok meg på alvor, stilte gode spørsmål, og hjalp meg virkelig når jeg trengte det. Pluss for et helt fantastisk legeværelse, hvor det var beroligende å være! Dersom hun hadde hatt ledige plasser, ville jeg ha byttet fastlege øyeblikkelig.

Tar meg på alvor

Både psykisk og fysisk helse bli ivaretatt. Hun lytter til deg. Jeg opplever at hun tar fatt i problemet og jobber effektivt med å finne løsninger.
En god lege.