Anne Eid Svarstad

Varden Legesenter

Autorisasjon (1992)

Varden Legesenter Telefonnummer66 96 54 5066 96 54 ...
Rehabsenteret 1450 Nesoddtangen
Anne Eid Svarstad er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anne Eid Svarstad

Faglig dyktig

Opplever at legen har meget gode medisinske kunnskaper. Hun lytter godt, og hun gir god oppfølging. Selv i en hektisk hverdag med mange på venteværelset tar hun seg tid grundige undersøkelser.

Enestående lege

Hadde gleden av å møte denne legen i forbindelse med legevaktbesøk, og følte meg bedre rett og slett av hennes varme profesjonalitet! Hun tok meg på alvor, stilte gode spørsmål, og hjalp meg virkelig når jeg trengte det. Pluss for et helt fantastisk legeværelse, hvor det var beroligende å være! Dersom hun hadde hatt ledige plasser, ville jeg ha byttet fastlege øyeblikkelig.

Tar meg på alvor

Både psykisk og fysisk helse bli ivaretatt. Hun lytter til deg. Jeg opplever at hun tar fatt i problemet og jobber effektivt med å finne løsninger.
En god lege.

Særdeles tryggt

Hadde legevakt time i går og tross lang ventetid, var møtet med Svarstad gull verdt. Følte meg møtt og hun skapte trygghet. Må også nevne at å komme inn i et rom istedenfor legekontor var utrolig oppkvikkende- ikke minst med en lyssetting som dempet angsten.

Anne Svarstad ser hele mennesket

Anne Svarstad er en dyktig, varm og empatisk lege som ser hele pasienten. Jeg kunne ikke hatt en bedre lege.