Varden Legesenter

Rehabsenteret 1450 Nesoddtangen

Siste vurderinger av Varden Legesenter

Faglig dyktig

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Opplever at legen har meget gode medisinske kunnskaper. Hun lytter godt, og hun gir god oppfølging. Selv i en hektisk hverdag med mange på venteværelset tar hun seg tid grundige undersøkelser.

Enestående lege

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Hadde gleden av å møte denne legen i forbindelse med legevaktbesøk, og følte meg bedre rett og slett av hennes varme profesjonalitet! Hun tok meg på alvor, stilte gode spørsmål, og hjalp meg virkelig når jeg trengte det. Pluss for et helt fantastisk legeværelse, hvor det var beroligende å være! Dersom hun hadde hatt ledige plasser, ville jeg ha byttet fastlege øyeblikkelig.

Imøtekommende og vennlig

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Line er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Hun er alltid imøtekommende, lyttende og gir meg de rådene jeg trenger.

Hun får meg til å føle meg trygg, og hun har en svært behagelig og ikke minst profesjonell måte og behandle meg som pasient på.

Tar meg på alvor

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Både psykisk og fysisk helse bli ivaretatt. Hun lytter til deg. Jeg opplever at hun tar fatt i problemet og jobber effektivt med å finne løsninger.
En god lege.

Særdeles tryggt

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Hadde legevakt time i går og tross lang ventetid, var møtet med Svarstad gull verdt. Følte meg møtt og hun skapte trygghet. Må også nevne at å komme inn i et rom istedenfor legekontor var utrolig oppkvikkende- ikke minst med en lyssetting som dempet angsten.