Varden Legesenter

Rehabsenteret 1450 Nesoddtangen
Tlf: 66 96 54 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Varden Legesenter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Han er flink, lytter, har empati, trøster og er bare grei på alle måter. Kunnskapsrik og sympatisk. Følger opp pasientene og gjør det han kan for dem. Jeg anbefaler Grini, men det ser ut til at han har maks. antall pasienter per i dag.

Anne Svarstad ser hele mennesket

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Anne Svarstad er en dyktig, varm og empatisk lege som ser hele pasienten. Jeg kunne ikke hatt en bedre lege.

God lege som tar deg på alvor

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Anne tar seg tid til deg som pasient. Det går desverre noen ganger utover ventetiden. Legekontoret fungerer bra, men personalet i luken er ikke altid helt på. Det er vanskelig å komme igjennom på telefonen og få bestilt timer.

veldig fornøyd

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Hun er en svært imøtekommende person. Hun tar mine problemer og bekymringer på alvor. Jeg føler meg i trygge hender.

Fantastisk fastlege

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Anne er rask og profesjonell. Hun fanger kjapt opp problematikken jeg presenterer for henne, og jeg har full tillit til hennes vurderinger. Hun er vennlig og rolig, og gir tydelige tilbakemeldinger. Føler meg heldig som har henne som fastlege. Et pluss for humoristisk sans!

Vedrørende tilgjengelighet ville det vært perfekt om det var en ukedag med ettermiddags-/kveldstimer, f eks med åpningstid kl 13:00 - 19:00.

Vedrørende utforming av venteværelset er det (som vel på de fleste legekontorer) dessverre en veldig lite "privat" ekspedisjonsluke - føler alltid at alle som sitter og venter får med seg alt som skjer "i luken". Men er veldig fornøyd med de øvrige ansatte :)

En empatisk og dedikert lege

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Line har gitt meg god oppfølging. Hun er oppmerksom, dedikert og er nøye med oppfølging.
Stor fornøyd med henne som fagperson.

Gaven til menneskeheten!

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Hun er fantastisk, intet mindre! Så jeg er svært fornøyd både med form og innhold for å si det sånn.

Dedikert og nøye

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Anne er er svært dedikert og dyktig lege. Hun er oppriktig interessert i pasientens helse, og henviser gjerne videre om hun opplever at hun ikke selv kan finne en presis diagnose. Er rolig og empatisk, og selv i en hektisk arbeidshverdag opplever man at hun har tid til deg. Hun er en svært populær lege, og det forstår man når man har vært hennes pasient en stund. Det er som regel alltid mye ventetid på legesenteret, men kanskje av den grunn at hun nettopp bruker god tid med pasienter som trenger dette.

Har opplevd å høre skryt av Svarstad fra andre leger da hun er svært dyktig til å gi god informasjon til sykehus/ spesialist ved henvisninger.

Også dyktig med våre barn.

Meget dyktig fastlege!

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Meget dyktig fastlege som løser oppgavene på en tillitvekkende og profesjonell måte. Kunnskapsrik men søker ekspertbistand ved behov - akkurat slik fastleger skal.

God samtalepartner og veileder

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Fikk raskt ett godt samarbeid. Lytter alltid, tør komme med motargumenter, sender gjerne videre for annet syn dersom det oppstår usikkerhet/uendighet.

Spesielt vil jeg dra frem behandlingen av min Diabetes-2. Meget bra oppfølging av en som ikke var så bra selv!

Bytter kun pga flytting til annen landsdel!

Interessert og sympatisk

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Jeg og resten av familien min har hatt Line som fastlege i ca. 1/2 år nå, og opplever henne som interessert og sympatisk. Hun gir også inntrykk av å være kunnskapsrik, og om det er et område hun kjenner mindre til, kontakter eller henviser til spesialister. Dette gir meg en trygghet om at jeg og familien min er i trygge hender. Hun har mye å gjøre, og det kan derfor bli noe lang ventetid på å få legetime, samt ventetid på legekontor.

Super lege!

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

God lege som er flink til å lytte selv om han er presset på tid. Kommuniserer godt med meg som pasient , blir tatt på alvor. Følger opp med smsér eller telefon når det er lovet. Hele familien trives godt med Grini!

Upåklagelig

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Grini er en seriøs fastlege, og jeg hadde ALDRI byttet han bort om jeg ikke hadde flyttet.
Ringer gjerne opp, har "alltids en ledig time", husker historikk og er en verdig etterkommer av Bottolfsen (fastlegen min i 21 år).
Ønsker det beste for pasienten, og kvier ikke for mindre operasjoner, videre henvisning, eller nødvendige resepter. Kan faget, og ønsker gjerne tilbakemeldinger på behandling.
Anbefales på det sterkeste.

Dyktig, empatisk, tilstede

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Svarstad er en lege i en helt egen kategori. Hun er så tilstede i møtet med oss som pasienter, lyttende, spørrende, uredd, empatisk og varm. I kombinasjon med så høy grad av faglig dyktighet, er dette uslåelig. Hun oppleves like god for både små og store som vi er i familien, og for venner og bekjente som også har henne som sin fastlege. Anbefales varmt! Eneste som er ønskelig er mer kunnskap om kosthold, elektrolytter, vitaminer og mineraler.

Veldig dyktig fastlege

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Jeg opplever Anne Svarstad som svært dyktig, klok, pliktoppfyllende og omgjengelig. Hun er alltid 100% til stede, gir meg tid, tar meg på alvor, lytter og tar fornuftige beslutninger. Hun har aldri vist utålmodighet eller frustrasjon, men kun en rolig profesjonalitet.

Finnes ikke bedre fastlege

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Utrolig glad jeg har Anne som fastlege. Har ingenting å utsette på henne. Hun er en av få som virkelig bryr seg.

Seriøs og effektiv

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Han er hyggelig, følger opp og har tillit til mine beskrivelser og vurderinger. Kommer ikke til å bytte.

Veldig fornøyd

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Behagelig og avslappet type som tar lytter og tar deg på alvor.

Veldig fornøyd med Cathrine som fastlege

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Jeg har hatt Cathrine som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun er god til å lytte og dyktig til å forstå hva jeg som pasient prøver å forklare. Hun tar deg alvorlig og henviser videre, i stede for bare å skrive ut tabletter som en lettvint løsning.
Cathrine er flink til å komme opp med løsninger og er alltid i godt humør og jeg har aldri opplevd at hun har vært irritert og latt det gå ut over pasienten.

Surrer!

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Blid, personlig og omsrogsfull! MEN: glemmer mye; skriver ut feil resept, glemmer å ringe deg når han har lovet osv, tidvis distre med hoder i pc'n.. Men er så sympatisk og bedre enn flere andre i kommunen at jeg ikke vurderer å bytte foreløpig.