Varden Legesenter

Rehabsenteret 1450 Nesoddtangen

Siste vurderinger av Varden Legesenter

Helt fantastisk!

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Jag och mina tre barn har haft Cathrine som lege i 7 år och hon är helt fantastisk. Väldigt mjuk och behaglig personlighet och aldrig någon stress. Varje gång jag kommer ut från ett besök hos henne är jag på gott humör och glad att jag har fått henne som lege. Enda nackdelen är att det alltid är väntetid, men det är väl samma hos många leger.

Faglig dyktig

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Opplever at legen har meget gode medisinske kunnskaper. Hun lytter godt, og hun gir god oppfølging. Selv i en hektisk hverdag med mange på venteværelset tar hun seg tid grundige undersøkelser.

Enestående lege

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Hadde gleden av å møte denne legen i forbindelse med legevaktbesøk, og følte meg bedre rett og slett av hennes varme profesjonalitet! Hun tok meg på alvor, stilte gode spørsmål, og hjalp meg virkelig når jeg trengte det. Pluss for et helt fantastisk legeværelse, hvor det var beroligende å være! Dersom hun hadde hatt ledige plasser, ville jeg ha byttet fastlege øyeblikkelig.

Imøtekommende og vennlig

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Line er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Hun er alltid imøtekommende, lyttende og gir meg de rådene jeg trenger.

Hun får meg til å føle meg trygg, og hun har en svært behagelig og ikke minst profesjonell måte og behandle meg som pasient på.

Tar meg på alvor

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Både psykisk og fysisk helse bli ivaretatt. Hun lytter til deg. Jeg opplever at hun tar fatt i problemet og jobber effektivt med å finne løsninger.
En god lege.