Varden Legesenter

Rehabsenteret 1450 Nesoddtangen

Siste vurderinger av Varden Legesenter

Kunnskapsrik, tilstedeværende, trygg

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Svarstad lytter og tar pasienter på alvor. Hun tar det man rapporterer seriøst, og man får følelsen av at behandlingen er et samarbeid. Hun er svært kunnskapsrik og gir trygghet.

Trygg, omtenksom og ressursful lege

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Tar pasienten virkelig på alvor. Er rolig og har alltid øyekontakt med pasienten. Veldig løsningsorientert. Får i gang utvidende behandling med en gang det trenges. For meg betyr detvalt å ha en lege som gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Helt fantastisk!

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Jag och mina tre barn har haft Cathrine som lege i 7 år och hon är helt fantastisk. Väldigt mjuk och behaglig personlighet och aldrig någon stress. Varje gång jag kommer ut från ett besök hos henne är jag på gott humör och glad att jag har fått henne som lege. Enda nackdelen är att det alltid är väntetid, men det är väl samma hos många leger.

Faglig dyktig

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Opplever at legen har meget gode medisinske kunnskaper. Hun lytter godt, og hun gir god oppfølging. Selv i en hektisk hverdag med mange på venteværelset tar hun seg tid grundige undersøkelser.

Enestående lege

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Hadde gleden av å møte denne legen i forbindelse med legevaktbesøk, og følte meg bedre rett og slett av hennes varme profesjonalitet! Hun tok meg på alvor, stilte gode spørsmål, og hjalp meg virkelig når jeg trengte det. Pluss for et helt fantastisk legeværelse, hvor det var beroligende å være! Dersom hun hadde hatt ledige plasser, ville jeg ha byttet fastlege øyeblikkelig.