Varden Legesenter

Telefonnummer66 96 54 5066 96 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rehabsenteret 1450 Nesoddtangen

Siste vurderinger av Varden Legesenter

Imøtekommende og vennlig

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Line er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Hun er alltid imøtekommende, lyttende og gir meg de rådene jeg trenger.

Hun får meg til å føle meg trygg, og hun har en svært behagelig og ikke minst profesjonell måte og behandle meg som pasient på.

Tar meg på alvor

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Både psykisk og fysisk helse bli ivaretatt. Hun lytter til deg. Jeg opplever at hun tar fatt i problemet og jobber effektivt med å finne løsninger.
En god lege.

Særdeles tryggt

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Hadde legevakt time i går og tross lang ventetid, var møtet med Svarstad gull verdt. Følte meg møtt og hun skapte trygghet. Må også nevne at å komme inn i et rom istedenfor legekontor var utrolig oppkvikkende- ikke minst med en lyssetting som dempet angsten.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Han er flink, lytter, har empati, trøster og er bare grei på alle måter. Kunnskapsrik og sympatisk. Følger opp pasientene og gjør det han kan for dem. Jeg anbefaler Grini, men det ser ut til at han har maks. antall pasienter per i dag.

Anne Svarstad ser hele mennesket

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Anne Svarstad er en dyktig, varm og empatisk lege som ser hele pasienten. Jeg kunne ikke hatt en bedre lege.