Varden Legesenter

Rehabsenteret 1450 Nesoddtangen

Siste vurderinger av Varden Legesenter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Han er flink, lytter, har empati, trøster og er bare grei på alle måter. Kunnskapsrik og sympatisk. Følger opp pasientene og gjør det han kan for dem. Jeg anbefaler Grini, men det ser ut til at han har maks. antall pasienter per i dag.

Anne Svarstad ser hele mennesket

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Anne Svarstad er en dyktig, varm og empatisk lege som ser hele pasienten. Jeg kunne ikke hatt en bedre lege.

God lege som tar deg på alvor

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Anne tar seg tid til deg som pasient. Det går desverre noen ganger utover ventetiden. Legekontoret fungerer bra, men personalet i luken er ikke altid helt på. Det er vanskelig å komme igjennom på telefonen og få bestilt timer.

veldig fornøyd

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Hun er en svært imøtekommende person. Hun tar mine problemer og bekymringer på alvor. Jeg føler meg i trygge hender.

Fantastisk fastlege

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Anne er rask og profesjonell. Hun fanger kjapt opp problematikken jeg presenterer for henne, og jeg har full tillit til hennes vurderinger. Hun er vennlig og rolig, og gir tydelige tilbakemeldinger. Føler meg heldig som har henne som fastlege. Et pluss for humoristisk sans!

Vedrørende tilgjengelighet ville det vært perfekt om det var en ukedag med ettermiddags-/kveldstimer, f eks med åpningstid kl 13:00 - 19:00.

Vedrørende utforming av venteværelset er det (som vel på de fleste legekontorer) dessverre en veldig lite "privat" ekspedisjonsluke - føler alltid at alle som sitter og venter får med seg alt som skjer "i luken". Men er veldig fornøyd med de øvrige ansatte :)