Varden Legesenter

Håkonskastet 5 1453 Bjørnemyr

Siste vurderinger av behandlere ved Varden Legesenter

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Har hatt Svarstad som lege i over 10 år og hun er virkelig verdens beste. Jeg ville ikke byttet lege om jeg flyttet til andre siden av landet. Hun tar seg god tid, hun følger deg godt opp, tar deg seriøst, er varm og trygg person. Jeg har slitt med å åpne meg, og er det en som forstår meg og som får meg til å fortelle, så er det Anne. Hun tar psykisk helse alvorlig.

Empatisk og grundig

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Cathrine er fastlegen min og til mine to barn. Hun er alltid grundig og svarer raskt på e-konsultasjon. Opplever meg alltid godt behandlet.

En fastlege utenom det vanlige

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Begge barna mine har Cathrine som fastlege og de er veldig fornøyde med en lege som alltid er trygg, interessert og empatisk. Nylig fortalte vår eldste at legen hadde ringt til henne på eget initiativ for å følge opp en oppstått helsesituasjon, og i den forbindelse uttalte datteren vår helt spontant: "Jeg liker fastlegen min!" Det er ikke ofte du hører verken barn eller ungdommer uttale seg så udelt positivt om helsepersonell de bare ser noen få ganger i året. Da vet du at vedkommende gjør mer enn å sitte ved et skrivebord og legge inn resepter.

Den perfekte fastlege for meg.

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Lytter og gjør egne gode observasjoner. Svært tilgjengelig. Strekker seg langt. Gir seg ikke før vi er i mål. Svært behagelig å forholde seg til. Blir trygg i hennes nærvær.

Tillit, forståelse og blir sett

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Du blir sett og ser deg i din situasjon
Tilgjengelig og gir gode tilbakemeldinger. Beste fastlege jeg har hatt som forstår meg som lever med en kronisk sykdom.