Varden Legesenter

Rehabsenteret 1450 Nesoddtangen

Siste vurderinger av Varden Legesenter

Enestående, trygg og tillitsvekkende

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Jeg har hatt Svarstad som fastlege i 7 år og blir bare mer og mer glad i henne. Hun er alltid forsinket, men det er fordi hun alltid tar seg god tid med hver pasient, hun lytter, ser deg, kjenner deg og bryr seg, og hun har humor og glimt i øyet selv på de travleste dagene. En fantastisk fastlege.

Menneskekjær og trygg.

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Fantastisk god lege som oser av trygghet og omsorg. Hun ønsker deg virkelig godt og søker kunnskap der hun ikke har det på områder som er vanskelige for alle leger. Var fryktelig dårlig i lang tid da andre leger ikke gadd søke kunnskap. Hun gjorde meg frisk.

Hilsen

Kunnskapsrik, tilstedeværende, trygg

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Svarstad lytter og tar pasienter på alvor. Hun tar det man rapporterer seriøst, og man får følelsen av at behandlingen er et samarbeid. Hun er svært kunnskapsrik og gir trygghet.

Trygg, omtenksom og ressursful lege

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Tar pasienten virkelig på alvor. Er rolig og har alltid øyekontakt med pasienten. Veldig løsningsorientert. Får i gang utvidende behandling med en gang det trenges. For meg betyr detvalt å ha en lege som gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Helt fantastisk!

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Jag och mina tre barn har haft Cathrine som lege i 7 år och hon är helt fantastisk. Väldigt mjuk och behaglig personlighet och aldrig någon stress. Varje gång jag kommer ut från ett besök hos henne är jag på gott humör och glad att jag har fått henne som lege. Enda nackdelen är att det alltid är väntetid, men det är väl samma hos många leger.