Varden Legesenter

Håkonskastet 5 1453 Bjørnemyr

Siste vurderinger av behandlere ved Varden Legesenter

Kunnskapsrik.

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Lyttende, løsningsorientert. Rolig, saklig, blid og hyggelig. Litt lenge å vente for å komme inn til avtalt tid.

Kompetent og solid

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Veldig god på å være åpen, lyttende og med veldig høyt faglig kunnskapsnivå fremstår han allikevel ikke "suveren", dvs han evner å være åpen for å ta inn annen kompetanse for å få et nyansert og større bilde før diagnose settes. Dette setter ham i en særstilling som igjen øker hans integritet og evne.
Den beste legen, helt enkelt (:

Tar seg god tid

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Hyggelig, pedagogisk i forklaringene.

Som ny fastlege for meg ba jeg ham om - og han gjennomførte - en kritisk gjennomgang av min medisinliste, som ble oppdatert med færre medisiner. Bra!

Helt fantastisk fastlege!

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Har hatt Line som fastlege i over 5 år, og hun er den desidert beste fastlegen jeg har vært borti.

Hun tar pasienten på alvor, tar seg god tid til å lytte, har mye kunnskap og søker kunnskap der hun ikke har umiddelbare svar. Jeg har fått så god hjelp og støtte med større og mindre helseutfordringer. Hun ringer ofte personlig for å følge opp på prøvesvar, både når funnene krever behandling eller videre utredning, men også når de har vært helt fine. Hun tar seg god tid til å forklare, og tilpasser språket til kunnskapsnivået, og dette bidrar til trygghet og mer kunnskap om egen kropp og helse.

Jeg føler meg alltid ivaretatt og lyttet til etter legetimene hennes, og føler at helsen min er i de beste hender.

Det virker som det ofte er ganske høyt pasienttrykk på legesenteret og derfor er en del ventetid, men dette kjennes verd det for å ha en slik fastlege. Av og til er det litt vel lang ventetid på å få time, som kan være uheldig.

Empatisk

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Lytter og tar deg alvorlig. Er ikke arrogant og for selvsikker. Henviser videre ved behov. Får meg til å føle meg trygg.