Anne Eid Svarstad

Autorisasjon (1992)

Varden Legesenter Telefonnummer66 96 54 5066 96 54 ...
Håkonskastet 5 1453 Bjørnemyr
Anne Eid Svarstad er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anne Eid Svarstad

God lege som tar deg på alvor

Anne tar seg tid til deg som pasient. Det går desverre noen ganger utover ventetiden. Legekontoret fungerer bra, men personalet i luken er ikke altid helt på. Det er vanskelig å komme igjennom på telefonen og få bestilt timer.

Fantastisk fastlege

Anne er rask og profesjonell. Hun fanger kjapt opp problematikken jeg presenterer for henne, og jeg har full tillit til hennes vurderinger. Hun er vennlig og rolig, og gir tydelige tilbakemeldinger. Føler meg heldig som har henne som fastlege. Et pluss for humoristisk sans!

Vedrørende tilgjengelighet ville det vært perfekt om det var en ukedag med ettermiddags-/kveldstimer, f eks med åpningstid kl 13:00 - 19:00.

Vedrørende utforming av venteværelset er det (som vel på de fleste legekontorer) dessverre en veldig lite "privat" ekspedisjonsluke - føler alltid at alle som sitter og venter får med seg alt som skjer "i luken". Men er veldig fornøyd med de øvrige ansatte :)

Dedikert og nøye

Anne er er svært dedikert og dyktig lege. Hun er oppriktig interessert i pasientens helse, og henviser gjerne videre om hun opplever at hun ikke selv kan finne en presis diagnose. Er rolig og empatisk, og selv i en hektisk arbeidshverdag opplever man at hun har tid til deg. Hun er en svært populær lege, og det forstår man når man har vært hennes pasient en stund. Det er som regel alltid mye ventetid på legesenteret, men kanskje av den grunn at hun nettopp bruker god tid med pasienter som trenger dette.

Har opplevd å høre skryt av Svarstad fra andre leger da hun er svært dyktig til å gi god informasjon til sykehus/ spesialist ved henvisninger.

Også dyktig med våre barn.

Dyktig, empatisk, tilstede

Svarstad er en lege i en helt egen kategori. Hun er så tilstede i møtet med oss som pasienter, lyttende, spørrende, uredd, empatisk og varm. I kombinasjon med så høy grad av faglig dyktighet, er dette uslåelig. Hun oppleves like god for både små og store som vi er i familien, og for venner og bekjente som også har henne som sin fastlege. Anbefales varmt! Eneste som er ønskelig er mer kunnskap om kosthold, elektrolytter, vitaminer og mineraler.

Finnes ikke bedre fastlege

Utrolig glad jeg har Anne som fastlege. Har ingenting å utsette på henne. Hun er en av få som virkelig bryr seg.