Ole Christen Løvli

Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Ole Christen Løvli er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ole Christen Løvli

Beste legen

Absolutt den beste legen jeg har hatt og jeg har hatt flere både på legesenter og sykehus. Ingen kan måle seg med han. Er han usikker på noe så ber han om en annens mening, han har vært uvurdelig støtte og hjelp gjennom min 'reise' for å få en diagnose og ble omtrent like trist som meg da den ble satt.. anbefales. Har anbefalt han til flere venner og familie som har byttet til han og de er like fornøyd som meg

svært god lege

Grundig. Lyttende. Tålmodig. Erfaren. Medmenneskelig.

Har brukt han gjennom svangerskap og som barnelege og er veldig fornøyd. Føler meg godt ivaretatt og respektert.

Han har gjør det lille ekstra som lege for at min helsesituasjon skal være mest mulig optimal.

Meget godt fornøyd

Jeg er meget godt fornøyd med legen.
Han er flink til å gølge opp.
Flink til å bruke spesialister.
Ikke redd for å ta ekstra undersøkelser.

Helt grei

Følte ikke at psykiske lidelser ble tatt på alvor. Skyldes trolig at han var litt dårlig med å kommunisere med meg, men skremte meg fra å dra tilbake

Utrolig flink

Løvli er den flinkeste legen jeg noen ganger har hatt! Har alltid vært fornøyd når jeg har vært til han, og han har alltid tatt meg på alvor. Han er hyggelig og imøtekommende, virker som han oppriktig bryr seg om problemene en kommer med. ANBEFALER PÅ DET STERKESTE!