Ole Christen Løvli

Tlf: 73 84 48 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ole Christen Løvli er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ole Christen Løvli

Flink, tilgjengelig, kunnskapsrik, effektiv

Legen er forståelsesfull, åpen, lyttende og tar seg til til pasienten. Han spør om andre helsetilstander dersom det er tid igjen. Han henviser fort til spesialisthelsetjeneste dersom det er behov, og gir rask tilbakemelding om resultat. Føler at han tar hele helsebildet på alvor.

Beste legen

Absolutt den beste legen jeg har hatt og jeg har hatt flere både på legesenter og sykehus. Ingen kan måle seg med han. Er han usikker på noe så ber han om en annens mening, han har vært uvurdelig støtte og hjelp gjennom min 'reise' for å få en diagnose og ble omtrent like trist som meg da den ble satt.. anbefales. Har anbefalt han til flere venner og familie som har byttet til han og de er like fornøyd som meg

svært god lege

Grundig. Lyttende. Tålmodig. Erfaren. Medmenneskelig.

Har brukt han gjennom svangerskap og som barnelege og er veldig fornøyd. Føler meg godt ivaretatt og respektert.

Han har gjør det lille ekstra som lege for at min helsesituasjon skal være mest mulig optimal.

Meget godt fornøyd

Jeg er meget godt fornøyd med legen.
Han er flink til å gølge opp.
Flink til å bruke spesialister.
Ikke redd for å ta ekstra undersøkelser.

Helt grei

Følte ikke at psykiske lidelser ble tatt på alvor. Skyldes trolig at han var litt dårlig med å kommunisere med meg, men skremte meg fra å dra tilbake

Utrolig flink

Løvli er den flinkeste legen jeg noen ganger har hatt! Har alltid vært fornøyd når jeg har vært til han, og han har alltid tatt meg på alvor. Han er hyggelig og imøtekommende, virker som han oppriktig bryr seg om problemene en kommer med. ANBEFALER PÅ DET STERKESTE!

Meget fornøyd med Dr. Løvli

Jeg er meget fornøyd med Dr. Løvli som har vært fastlegen til meg og mine barn i mange år. Dyktig og tar pasientene sine på alvor. Sms systemet på Risvollan legesenter er genial, man får bestilt/ endre time uten å stå i telefonkø.

Til å stole på

Realistisk og troverdig.
Gir råd som er gode
Lyttende og skarp.
Lar seg ikke villede
Er han i tvil, sendes man videre for mer utredning.
Kjempefornøyd

Beste legen!!

Den beste legen jeg vet! Jeg er veldig fornøyd med den legen! Han forstår deg og få beste råd om helsen din! ER VELDIG FORNØYD!!!

Veldig fornøyd!

Jeg har alltid hatt en "frykt" for å dra til legen, men etter jeg fikk Løvli som lege så er det ikke noe jeg gruer meg til lengre. Han er dyktig og behagelig. Jeg har venner og familiemedlemmer som går til han som også er kjempefornøyd. Jeg kan skjønne det noen mener med at han kanskje avbryter deg noen ganger men bortsett fra det kjenner jeg ikke igjen kritikken han får her.

Han er en " better safe than sorry"- lege, noe jeg setter stor pris på og gjør at jeg føler meg trygg med han.

Dyktig, empatisk og engasjert lege!

Har bare godt å si om Dr. Løvli. Han er flink til å følge opp, er serviceinnstilt og faglig engasjert. Han er lett å snakke med, og gjør det han kan for at jeg som pasient skal føle meg godt ivaretatt! Har hatt Dr. Løvli som fastlege til hele familien siden han begynte ved Risvollan Legesenter, og vi har bare godt å si om ham. Systemet med kommunikasjon via SMS er genialt, og fungerer supert!

Profesjonell og vennlig lege

Løvli har vært min fastlege i mange år nå og har bare positive erfaringer med han. I tillegg til at han er profesjonell og dyktig i det han gjør, føler jeg han er veldig flink til å ta seg tid til pasientene sine og ikke minst få dem til å føle seg trygg. Har opplevd andre leger på Risvollan Legesenter, men har aldri vært i nærheten av så fornøyd som når jeg er hos Løvli. Om noe negativt skal sies, så er det sånn at man noen ganger må vente i 20 minutter å komme gjennom på telefon. Heldigvis er det mulighet til å bestille time over sms.

ikke anbefales

Kan ikke anbefale denne legen. Han er litt darlig med sin komunikasjon. Jeg hadde han i 2 år. og det som kom til slutt at det var meg som måtte kommer med forslar hvordan kan mine sympomene behandles. Han virker som uerfart.

Anbefales IKKE

Jeg har bare dårlige erfaringer med denne legen. Itillegg til å virke arrogant og uerfaren, har han også dårlig tid til pasientene sine og er dårlig på å kommunisere. Jeg følte meg utrygg hos han og kan absolutt IKKE anbefales han til noen.

Ikke min favoritt

Jeg har ikke gode erfaringer med denne legen. Jeg har opplevd han som arrogant og som "bedreviter". Jeg har selv helsefaglig bakgrunn, men opplever at denne legen ikke tok dette seriøst og ønsket ikke å høre mine egne antagelser om mulig årsaker til enkelte symptomer. Jeg synes også han er dårlig på å kommunisere og se pasienten han har foran seg.

Faglig dyktig og omtenksom lege

Han har gjort en fremragende jobb som fastlege for meg og jeg håper han fortsetter med det. Jeg kunne nok føle at han hadde litt hastverk før, men dette har bedret seg og jeg har nå ingenting å utsette på hans praksis. Blir alltid tatt på alvor og han tar seg tid til å tegne og skrive ut artikler slik at jeg får en forståelse av min helsetilstand.

Flere flinke leger på Risvollan

Og Ole er en dyktig mann, men de sure og uvennlige kontordamene han har ansatt gir ett elendig førsteinntrykk fra det øyeblikket man bestiller time, glefser i tlf og er så frekke at jeg vurderer å skifte lege kun pga sekretærene. Utrivelig og uvennlige damer.

Ubehagelig og overfladisk

Har vært til ham bare én gang, men det var til gjengjeld det mest ubehagelige legebesøket jeg noen gang har hatt. Jeg fikk så vidt begynt å beskrive problemet mitt før han avbrøt meg og sa noe sånt som "det er ikke noe alvorlig" hvorpå han reiste seg opp, gikk bort til døra og åpnet den - for å vise meg veien ut. Jeg ble så pass at jeg ikke fikk frem et ord og trodde det måtte være en spøk. Der satt jeg med store smerter og møtte en lege som ikke trodde meg. Helt utrolig. Jeg angrer på at jeg ikke klaget på ham, men jeg ble som sagt helt satt ut.
Han har tydeligvis litt å lære om respekt for sine pasienter.
Anbefales absolutt ikke.

Veldig fornøyd!

Kjenner meg ikke igjen i de negative opplevelsene noen har med denne legen. Har gått til Dr. Løvli i flere år, og opplever å bli tatt på alvor, at han har god tid til meg og at han er rolig og forsiktig i undersøkelsene. Jeg har hatt flere forskjellige leger tidligere, og opplever endelig å ha funnet en lege jeg er fornøyd med! Enkelt og raskt å få time. Ved tlf. kan man måtte vente lenge i tlf, men enkelt og greit å bestille time ved sms eller på nett.

Verdens beste fastlege!

Han har vært fastlegen til meg og min funksjonshemmede datter i mange år, og vi har aldri fått så god hjelp av noen fastlege før. Han er meget effektiv, tilgjengelig, nøyaktig, empatisk og viser stor innsikt og forståelse for våre problemer. Han er en flink fagmann med gode medmenneskelige egenskaper.