Ole Christen Løvli

Autorisasjon (2003)

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ...
Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim
Ole Christen Løvli er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ole Christen Løvli

Verdens beste fastlege!

Han har vært fastlegen til meg og min funksjonshemmede datter i mange år, og vi har aldri fått så god hjelp av noen fastlege før. Han er meget effektiv, tilgjengelig, nøyaktig, empatisk og viser stor innsikt og forståelse for våre problemer. Han er en flink fagmann med gode medmenneskelige egenskaper.

Delte opplevelser

I det store og hele grei lege, men kan av og til få en til å føle seg utrolig dum. Kan nemlig være nedlatende i enkelte situasjoner, og hoppe litt hurtig til konklusjoner. Dette handler om hvordan man kommuniserer med psienten og han kan nok jobbe litt mer med å ta pasientens perspektiv på alvor. Han var dyktigere til dette på yngre dager, og kanskje er det slik at enkelte blir litt for mye verdensmestere ved erfaring og at man glemmer å høre på pasienten og istedet stoler for mye på egen erfaring.

Gode erfrainger med Dr. Løvli

Jeg har hatt Dr. Løvli som fastlege i mange år og jeg har alltid følt at jeg har blitt tatt på alvor med mine helseplager. Han virker kunskapsrik og er meget behjelpelig når jeg lurer på noe. I tillegg er han veldig nøye med å anbefale alternative metoder som trening, selvhjelp etc framfor medisinering. Han er også dyktig på oppfølging og sender gjerne resultat av prøver etc til deg på sms om du ønsker det slik at du slipper å møte opp for å bli fortalt at du må få i deg mere vitamin og lignende.

Han er også fastlege for flere i familien og jeg har heller aldri hørt noe negativt om han fra noen av dem

At noen mener han er stresset og har hastverk kan jeg forstå, men jeg tolker det dit henn at han er proffesjonell og jobber effektivt. Husk at Dr. Løvli er lege, ikke psykolog.

Dr. Løvli har alltid vært lett tilgjengelig for meg og jeg får time stort sett etter eget ønske. I tillegg har Risvollan legesenter et genialt system hvor man bare sender en sms for timebestilling.

Han jobber også ofte ved legevakten i Trondheim.

En hjelpsom og profesjonell lege!

Jeg har bare gode opplevelser hos Løvli. Min familie har alltid fått god hjelp, både store og små!

Byttet etter et par år

Løvli var fastlegen min i et par år da jeg bodde i Trondheim.Var ikke helt fornøyd. Gikk med et medisinsk problem over lang tid som han ikke tok på alvor. Han har også dårlig tid til pasientene sine og virker noe stresset. Gir litt inntrykk av å være ung og uerfaren.