Sven Midelfart

Autorisasjon (2004)

Nidelven Legesenter AS Telefonnummer73 99 43 4073 99 43 ...
Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim
Sven Midelfart er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sven Midelfart

Veldig dyktig lege!

Dr. Midelfart er den legen jeg er desidert mest fornøyd med. Han er virkelig flink i det han gjør. Han ser pasienten og viser at han bryr seg. Han er løsningsorientert og kunnskapsrik. Dr. Midelfart har hjulpet meg gjennom veldig mye. Jeg må med tungt hjerte bytte lege fordi jeg må flytte.

Meget god lege

Lyttende, meget kompetent, tar seg tid til å forklare, enkel å med å gjøre. Vil anbefale han på det sterkeste.

Splittet

Letet lenge inne på siden her før jeg byttet fastlege til Midelfart.
Mine møter med han har han alltid hatt kjempe god tid og IKKE den type lege som hiver deg ut døra. Han inkluderer meg også veldig mye ved og vise svar på prøver osv. Den store negative tingen hos meg som gjør til at jeg vurderer og bytte lege igjen er at han legger alle mine fysiske plager over på at det er psykisk , og at det skal være grunnen for alt, selv om han ikke har sjekket meg grundig for mine plager. Han vet min fulle psykiske historie og har uttalt seg med sin personlig mening på div. ting. Noe jeg føler en lege absolutt ikke skal!

Lett tilgjengelig og går fort og få time

Min superlege :-)

Hjelpsom, snill, flink til å lytte, hjelpe, gi meg tips og råd. Får den hjelpa jeg trenger, alltid. Beroligende og ikke minst morsom og artig.

Imøtekommende!

En seriøs fastlege, som tar det som blir sagt på alvor, men med glimt i øyet. Kan til tider være litt kjapp, men til fastlege å være, kan en ikke klage! Jeg kan absolutt anbefale han videre! Om jeg hadde hatt tid til å pendle mellom hjembyen og Trondheim hadde jeg fortsatt å ha Sven som min fastlege!