Sven Midelfart

Autorisasjon (2004)

Nidelven Legesenter AS Telefonnummer73 99 43 4073 99 43 ...
Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim
Sven Midelfart er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sven Midelfart

Den beste legen jeg har hatt.

Han inngir tillit og har et vinnende vesen og godt humør. Han gir meg utfyllende svar på alt jeg spør om og jeg er en av de som har hatt de fleste sykdommer føles det som. Takk for at det finnes leger som han!

Kan nesten alt!

Han er den beste legen jeg har hatt. Forklarer alt grundig, både hva som feiler, hva som kan ha forårsaket det, og hva som kan gjøres for å fikse problemet. Får ofte flere alternativer (med anbefalinger om hva han synes er beste alternativ), og får henvisninger til spesialister hvis han ser det som nødvendig!
Jeg føler meg veldig trygg når jeg er hos han, for uansett hva som har plaget meg tar han det på alvor. Kan absolutt anbefales for alle, men spesielt hvis du liker å vite litt mer om din egen anatomi!

Du finner ikke en bedre lege!

Han er den desidert beste legen som jeg har vært i kontakt med. Han er både punktlig og viser stor empati, i tillegg til å være kunnskapsrik og løsningsorientert!

Kan trygt anbefales

tar pasienten på alvor. er grundig, høflig og veldig dyktig!:)

Bra alternativ

Midelfart er en bra lege, men han er travelt opptatt, så han er ikke for de som vil snakke mye. Han bruker så kort tid som han kan, slik at inntekten blir best mulig - noe som gjelder for mange av dagens leger. Men målbevisst er Midelfart, og fatter fornuftige beslutninger. Han er et bra alternativ sentralt i Trondheim.