Ellen Marie Sve

Autorisasjon (1990)

Ellen Marie Sve er en av 7 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Ellen Marie Sve

Trygg og kunnskapsrik

Den beste legen som jeg har hatt i mange år. Tar deg på alvor og jobber for/med deg. Er ærlig og man får time raskt.

God lytter å gir mye av seg selv

En du kan stole på å som gjør alt og litt til for å finne ut av hva som plager eller feiler deg.sender deg videre til spesialist eller sykehus om hun er usikker eller om det er nødvendig for videre behandling. Har hatt henne som lege hele mitt voksen liv å kunne ikke fått en bedre lege.anbefaler henne på det sterkeste.

Fantastisk

Hun er en utrolig flink lege. Har brukt henne i 20 år, og hele min familie er så heldig å ha henne som fastlege.
Kan bare anbefale henne. Nøye, flink til å få deg videre i systemet, hvis hun mener det er behov for det. Støttende, og alltid søt og imøtekommende

Bra lege, flott menneske

En god lege, og ikke minst et fint menneske. Faglig dyktig, samtidig åpen for ny lærdom og innsikt. Stor forståelse for personlige kriser og mulige løsninger på disse. Setter pris på hennes humor i "håpløse" situasjoner og interesse for hva som både er her og nå, men også hva som kan komme. Hadde hun hatt mer tid ville jeg likt å heller ha noen flere samtaler, råd og tips fremfor piller, men dette gjelder vel de fleste leger.
Veldig flott lege og generelt fornøyd med senterets atmosfære med flinke, varme folk både i resepsjonen og på laben. Anbefales!

God lytter og flink til å forklare!

Har hatt Sve som fastlege stort sett hele livet mitt og er veldig fornøyd med det! Sve har vist at hun er flink i stort sett alle situasjonene jeg har trengt forklaring på og hun har tatt seg tid til å svare på alle mulige dumme spørsmål jeg har kommet med.
Som nevnt i tittelen, veldig flink til å lytte og se ann situasjoner. Kommer med anbefalinger og tips i forhold til selvbehandling i tillegg til å selvfølgelig skrive ut resept på nødvendige legemidler. Tenker også fremover i forhold til situasjoner som kan/kommer til å oppstå og behandler deg ut i fra det. Anbefales på det sterkeste!