Torkel Mohn

Autorisasjon (1992)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Torkel Mohn er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torkel Mohn

Itj perfekt, men ganske fantastisk

Flink til å lytte, skjønner også det man ikke sier direkte. Er på samme nivå som pasienten, man blir møtt på en vennlig, ikke-dømmende måte. Ingen tegn til hovenhet eller fordommer.
Kan faget sitt, holder seg oppdatert. Var min fastlege i 11 år før jeg måtte flytte. Ingen feil eller dårlig behandling i løpet av den tiden.
Hvis jeg kunne det, hadde jeg tatt ham med i kofferten. :)
Det kan hende ventetiden er lang, men han er verdt å vente på.
Sannsynligvis den beste fastlegen i Norge.

Staut og trivelig lege

En flott lege. Opplever at han tar seg (som regel) god nok tid til å lytte. Er ikke fremmed for å henvise videre hvis det er rimelig grunn til dette. I mitt tilfelle har det medført flere svært vellykkede operasjoner.

Han forklarer problemstillingen godt og setter det i en folkehelse/statistikk messig kontekst, slik at man ser sitt tilfelle i relasjon til det store bildet. Type hvor sannsynlig er det at... osv.

Legekontoret evnet å "hive seg rundt" da jeg dukket opp med et hjerteanfall ifm trening. I løpet av få minutter ble EKG tatt, og hjerterytmeforstyrrelse ble påvist. Ved videre henvisning til Hjerteklinikk gjennom Mohn og nå korrigert rytmeforstyrrelsmesse jeg fått en betydelig forbedret livskvalitet. Uten rask EKG ville ikke dette blitt påvist.

Veldig godt fornøyd!

Jeg er veldig godt fornøyd med min fastlege. Jeg blir tatt på alvor og blir hørt. Han gir aldri inntrykk av å ha dårlig tid, selv om han har byens lengste liste. Han er lett å kommunisere med og gir gode råd.

Dyktig, rett-på-sak lege

Torkel Mohn er en dyktig lege i min mening. Også veldig trivelig å snakke med. Han er en rett-på-sak person og bruker ikke unødig tid på utenomsnakk.

Herlig lege

Har stor tillit til dr. Mohn. Jeg er den typen pasient som sjekker en del slev på forhånd, og han tar meg på alvor, justerer gladelig min realitetsoppfatning når det trengs, og er ærlig når han er usikker. En lege jeg nødig bytter bort!

Selv om dette er et legekontor med svært mange pasienter (han har selv den lengste lista i byen), er det alltid greit å få time: haster det så får jeg på dagen, er det en planlagt rutinekontroll får jeg innen noen uker, eller rettere sagt når det passer.