Torkel Mohn

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Torkel Mohn er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torkel Mohn

Superlegen

Har hatt Mohn i alle de år og han har alltid vært oppmerksom, interessert og tillitsvekkende. Han tar seg tiden selv om det er mange på venterommet og vet godt om min situasjon og hva vi kan gjøre for å løse problemene mine. Han legger opp behandlingsplan, henviser, purrer på henvisningene slik at jeg skal få hjelpen jeg trenger, følger opp og er rett og slett helt fantastisk. Tidenes fastlege som får meg til å føle meg trygg og ivaretatt.

En super lege!

Torkel er alltid interessert, han er grundig og tillitsvekkende. Han har god tid, og han følger opp.

Trygg og tillitsvekkende.

En lege som gjennom mange år har vært forståelsesfull og dyktig i sitt møte med både meg og mine barn.

Effektiv og trivelig

Har hatt han de 6 årene jeg studerte i Trondheim. Har vært innom med litt av hvert. Han har alltid vært effektiv, men samtidig tatt seg tid å gjøre det på en slik måte at jeg føler meg ivaretatt. Han har en noe uhøytidelig stil, som har passet meg svært godt. Han har også hatt mulighet til å presse meg inn på dagen, om det har vært noe som hastet. Skulle gjerne hatt en liknende lege i Oslo.

Tillitsfull lege!! Tar seg tid til deg som pasient (på godt og vondt)

Jeg opplever Mohn som en tillitsfull lege man kan spørre om alt. Han hjelper deg å føle deg trygg og forklarer ting på en fin måte. Eneste er at det veldig ofte er lang venting utover bestilt time, noen ganger 1 time over tiden, men som regel rundt 30 minutter.