Torkel Mohn

Gløshaugen Legesenter DA

1992

0 av 2000

Gløshaugen Legesenter DA Telefonnummer73 59 32 8073 59 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Torkel Mohn er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torkel Mohn

Dyktig og kunnskapsrik lege

Har hatt Torkel som fastlege det siste året, og kunne ikke vært mer fornøyd. Er sjelden til legen, men hver gang jeg har vært hos Torkel har jeg blitt tatt på alvor og han har ein trygg og god framtoning og er virkelig kunnskapsrik. Alltid hyggelig å være hos han, og føler jeg får veldig god hjelp.

Beste legen jeg har hatt

Fikk Torkel som lege da jeg flyttet til Trondheim som student, og skulle ønske jeg kunne ta han med i flyttelasset da jeg dro fra byen. Vennlig, profesjonell, og tok meg alltid på alvor. Kan varmt anbefale Torkel videre til andre studenter!

En lege som lytter og er reell

Fikk Torkel som lege da jeg ble student i Trondheim. Han har vært upåklagelig flink. Dersom jeg har følt at noe har vært galt, har han sagt at vi kan undersøke det nærmere selv om hans profesjonelle mening ikke mente det var noen grunn til bekymring. Dette har gjort at jeg har følt meg hørt som pasient. Flink til å sende blodprøveresultat og kommentarer på SMS.

Litt lange ventetid før time, men det er verdt det da man ikke er så ofte innom legekontoret og får en så bra lege.

Hjelpsom og fornuftig

Hadde Torkel som fastlege mens jeg var student i Trondheim, og var veldig fornøyd, så han kan jeg anbefale. Det gikk som regel kort tid fra jeg ringte til jeg fikk time. Har fått utelukkende god hjelp med høy faglig kvalitet, og undersøkelsene han har gjort har vært upåklagelige. Også veldig ryddig å kunne få feks prøvesvar, råd og varsler på tekstmelding.

Trygg og pragmatisk

Jeg har hatt Torkel som lege siden jeg kom til Trondheim som student i 2000. Han har vært min lege gjennom 2 svangerskap og mens barna var små. Vi har nå flyttet til en lege nærmere der vi bor, har vært litt uheldige å få mange vikarer og barna har ofte uttrykt at de ville tilbake til den gammel legen vår da han var så mye bedre og de likte han.
Vi er sjeldent syke og besøker legen enda sjeldnere. Torkel tok oss på alvor uansett symptomer og var flink til å gi oss det vi trengte.
Eneste vi ikke likte var lang ventetid og liten parkering som måtte betales for.