Torkel Mohn

Gløshaugen Legesenter DA

Autorisasjon (1992)

Gløshaugen Legesenter DA Telefonnummer73 59 32 8073 59 32 ...
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Torkel Mohn er en av 190 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torkel Mohn

Respektfull og kunnskapsrik

Mohn er en lege som behandler en med respekt, gir god informasjon, er positivt uhøytidlig og kunnskapsrik.

Hyggelig og dyktig lege

Hadde en av de beste legetimene hos denne fastlegen, var innom han da min egen lege var på ferie.

Av erfaring vet jeg at de fleste leger sliter med overlegenhet( The GOD complex), denne legen var annerledes.

Her var jeg virkelig positivt overrasket. Likte måten han undersøkte på og hvordan han forklarte meg ting. :-) synd det er lang ventetid for å få han som fastlege.

profesjonell, kunnskapsrik og menneskelig

Torkel er eksepsjonelt dyktig. Godt oppdatert i forkant, direkte, humoristisk og veldig presis i diagnoser og råd. Jeg og resten av familien på fem har veldig høy tillit til ham. Han er ikke en som hiver seg på reseptblokken og skriver ut farmasøytiske produkter med skumle bivirkninger. Han tar de nødvendige testene og finner løsninger som kroppen ordner opp i på egen hånd. Uten ham ville jeg vært betydelig invalidisert, men på grunn av gode råd er jeg frisk og i toppform.

Hyggelig og tålmodig

Beste fastlegen jeg har hatt uten tvil. Tar seg god tid, er alltid i godt humør og lytter (og tror) på hva du har å si. Gir seg ikke hvis problemer vedvarer, og har hjulpet meg med plager jeg har hatt i flere år som ingen annen fastlege har funnet ut av. Har ofte en liten historie å fortelle for å gjøre timen litt mer avslappende og morsom. Kan være litt lang ventetid, men ikke noe krise. Trist å måtte bytte da jeg flyttet fra Trondheim.

Vi digger Torkel

Både jeg og mannen min og nå etter hvert barna har Torkel som fastlege, og vi håper å fortsette med det. Jeg har hatt han som fastlege helt siden jeg flyttet hjemmefra og begynte å studere, så han har fulgt meg halve livet mitt. Torkel har vennlig og profesjonelt hjulpet meg med store og små problemer gjennom både studietid, svangerskap og småbarnsperiode. Han har alltid tatt seg tid til meg og alltid hatt en god anekdote på lur. Til og med min lille gutt som er ekstremt skeptisk til alt av leger, tannleger ol likte Torkel og stolte på han!