Torkel Mohn

Autorisasjon (1992)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Torkel Mohn er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torkel Mohn

Fantastisk lege

Torkel er rett og slett en fantastisk lege. Tar seg alltid god tid. Hører på deg, forstår deg og ser deg. Enorm kunnskap som gjør at man trygg med behandlingen man får. Er ikke redd for å henvise videre ved behov. Kommer aldri til å bytte lege og håper torkel fortsetter LENGE!

Respektfull og kunnskapsrik

Mohn er en lege som behandler en med respekt, gir god informasjon, er positivt uhøytidlig og kunnskapsrik.

Hyggelig og dyktig lege

Hadde en av de beste legetimene hos denne fastlegen, var innom han da min egen lege var på ferie.

Av erfaring vet jeg at de fleste leger sliter med overlegenhet( The GOD complex), denne legen var annerledes.

Her var jeg virkelig positivt overrasket. Likte måten han undersøkte på og hvordan han forklarte meg ting. :-) synd det er lang ventetid for å få han som fastlege.

profesjonell, kunnskapsrik og menneskelig

Torkel er eksepsjonelt dyktig. Godt oppdatert i forkant, direkte, humoristisk og veldig presis i diagnoser og råd. Jeg og resten av familien på fem har veldig høy tillit til ham. Han er ikke en som hiver seg på reseptblokken og skriver ut farmasøytiske produkter med skumle bivirkninger. Han tar de nødvendige testene og finner løsninger som kroppen ordner opp i på egen hånd. Uten ham ville jeg vært betydelig invalidisert, men på grunn av gode råd er jeg frisk og i toppform.

Hyggelig og tålmodig

Beste fastlegen jeg har hatt uten tvil. Tar seg god tid, er alltid i godt humør og lytter (og tror) på hva du har å si. Gir seg ikke hvis problemer vedvarer, og har hjulpet meg med plager jeg har hatt i flere år som ingen annen fastlege har funnet ut av. Har ofte en liten historie å fortelle for å gjøre timen litt mer avslappende og morsom. Kan være litt lang ventetid, men ikke noe krise. Trist å måtte bytte da jeg flyttet fra Trondheim.