Torkel Mohn

Gløshaugen Legesenter DA

1992

Gløshaugen Legesenter DA Telefonnummer73 59 32 8073 59 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Torkel Mohn er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torkel Mohn

Trygg og pragmatisk

Jeg har hatt Torkel som lege siden jeg kom til Trondheim som student i 2000. Han har vært min lege gjennom 2 svangerskap og mens barna var små. Vi har nå flyttet til en lege nærmere der vi bor, har vært litt uheldige å få mange vikarer og barna har ofte uttrykt at de ville tilbake til den gammel legen vår da han var så mye bedre og de likte han.
Vi er sjeldent syke og besøker legen enda sjeldnere. Torkel tok oss på alvor uansett symptomer og var flink til å gi oss det vi trengte.
Eneste vi ikke likte var lang ventetid og liten parkering som måtte betales for.

En trygg og omsorgsfull lege

Torkel er veldig god til å lese situasjoner og skjønne hva som trengs: effektivitet når man bare trenger en resept eller vurdering, og god tid når man trenger å prate og få gode råd.

Har alltid blitt møtt med forståelse og empati, uansett hvorfor jeg har kommet. Dette gjelder både ved psykiske og fysiske plager.

Flink lege!

Veldig tillitsskapende, ser deg både fysisk, psykisk og opplever at han forstår mine behov. Særs god oppfølging i etterkant av timer også, sjelden vare hos leger.

Empatisk og engasjert

Jeg har gleden å ha hatt ham som lege siden 2009. Uten tvil den beste legen jeg har hatt! Jeg opplever å tatt på alvor, og han flink til å få meg til å føle meg sett og forstått. I tillegg tar han seg alltid god tid. Jeg må bytte fastlege nå grunnet flytting, og jeg synes det er vanvittig synd å miste en lege som er så flink både på det faglige og det medmenneskelige.

Et vondt minne

Etter legebesøket sitter man igjen med en følelse av tomhet! Ingen hjelp, ingen vei framover, og absolutt ingen medmenneskelighet.
Han har ikke tid til å reise seg fra stolen for å hilse, og jo fort du har satt deg ned er han klar for å avslutte timen. Det være seg at han da må dra føttene ned fra legepulten, noe som er en tragedie i seg selv.
Henslengt lege som ikke gir annet en en regning og betale.
ALDRI vært mer skuffet