Torkel Mohn

Gløshaugen Legesenter DA
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Torkel Mohn er en av 168 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torkel Mohn

Beste legen jeg har hatt

Brukte Torkel de fem årene jeg var student i Trondheim, og var svært fornøyd. Ble tatt på alvor enten jeg hadde fysiske plager eller satt og gråt ned kontoret hans. Tipp topp, savner han i Oslo!

Superlegen

Har hatt Mohn i alle de år og han har alltid vært oppmerksom, interessert og tillitsvekkende. Han tar seg tiden selv om det er mange på venterommet og vet godt om min situasjon og hva vi kan gjøre for å løse problemene mine. Han legger opp behandlingsplan, henviser, purrer på henvisningene slik at jeg skal få hjelpen jeg trenger, følger opp og er rett og slett helt fantastisk. Tidenes fastlege som får meg til å føle meg trygg og ivaretatt.

En super lege!

Torkel er alltid interessert, han er grundig og tillitsvekkende. Han har god tid, og han følger opp.

Trygg og tillitsvekkende.

En lege som gjennom mange år har vært forståelsesfull og dyktig i sitt møte med både meg og mine barn.

Effektiv og trivelig

Har hatt han de 6 årene jeg studerte i Trondheim. Har vært innom med litt av hvert. Han har alltid vært effektiv, men samtidig tatt seg tid å gjøre det på en slik måte at jeg føler meg ivaretatt. Han har en noe uhøytidelig stil, som har passet meg svært godt. Han har også hatt mulighet til å presse meg inn på dagen, om det har vært noe som hastet. Skulle gjerne hatt en liknende lege i Oslo.