Torkel Mohn

Autorisasjon (1992)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Torkel Mohn er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torkel Mohn

Vi digger Torkel

Både jeg og mannen min og nå etter hvert barna har Torkel som fastlege, og vi håper å fortsette med det. Jeg har hatt han som fastlege helt siden jeg flyttet hjemmefra og begynte å studere, så han har fulgt meg halve livet mitt. Torkel har vennlig og profesjonelt hjulpet meg med store og små problemer gjennom både studietid, svangerskap og småbarnsperiode. Han har alltid tatt seg tid til meg og alltid hatt en god anekdote på lur. Til og med min lille gutt som er ekstremt skeptisk til alt av leger, tannleger ol likte Torkel og stolte på han!

Dyktig og kunnskapsrik lege

Har hatt Torkel som fastlege det siste året, og kunne ikke vært mer fornøyd. Er sjelden til legen, men hver gang jeg har vært hos Torkel har jeg blitt tatt på alvor og han har ein trygg og god framtoning og er virkelig kunnskapsrik. Alltid hyggelig å være hos han, og føler jeg får veldig god hjelp.

Beste legen jeg har hatt

Fikk Torkel som lege da jeg flyttet til Trondheim som student, og skulle ønske jeg kunne ta han med i flyttelasset da jeg dro fra byen. Vennlig, profesjonell, og tok meg alltid på alvor. Kan varmt anbefale Torkel videre til andre studenter!

En lege som lytter og er reell

Fikk Torkel som lege da jeg ble student i Trondheim. Han har vært upåklagelig flink. Dersom jeg har følt at noe har vært galt, har han sagt at vi kan undersøke det nærmere selv om hans profesjonelle mening ikke mente det var noen grunn til bekymring. Dette har gjort at jeg har følt meg hørt som pasient. Flink til å sende blodprøveresultat og kommentarer på SMS.

Litt lange ventetid før time, men det er verdt det da man ikke er så ofte innom legekontoret og får en så bra lege.

Hjelpsom og fornuftig

Hadde Torkel som fastlege mens jeg var student i Trondheim, og var veldig fornøyd, så han kan jeg anbefale. Det gikk som regel kort tid fra jeg ringte til jeg fikk time. Har fått utelukkende god hjelp med høy faglig kvalitet, og undersøkelsene han har gjort har vært upåklagelige. Også veldig ryddig å kunne få feks prøvesvar, råd og varsler på tekstmelding.