Even Mork

Autorisasjon (2009)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Even Mork er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Even Mork

A man who likes his job

Even was my fastlege for 5 years and I have only positive experiences. He listens, which is not the case for every doctor, spends some time running through the possibilities and comes with diagnosis. He had two impressive correct diagnosis with me which was not clear for others to see.... I think this is mainly due to the listening part. He also has a good deal of charisma which I think is essential for having confidence at your doctor. I would have stayed his patient if I had not left Trondheim.

Tilgjengelig og lyttende

Har bare god erfaring med Even som fastlege. Han er tilgjengelig på kort varsel når man trenger det, og gir god oppfølging.

Støttende og motiverende

Jeg plages med kroniske tilstander som ikke er så lett å avdekke på konsultasjon tross objektive medisinske funn. Både for meg og helsepersonell kan det være litt stusselig at alt er i veien og at jeg aldri blir frisk. Even trodde alltid på meg, støttet, motiverte og gjorde alt han kunne for at jeg skulle få et best mulig liv og være i jobb tross sykdom. Jeg trengte aldri være redd for ikke å bli hørt. Kjempeflink med barn, og rask å henvise til riktig spesialist som har tid til å ta dem inn. Den absolutt beste, mest pasientlojale, snilleste, grundigste og dyktigste legen vi har hatt i vår familie. Bruker støtte, behandling og positiv motivasjon for at pasienten kan stå i jobb og samtidig ivareta helsen godt nok til at den varer. Det finnes flere veier til arbeidslinja enn mistro, kontroll og sanksjoner. Andre leger kan være mistroisk, slemme og bagatelliserende overfor kronisk syke, her fantes det ikke snev av nedvurdering.

Medmenneskelig og tar deg på alvor

Hele familien vår går til Even, og har gjort det i 5 år snart. Han tar oss alltid på alvor, (vi har vært der mye!) er effektiv og tar seg god tid. Han er flink med barna, og gjør det han kan gjøre selv for å spare unødig ventetid hos spesialister. Vi føler oss ivaretatt når vi er hos han. Forøvrig er vi fornøyd med hele Ringve legesenter. Alle er trivelig og husker oss alltid når vi er der og hilser på oss med fornavn!

Trygg og vennlig

Hele vår familie har Even som fastlege. Vi er veldig fornøyd. Han har alltid tid og følger opp fra forrige samtale/time. Vår datter på 2 som ikke er veldig glad i fremmede mennesker ble raskt trygg på Even.