Even Mork

Autorisasjon (2009)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Even Mork er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Even Mork

Beste legen

Jeg har enda ikke opplevd noe negativt med denne legen. Tålmodig, snill, forståelsesfull og tar seg tiden som trengs.

Veldig grundig, kunnskapsrik og tålmodig

Har hatt han som fastlege over mange år og jeg er veldig fornøyd. Even tar deg på alvor og er tålmodig, selv om dine problemer ikke alltid er like kritiske. Han er grundig og gir deg innblikk i sine vurderinger - dette skaper tillit til beslutningen. Alltid trivelig og seriøs, anbefales på det sterkeste!

Lite lyttende

Opplever at han er mest interessert i å avslutte timen. Da føler man seg avvist. Det går an å ha dårlig tid uten at pasienten skal oppleve det som om man ikke kommer til orde eller blir lyttet til. Sykehistorien er vel også en sentral del av diagnostisering, der mener jeg han ikke gjør noen god jobb. Igjen har vel dette noe å gjøre med dårlig tid vil jeg tro, men det skal ikke være pasientens problem.
Ellers er det et hyggelig legesenter.

Ekstremt flink, effektiv

Aldri hatt noe annet enn en veldig positiv opplevelse med Even. Hver gang jeg har kommet inn med et helseproblem har han enten løst det på en legetime, eller sørget for at jeg kom til en spesialist overraskende fort

Uhøflig og lite forståelsesfull

Hørte ikke på noe av det jeg hadde å si, og følte meg rett og slett bare overkjørt. Måtte selv spørre om den medisinen jeg fikk kunne ha påvirkning på det jeg allerede tok. Fikk til svar at jeg selv måtte merke om jeg fikk noen bivirkninger og at jeg ut fra det selv måtte avgjøre hvilken medisin som var viktigst for meg. Lite medfølelse og forståelse