Even Mork

Ringve Legesenter

Autorisasjon (2009)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Even Mork er en av 193 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Even Mork

Ekstremt flink, effektiv

Aldri hatt noe annet enn en veldig positiv opplevelse med Even. Hver gang jeg har kommet inn med et helseproblem har han enten løst det på en legetime, eller sørget for at jeg kom til en spesialist overraskende fort

Uhøflig og lite forståelsesfull

Hørte ikke på noe av det jeg hadde å si, og følte meg rett og slett bare overkjørt. Måtte selv spørre om den medisinen jeg fikk kunne ha påvirkning på det jeg allerede tok. Fikk til svar at jeg selv måtte merke om jeg fikk noen bivirkninger og at jeg ut fra det selv måtte avgjøre hvilken medisin som var viktigst for meg. Lite medfølelse og forståelse

Fantastisk!

Babyen min har over lengre tid blitt i dårligere form, men for alle andre ser hun helt frisk ut. Takket være Even så fikk vi komme til sykehuset samme dag og formkurven er endelig på vei opp igjen etter en uke her.

Utrolig takknemlig for at han tok oss på alvor!!

A man who likes his job

Even was my fastlege for 5 years and I have only positive experiences. He listens, which is not the case for every doctor, spends some time running through the possibilities and comes with diagnosis. He had two impressive correct diagnosis with me which was not clear for others to see.... I think this is mainly due to the listening part. He also has a good deal of charisma which I think is essential for having confidence at your doctor. I would have stayed his patient if I had not left Trondheim.

Tilgjengelig og lyttende

Har bare god erfaring med Even som fastlege. Han er tilgjengelig på kort varsel når man trenger det, og gir god oppfølging.