Even Mork

Tlf: 73 58 50 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Even Mork er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Even Mork

Trygg og vennlig

Hele vår familie har Even som fastlege. Vi er veldig fornøyd. Han har alltid tid og følger opp fra forrige samtale/time. Vår datter på 2 som ikke er veldig glad i fremmede mennesker ble raskt trygg på Even.

Hyggelig men lite tilgjengelig

Viser forståelse, lytter og prøver å være beroligende. Kunne ha ønsket at han var litt mer proaktiv og at han foreslo å undersøke grundigere.

Han er dessverre lite tilgjengelig (jobber 2 dager/uke) og hans vikar, Marthe Sand, viser, etter min vurdering, veldig lite medmenneskelig forståelse. Hun er likegyldig, har null empati og tar i gjennomsnitt 5 minutter per patient. Lurer egentlig på hvorfor hun har utdannet seg til fastlege !

Følgende vurdering gjelder Even Mork, ikke Marthe Sand.

Generelt misfornøyd med Ringve Legesenter som gir deg time ei uke senere ...

Antibiotica

Etter en uke på Apocillin ble jeg omsider kvitt en 3 måneders bihule-betennelse. Takk.for at du ga meg antibiotica.

En lege som gjør det som må til:)

En lege som er profesjonell, effektiv og kunnskapsrik. Litt lett for å avbryte, men det må vel til mtp tidsbruk. Anbefales!

Grundig og ærlig

Etterrettlig, oppdatert og ryddig lege. Engasjert og følger opp. Flink med barn. Husker deg og tar opp saker fra tidligere hvis det er noe.

Anbefales!

Har hatt Even Mork som fastlege til meg selv og barna i to år nå og bare gode erfaringer. Even er kompetent og oppmerksom og veldig bra på å kommunisere.

Uhøflig og overfladisk

Even Mork tillater seg å karakterisere andres spesialister beslutninger på en nedverdigende måte. Kan være uhøflig og er mer opptatt å telle minutter på legetimen istedenfor å sette seg i helseproblematikken. Ukonsentrert og skriver feil i henvisninger og det forsinker behandlingen med konsekvenser for helse.

En utrolig forståelsesfull lege

En lege som virkelig hører på hva du sier, veldig grundig og tar seg god tid. Føler man kan si alt og blir forstått. Hyggelig og vennlig med et godt humør. Har aldri vært så fornøyd med en lege før.

Hyggelig lege

Veldig hyggelig og imøtekommende lege. Tar seg tid til å høre på hva du har å si. Flink til å lytte og stresser ikke. Som nevnt av andre tidligere gir han deg også gjerne en plan B

super!

Kjempefin lege som virkelig tar deg på alvor, og som er veldig hjelpsom, som skrevet under her finner han gjerne en plan B om noe ikke skulle virke. Anbefales!

Flott

Har ingenting negativ å si. Flott motatt som ny pasient. Tatt på alvor. Og så hyggelig som lege kan være. Fikk hjelp med det jeg kom for, og fikk også plan B om behandlingen ikke førte til bedring.