Line Mostad

Autorisasjon (2003)

Saksvik Legekontor Telefonnummer73 98 71 0073 98 71 ...
Saxe Viks veg 4 7562 Saksvik
Line Mostad er en av 16 fastleger i Malvik

Siste vurderinger av Line Mostad

Min fastlege i 15 år

Flink, proff, ordner opp det meste, bra lytter også på psykologiska problem (peptalk). Reddet mitt liv ved at hun sendte meg til coloskopi hurtig.

Fantastisk

Jeg blir alltid verdsatt hos henne og tar seg tid til å høre hva jeg har å si uten å se på klokken. Jeg kan ta opp flere ting på en time og det bryr hun seg ikke om.
Verdt å ha henne som fastlege.

Tidenes beste lege!

Har hatt Line i 5-6 år og er til henne flere ganger i året. Hun er meget dyktig og lytter alltid på pasienten. Hun er en som virkelig bryr seg og som hverken stresser eller sitter med blikket inn i pcn. Hun har alltid lang venteliste, så vurderer du å bytte fastlege, ville jeg gjort det uten å vente for lenge, da det vil ta 6-12 mnd. Anbefaler også pasientene til å booke dobbelttime hvis de ikke har ett lite enkelt behov, slik at man slipper forsinkelser, da Line tar seg god tid(som utelukkende er positivt).

Fantastisk lege, men ekstemt forsinket

Har hatt Line som fastlege siden hun begynte som fastlege i 2007 og hun er fantastisk lege som alltid tar pasienten på alvor og henviser om det skulle være noe hun ikke vet. Men hun er som oftest alltod forsinket og jeg har endt opp med å vente opptil 50 minutt enkelte ganger, men det kan være verdt det med at hun er ekstemt grei og forstår alltid deg som pasient uansett.

Tillitsfull og dyktig

Line Mostad er en tillitsfull og dyktig lege som strekker seg langt for å forstå og løse dine problemer og utfordringer, og hun er en god lytter. Hun bruker mye tid på hver pasient, noe som gjør at hun alltid er forsinket. Beregn derfor god tid når du aller først har time hos henne. Dog, hun bruker da mye tid på deg også, og lar seg ikke stresse med å komme fram til en konklusjon uten virkelig å ha sett seg inn i dine problemstillinger. Anbefaler derfor Line Mostad på det sterkeste.