Hanna Moum

Autorisasjon (1993)

Persaunet Legesenter Telefonnummer73 82 85 5073 82 85 ...
Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Hanna Moum er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hanna Moum

Tar seg god tid til både å høre på -og informere pasienten. Godt samarbeid, ingen overkjøring.

Pålitelig og innbyr til gjensidig tillit. Ser pasienten.Kunnskapsrik. Ikke redd for å henvise videre dersom hun mener det er nødvendig. Tar tak i problemet(ene) Heller ikke redd for å si fra dersom hun er uenig med pasienten, men gjøre dette med respekt.
Gir aldri inntrykk av at besøket var unødvendig eller at hun har dårlig tid.
Den perfekte fastlegen.

Omtenksom og profesjonell!

Jeg er ei jente i 20-årene som har hatt Hanna som fastlege så lenge jeg har hatt behov for det. Har bare positive opplevelser med henne da hun er saklig, avslappet og lett å forholde seg til. Liker at hun alltid dropper småpraten og forholder seg til jobben som en fastlege skal gjøre. Hun anbefales!

Flink og dyktig lege

Da jeg har hatt behov for lege har det vært mest "på dagen"-timer, noe som har gjort at jeg har vært tilgivende hvis Hanna har virket uforberedt. Det har heldigvis ikke vært nødvendig, for jeg har blitt tatt på alvor hver gang. Jeg har stort sett kommet med typiske "kvinneproblemer" og har vært tildels flau, men det er overhodet ikke noe å bekymre seg for hos denne legen. Jeg har blitt henvist videre til dyktige spesialister og kan ikke si noe annet enn at jeg er veldig fornøyd.

Tar ikke pasienter seriøst

Etter mitt første møtet med Hanna Moum følte jeg at jeg virkelig ikke ble tatt seriøst. Hadde ikke lest seg opp på hva jeg skulle spørre om på forhånd, selv om sekretærene i resepsjonen hadde sagt at det hastet at jeg kom inn. Hun lyttet ikke til hva jeg sa, og ga ikke klare tilbakemeldinger på hva problemet mitt kunne være. Forklarte ikke diagnosene hun stilte, og virket som hun hadde det travelt med å få meg ut av kontoret.

Jeg er en ung jente på 20, og tenker at hun rett og slett ikke tar unge jenter seriøst.

Kommer ikke til å bruke denne fastlegen igjen.

Veldig fornøyd

Har ikke hatt henne som lege så lenge, men har hatt hyppige besøk det siste året. Er veldig fornøyd med henne. Føler hun lytter og tar meg på alvor. Til hver time har hun lest seg opp på journalen, slik at jeg ikke trenger å forklare hele situasjonen på nytt ved oppfølgningstimer. Hun er profesjonell og får ting som i utgangspunktet kan være pinlig å prate om, til å føles veldig normalt.