Persaunet Legesenter

Utsiravegen 1A 7045 Trondheim

Siste vurderinger av Persaunet Legesenter

Trygg fastlege

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Utrolig rolig og god lege som utstråler trygghet noe en ung jente med flere psykiske og fysiske plager var avhengig av. Ble alltid tatt seriøst og møtt med god forståelse til enhver situasjon. Satt alltid med en følelse av at legen alltid ønsket å hjelpe slik at hverdagen ble så optimal som mulig med alt det praktiske som var nødvendig. Legen ble et trygt holdepunkt i en utrygg hverdag - helsevesenet på sitt beste!

Forståelsesfull og trygg

Lege: Hanna Moum Skrevet

Har hatt Hanna Moum som fastlege i flere år. Hun tar problemer på alvor og er forståelsesfull. Har alltid opplevd henne som en faglig sterk og trygg lege. Det er litt lang ventetid, men det gjør ikke noe når man vet at man har en så dyktig lege å gå til.

Faglig sterk og støttende

Lege: Hanna Moum Skrevet

Jeg har hatt Hanna Moum som lege halve livet. Hun er alltid veldig lydhør og kommer med gode løsninger. Ikke rart pasientlista hennes er full.

Beste legen i trondheim

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Dette er virkelig den beste legen jeg har vært borti. Han møter pasientene sine med tålmodighet og et lyttende øre, og gir deg en følelse av å bli både sett og hørt. Han tar problemene dine på alvor, og hjelper deg gladelig videre til andre instanser slik at man får den hjelpen man virkelig trenger. Det er i tillegg en helhetlig ro på hele legesenteret, med humor og lett humør blant de ansatte.

Tillitsfull og effektiv

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Som student i Trondheim med mange ulike behov i en travel hverdag, var det en stor trygghet å komme til Storrusten. Han var ganske travel og det ble mye forsinkelser, men han tok seg god tid til å undersøke, lytte, og evt henvise eller skrive legeerklæringer hvis vi ble enige om det var behov for det. Han var effektiv, men svært tillitsfull og rolig, og jeg følte han var engasjert i min helse. Selvom reisen til legekontoret var et stykke fra sentrum, ble det verdt det for min del da jeg hadde en så god lege.