Persaunet Legesenter

Telefonnummer73 82 85 5073 82 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utsiravegen 1A 7045 Trondheim

Siste vurderinger av Persaunet Legesenter

Kjempestresset

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Han er en mester på korte og enkle problemstillinger.
Da er han i sitt ess. Jobber raskt og effektivt.

Men så fort man trenger hjelp med et vedvarende helseproblem hvor man kanskje må koble på NAV i tillegg, blir han stresset og mister interessen.

Tar ikke tak i ting og da føles det ikke trygt å ha han som fastlege.

Skrekk og gru

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Dette til advarsel. Unngå denne legen. Han er arrogant og avvisende. Viser ingen empati og da hjelper ikke at resten av personalet er supre.

Skal du velge lege, sjekk ventelister. Det er en stor sjanse for at de legene som har mange på venteliste er gode leger, som ikke er drittlei av sine pasienter og som er oppriktig interessert i å hjelpe syke folk.

Super lege

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Så takknemlig for å ha han som fastlege. Alltid rolig og lyttende! Føler at han tar seg god tid til å lytte, selv om jeg vet at det er mange pasienter etter meg. Kunne ikke bedt om en bedre lege.
Effektiv med henvisninger og lignende. Blir tatt på alvor.

ADVARSEL!

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Denne legen er ubrukelig. Han hører ikke på hva du sier, og trekker beslutninger som ofte viser seg og ikke være sanne. Dette gjør at tilliten svekkes mellom pasient og behandler. Han skaper mer bekymring i hverdagen og gjør alt annet enn pasienten ønsker.
Dette er en advarsel for de som ønsker fremgang og hjelp. Han framstår som hele tiden travel og du føler deg uønsket. Han gir ikke nok opplysninger og fremstår som negativ.

Det positive med denne legen er at man får time raskt, men det er også det eneste

Ikke bra

Lege: Hanna Moum Skrevet

Lang ventetid, føler meg oversett, tar ikke meg som pasient på alvor og løsningen er alltid å vente.