Persaunet Legesenter

Utsiravegen 1A 7045 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Persaunet Legesenter

Veldig bra lege man kan føle seg trygg hos

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Vært min fastlege i mange år. Grunnet kronisk sykdom er jeg der minimum 5 ganger i året.
Tar deg på alvor og er kunnskapsrik og med ett glimt i øyet. Hele senteret bærer preg av ett godt miljø.
Henviser kjapt til spesialister når det er behov for det.
Hele familien går her og har samme inntrykk av lege og senter.

Jeg er veldig fornøyd.

Lege: Hanna Moum Skrevet

For første gang i mitt liv ble jeg alvorlig syk, jeg ble øyeblikkelig henvist videre. Alt gikk fort og effektivt ; en snau måned etter fastlegens mistanker var div. blodprøver, MR og CT og flere nødvendige undersøkelser tatt og ble jeg operert. Hun har gitt meg veldig god støtte og oppfølging.Tusen takk fastlegen min, jeg setter så pris på deg og jobben du gjør.

Meget dyktig lege!

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Legen har en lang venteliste. Det er det lett å forstå. Selv ventet jeg i over halvannet år på å komme inn.
Men det var ventetiden verd!
Jeg ble nylig operert i foten for "plateepitelkarsinom" i huden. Ved en rutinemessig etterkontroll (ekstra vev ble fjernet på dagkirurgi på St. Olavs Hospital) ble det konstatert ved mikroskopsundersøkelse at Ulvan hadde fjernet alt av den opprinnelige svulsten. Glimrende jobb!

Legesenterets ansatte virker alle positive og humørfylte.
I motsetning til flere andre legesentre er i tillegg responstiden på telefonen absolutt fantastisk.

Dyktig og vennlig

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Jeg har hatt mange fastleger gjennom livet, men jeg kan lett si at Egil er nok den jeg hat likt aller best. Han tar seg alltid tid til deg og er også dyktig i prosedyrer, og har alltid et glimt i øyet. Anbefaler denne karen!

Uten tvil beste fastlege i Trondheim

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Jeg har hatt flere fastleger i Trondheim siden jeg flyttet hit i 2016, og Egil er uten tvil den beste jeg har hatt. Jeg har alltid angret på de periodene da jeg valgt å bruke en annen fastlege når jeg bodde lenger unna og har følt meg så heldig etter å hatt muligheten til å bytte tilbake fra ventelista.

Uansett hvor liten problemet er (altså av typen "det gjør vondt når jeg gjør [sånn]") føler jeg at jeg alltid blir tatt på alvor--jo, selv når jeg selv egentlig ikke tar meg selv på alvor! Ikke vil han bare fortelle deg om det er noe å bekymre seg over, og ikke vil han bare gi behandling ved behov, men uansett vil han i tillegg ta tiden til å virkelig forklare hvordan og hvorfor det føles rart her eller gjør vondt der. Dette har han evne til kun som et resultat av en mesterlig kunnskap om kroppen og en ekte lidenskap for arbeidet sitt.

Egil er en sjelden profesjonell som verdsetter ærlighet og respekt, og som velger skjønn fremfor firkantet byråkrati. Hvis du er så heldig å ha valget, bør du velge Egil dersom du ønsker en lege som legger vekt på å være stolt av sitt eget arbeid og helsen til pasientene sine, heller enn lønnslippen og det å komme seg ut av kontoret før rush-tiden.

Den eneste kritikken som kan nevnes her er at han er ofte litt forsinket, men erfaringsmessig er det sjelden mer enn det som vanligvis kan forventes hos noen som helst annen lege. Du vil forstå hvorfor det er slik når du sitter på kontoret og ikke går før han er fornøyd med at han har gitt deg svar på alt du trenger. At han kommer ned i gangen i full fart for å kalle deg inn, er selvfølgelig ingen indikasjon på manglende profesjonalitet – tvert imot. Hvis du ikke klarer å forstå at dette åpenbart er ett av kjennetegnene på at han tar oppgaven på alvor, bør du kanskje reflektere over hva det sier om deg selv.