Persaunet Legesenter

Telefonnummer73 82 85 5073 82 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utsiravegen 1A 7045 Trondheim

Siste vurderinger av Persaunet Legesenter

Beste legen i trondheim

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Dette er virkelig den beste legen jeg har vært borti. Han møter pasientene sine med tålmodighet og et lyttende øre, og gir deg en følelse av å bli både sett og hørt. Han tar problemene dine på alvor, og hjelper deg gladelig videre til andre instanser slik at man får den hjelpen man virkelig trenger. Det er i tillegg en helhetlig ro på hele legesenteret, med humor og lett humør blant de ansatte.

Tillitsfull og effektiv

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Som student i Trondheim med mange ulike behov i en travel hverdag, var det en stor trygghet å komme til Storrusten. Han var ganske travel og det ble mye forsinkelser, men han tok seg god tid til å undersøke, lytte, og evt henvise eller skrive legeerklæringer hvis vi ble enige om det var behov for det. Han var effektiv, men svært tillitsfull og rolig, og jeg følte han var engasjert i min helse. Selvom reisen til legekontoret var et stykke fra sentrum, ble det verdt det for min del da jeg hadde en så god lege.

Unnvikende og effektiv

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Etter flere år med denne legen fant jeg ut at ved enkle diagnoser er han superflink. Da gikk timen kjapt og jeg fikk den hjelpen jeg trengte og var fornøyd.

Med litt mer kompliserte diagnoser, derimot, virker det som at han ikke er interessert i å finne roten til problemet. Han skriver lett ut resepter og sykemeldinger, som er flott hvis det er det du vil ha. Jeg opplevde at han virket stresset og unnvikende til kartlegge hva som kan forårsake sykdommen. Og dersom jeg en sjelden gang konfronterte han ble jeg møtt med en nedlatende tone.

Kjempestresset

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Han er en mester på korte og enkle problemstillinger.
Da er han i sitt ess. Jobber raskt og effektivt.

Men så fort man trenger hjelp med et vedvarende helseproblem hvor man kanskje må koble på NAV i tillegg, blir han stresset og mister interessen.

Tar ikke tak i ting og da føles det ikke trygt å ha han som fastlege.

Skrekk og gru

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Dette til advarsel. Unngå denne legen. Han er arrogant og avvisende. Viser ingen empati og da hjelper ikke at resten av personalet er supre.

Skal du velge lege, sjekk ventelister. Det er en stor sjanse for at de legene som har mange på venteliste er gode leger, som ikke er drittlei av sine pasienter og som er oppriktig interessert i å hjelpe syke folk.