Hanna Moum

Autorisasjon (1993)

Persaunet Legesenter Telefonnummer73 82 85 5073 82 85 ...
Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Hanna Moum er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hanna Moum

Jeg er veldig fornøyd.

For første gang i mitt liv ble jeg alvorlig syk, jeg ble øyeblikkelig henvist videre. Alt gikk fort og effektivt ; en snau måned etter fastlegens mistanker var div. blodprøver, MR og CT og flere nødvendige undersøkelser tatt og ble jeg operert. Hun har gitt meg veldig god støtte og oppfølging.Tusen takk fastlegen min, jeg setter så pris på deg og jobben du gjør.

Håpløst

Ikke tid til å høre på deg, gjør aldri noe utvidet undersøkelse. Snakker gjerne i munnen på deg også.

Grei

Fastlegen min i mange år, oppfatter henne som en saklig, profesjonell og effektiv lege. Henviser der hun finner indikasjon.
Godt fornøyd.

Lege som lytter

Byttet til Hanna for 4 år siden da min tidligere lege gav flere feildiagnoser. Jeg er kjempefornøyd. Hanna lytter til deg, og gir direkte, klare svar. Hun er faglig dyktig og dersom usikkerhet sjekker hun opp, og tar ekstra prøver der det er nødvendig.

Forståelsesfull og trygg

Har hatt Hanna Moum som fastlege i flere år. Hun tar problemer på alvor og er forståelsesfull. Har alltid opplevd henne som en faglig sterk og trygg lege. Det er litt lang ventetid, men det gjør ikke noe når man vet at man har en så dyktig lege å gå til.