Hanna Moum

Persaunet Legesenter

1993

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Persaunet Legesenter
Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Tlf: 73 82 85 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hanna Moum er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hanna Moum

Ikke bra

Lang ventetid, føler meg oversett, tar ikke meg som pasient på alvor og løsningen er alltid å vente.

Tar ikke pasienten seriøst

Jeg er ei jente i 20-årene som har hatt Hanna Moum som fastlege i 3 år. Jeg har alltid måttet vente 20-30 minutter på å komme inn til avtalt time. Når man forteller om plager/problemer får man inntrykk av at hun ikke tar pasienten seriøst, og man blir ofte bedt om å "vente litt for å se om det går over". Det oppleves som vanskelig å få henvisning til spesialister/sykehus. Hun ser deg i øynene og lytter, og det er bra, men man merker at man ikke blir tatt på alvor, og får følelsen av at hun ønsker å bli fort ferdig med pasienten. Det skal nevnes at det var lett å få akutt-timer på dagen hos denne legen, ved behov.

Velger å bytte

Jeg er en 20-år gammel jente som har hatt Hanna som lege så lenge jeg kan huske. Har alltid måtte vente ca 30 min før jeg får komme til til forhåndsbestilt time, har også ventet en helt time. Når jeg først kommer inn føler jeg ikke jeg får tid til å forklare meg, eller at hun helt lytter til hva jeg sier.

Når jeg drar til legen kommer jeg ofte med flere ulike "problemer" men opplever å bli "kastet ut" etter jeg kun snakket om en av tingene jeg kom for. Opplever til tider å dra like spørrende som når jeg kom. Opplever jeg å ikke bli tatt seriøst.

Dårlig tid

Jeg har vært til ulike leger, men jeg har aldri før opplevd å bli "kastet ut" og bedt om å bestille ny time fordi hun ikke har tid til å svare på mer enn ett spørsmål.
201kr per spørsmål altså?
Jeg hadde dagens første time, men måtte like vell vente i 15 min, 12 min senere hadde jeg allerede betalt og sto å ventet på bussen. Jeg ville gjerne utredes for migrene, men det hadde hun altså ikke tid til, selv om jeg ventet i 2 uker på å få denne timen, og hun er min fastlege.
Takk, men jeg tror jeg bytter til noen som tar seg tid til pasientene sine.

Tar seg god tid til både å høre på -og informere pasienten. Godt samarbeid, ingen overkjøring.

Pålitelig og innbyr til gjensidig tillit. Ser pasienten.Kunnskapsrik. Ikke redd for å henvise videre dersom hun mener det er nødvendig. Tar tak i problemet(ene) Heller ikke redd for å si fra dersom hun er uenig med pasienten, men gjøre dette med respekt.
Gir aldri inntrykk av at besøket var unødvendig eller at hun har dårlig tid.
Den perfekte fastlegen.

Omtenksom og profesjonell!

Jeg er ei jente i 20-årene som har hatt Hanna som fastlege så lenge jeg har hatt behov for det. Har bare positive opplevelser med henne da hun er saklig, avslappet og lett å forholde seg til. Liker at hun alltid dropper småpraten og forholder seg til jobben som en fastlege skal gjøre. Hun anbefales!

Flink og dyktig lege

Da jeg har hatt behov for lege har det vært mest "på dagen"-timer, noe som har gjort at jeg har vært tilgivende hvis Hanna har virket uforberedt. Det har heldigvis ikke vært nødvendig, for jeg har blitt tatt på alvor hver gang. Jeg har stort sett kommet med typiske "kvinneproblemer" og har vært tildels flau, men det er overhodet ikke noe å bekymre seg for hos denne legen. Jeg har blitt henvist videre til dyktige spesialister og kan ikke si noe annet enn at jeg er veldig fornøyd.

Tar ikke pasienter seriøst

Etter mitt første møtet med Hanna Moum følte jeg at jeg virkelig ikke ble tatt seriøst. Hadde ikke lest seg opp på hva jeg skulle spørre om på forhånd, selv om sekretærene i resepsjonen hadde sagt at det hastet at jeg kom inn. Hun lyttet ikke til hva jeg sa, og ga ikke klare tilbakemeldinger på hva problemet mitt kunne være. Forklarte ikke diagnosene hun stilte, og virket som hun hadde det travelt med å få meg ut av kontoret.

Jeg er en ung jente på 20, og tenker at hun rett og slett ikke tar unge jenter seriøst.

Kommer ikke til å bruke denne fastlegen igjen.

Veldig fornøyd

Har ikke hatt henne som lege så lenge, men har hatt hyppige besøk det siste året. Er veldig fornøyd med henne. Føler hun lytter og tar meg på alvor. Til hver time har hun lest seg opp på journalen, slik at jeg ikke trenger å forklare hele situasjonen på nytt ved oppfølgningstimer. Hun er profesjonell og får ting som i utgangspunktet kan være pinlig å prate om, til å føles veldig normalt.

Beste legen jeg har hatt!

Utrolig dyktig som er flink til å lytte på pasienten. Veldig lett å kommunisere med og føler man blir tatt på alvor.

Veldig flink

Har hatt Hanna Moum som fastlege de siste 4 årene. Jeg har slitt med spenningshodepine og psykiske problemer flere år og var veldig langt nede i sommer. Hun valgte ut en medisin som var en innertier og som fikk meg oppe å gå igjen. Bivirkningene forsvant etter noen uker og virkningen er formidabel. Spenningshodepinen er endelig i ferd med å forsvinne.

Jeg er en av de mange som tidligere har gitt opp medisin på grunn av bivirkninger og holdt ut for kort tid til at det virker. Har nå lært på den harde måten at medisinen faktisk kan virke veldig bra, her kan sikkert flere finne ut det samme...

Grei, men travel.

Har hatt henne som fastlege i 14 år. Ingenting spesielt å klage på, bortsett fra at hun kan være noe travel.

Flink, medmenneskelig og god.

Utrolig flink å kommunisere, lytte og bry seg om pasientene sine. Ville aldri byttet henne bort mot en annen lege.

Flott lege

Feldig fornøyd. Hanna er flink å høre på pasientn, hun ser problem, veldig behagelig og rolig personalighet.

Flott lege!

Dyktig, engasjert, tilstede for pasienten. Lytter, har gode løsninger.

Anbefales!

Dyktig og hjelpsom

Var fastlegen min i 6 år, byttet kun fordi det var mer praktisk med lege i nærheten av der vi bor. Lyttende og hjelpsom, kan mye. Ikke enkel å få sykemelding til så har aldri følt at jeg har vært feilaktig sykmeldt. Enestående legesenter og personalet, alltid trivelige både i telefonen, på laben og inne hos legen!!

Meget flink lege

Legen er flink til å stille diagnoser og har kort ventetid. Alltid er journalen lest før jeg kommer inn på kontoret.
Ventetiden på telefon kan som regel forkortes.

Aldri mer

Virker som hun tror medisiner og sykemeldinger er løsningen på det meste. Ikke særlig flink til å lytte.

Lyttende

Med mange problemstillinger klarer hun å se hvert enkelt problem isolert og er løsningsorientert. Mangler litt på å se en helhet men avviser ingen av mine teorier

Flott lege

Flink lege som tar seg tid og lytter.Ikke "enkel" å få sykemelding av,å det er bra.Henviser til spesialist,er fleksibeli forhold til om du plutselig må ha med barn til egen time fordi barnet også ble syk,eller du må spørre om noe medisinsk i forhold til barna mens du er der på egen time.