Hanna Moum

Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Hanna Moum er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hanna Moum

Dårlig tid

Jeg har vært til ulike leger, men jeg har aldri før opplevd å bli "kastet ut" og bedt om å bestille ny time fordi hun ikke har tid til å svare på mer enn ett spørsmål.
201kr per spørsmål altså?
Jeg hadde dagens første time, men måtte like vell vente i 15 min, 12 min senere hadde jeg allerede betalt og sto å ventet på bussen. Jeg ville gjerne utredes for migrene, men det hadde hun altså ikke tid til, selv om jeg ventet i 2 uker på å få denne timen, og hun er min fastlege.
Takk, men jeg tror jeg bytter til noen som tar seg tid til pasientene sine.

Tar seg god tid til både å høre på -og informere pasienten. Godt samarbeid, ingen overkjøring.

Pålitelig og innbyr til gjensidig tillit. Ser pasienten.Kunnskapsrik. Ikke redd for å henvise videre dersom hun mener det er nødvendig. Tar tak i problemet(ene) Heller ikke redd for å si fra dersom hun er uenig med pasienten, men gjøre dette med respekt.
Gir aldri inntrykk av at besøket var unødvendig eller at hun har dårlig tid.
Den perfekte fastlegen.

Omtenksom og profesjonell!

Jeg er ei jente i 20-årene som har hatt Hanna som fastlege så lenge jeg har hatt behov for det. Har bare positive opplevelser med henne da hun er saklig, avslappet og lett å forholde seg til. Liker at hun alltid dropper småpraten og forholder seg til jobben som en fastlege skal gjøre. Hun anbefales!

Flink og dyktig lege

Da jeg har hatt behov for lege har det vært mest "på dagen"-timer, noe som har gjort at jeg har vært tilgivende hvis Hanna har virket uforberedt. Det har heldigvis ikke vært nødvendig, for jeg har blitt tatt på alvor hver gang. Jeg har stort sett kommet med typiske "kvinneproblemer" og har vært tildels flau, men det er overhodet ikke noe å bekymre seg for hos denne legen. Jeg har blitt henvist videre til dyktige spesialister og kan ikke si noe annet enn at jeg er veldig fornøyd.

Tar ikke pasienter seriøst

Etter mitt første møtet med Hanna Moum følte jeg at jeg virkelig ikke ble tatt seriøst. Hadde ikke lest seg opp på hva jeg skulle spørre om på forhånd, selv om sekretærene i resepsjonen hadde sagt at det hastet at jeg kom inn. Hun lyttet ikke til hva jeg sa, og ga ikke klare tilbakemeldinger på hva problemet mitt kunne være. Forklarte ikke diagnosene hun stilte, og virket som hun hadde det travelt med å få meg ut av kontoret.

Jeg er en ung jente på 20, og tenker at hun rett og slett ikke tar unge jenter seriøst.

Kommer ikke til å bruke denne fastlegen igjen.