Hanna Moum

Autorisasjon (1993)

Persaunet Legesenter Telefonnummer73 82 85 5073 82 85 ...
Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Hanna Moum er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hanna Moum

Faglig sterk og støttende

Jeg har hatt Hanna Moum som lege halve livet. Hun er alltid veldig lydhør og kommer med gode løsninger. Ikke rart pasientlista hennes er full.

Ikke bra

Lang ventetid, føler meg oversett, tar ikke meg som pasient på alvor og løsningen er alltid å vente.

Tar ikke pasienten seriøst

Jeg er ei jente i 20-årene som har hatt Hanna Moum som fastlege i 3 år. Jeg har alltid måttet vente 20-30 minutter på å komme inn til avtalt time. Når man forteller om plager/problemer får man inntrykk av at hun ikke tar pasienten seriøst, og man blir ofte bedt om å "vente litt for å se om det går over". Det oppleves som vanskelig å få henvisning til spesialister/sykehus. Hun ser deg i øynene og lytter, og det er bra, men man merker at man ikke blir tatt på alvor, og får følelsen av at hun ønsker å bli fort ferdig med pasienten. Det skal nevnes at det var lett å få akutt-timer på dagen hos denne legen, ved behov.

Velger å bytte

Jeg er en 20-år gammel jente som har hatt Hanna som lege så lenge jeg kan huske. Har alltid måtte vente ca 30 min før jeg får komme til til forhåndsbestilt time, har også ventet en helt time. Når jeg først kommer inn føler jeg ikke jeg får tid til å forklare meg, eller at hun helt lytter til hva jeg sier.

Når jeg drar til legen kommer jeg ofte med flere ulike "problemer" men opplever å bli "kastet ut" etter jeg kun snakket om en av tingene jeg kom for. Opplever til tider å dra like spørrende som når jeg kom. Opplever jeg å ikke bli tatt seriøst.

Dårlig tid

Jeg har vært til ulike leger, men jeg har aldri før opplevd å bli "kastet ut" og bedt om å bestille ny time fordi hun ikke har tid til å svare på mer enn ett spørsmål.
201kr per spørsmål altså?
Jeg hadde dagens første time, men måtte like vell vente i 15 min, 12 min senere hadde jeg allerede betalt og sto å ventet på bussen. Jeg ville gjerne utredes for migrene, men det hadde hun altså ikke tid til, selv om jeg ventet i 2 uker på å få denne timen, og hun er min fastlege.
Takk, men jeg tror jeg bytter til noen som tar seg tid til pasientene sine.