Ingjerd Murvoll

Ranheim Legesenter DA

2007

Ranheim Legesenter DA Telefonnummer73 82 58 0073 82 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vikelvfaret 4 7054 Ranheim
Ingjerd Murvoll er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ingjerd Murvoll

Lyttende, empatisk og koselig fastlege på Ranheim

Veldig hyggelig og imøtekommende. Tar deg på alvor og henviser dersom hun selv ikke kan løse problemstillinger. Får lett kontakt med barn og er alltid på tilbudssiden.

Eneste negative med dette legesenteret er legesekretærenes serviceinnstilling....

Dyktig og empatisk

Har hatt Ingjerd Murvoll som lege i flere år og er 100% fornøyd. Dyktig lege som tar meg på alvor. Anbefales.

Dyktig lege

Har vært en del hos henne i det siste, og har slitt med idrettsskader og noe annet mens jeg har vært på reise. Hun er veldig dyktig og kunne diagnostisere meg raskt og vi har hatt en veldig god dialog. Hun har gjort grundige undersøkelser og satt seg godt inn i mye nye sykdommer og idrettskader som ikke er hverdags og veldig sjeldne. Hun har henvist meg de gangene det har vært behov, og jeg har raskt kommet i kontakt med spesialisert som har gitt meg behandling. Hun har alltid hatt god tid når jeg har hatt time og anbefaler hun sterkt. Jeg er helt frisk takket være henne og hennes raske diagnosering har medført at jeg alltid er rask tilbake. Jeg kjenner meg ikke igjen i noen av de mindre gode vurderingene som er beskrevet. Det skildrer ikke den legen jeg har hatt.

Kjempeflink og hyggelig

Tar seg tid og viser omsorg. Anbefaler virkelig Ingjerd som en flott lege som ønsker det beste for pasienten

Super fastlege

Jeg har veldig god erfaring med Muruvoll som fastlege for meg og mine barn. Dyktig, imøtekommende, forståelsesfull og ikke minst tilgjengelig. Føler vi blir tatt på alvor og får nødvendig oppfølging ifht henvisninger, resepter m.v., og at d aldri er noe problem å få time raskt om en av de små er syke. Veldig godt fornøyd fortsatt etter mange år!