Ingjerd Murvoll

Sverre Svendsens vei 38 7056 Ranheim
Ingjerd Murvoll er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ingjerd Murvoll

Veldig hyggelig lege!

Har vært hos henne 3-4 ganger i løpet av 5 år, og hver gang har jeg blitt møtt med et smil. Veldig hyggelig lege som lytter og forklarer veldig godt. Er du bekymret for noe, så blir du tatt på alvor, og ingen følelse av at hun er en "bedreviterlege" som dømmer deg. Det at hun i skrivende stund har 0 ledige plasser sier sitt. Anbefales!

En fastlege som bryr seg

Jeg er veldig fornøyd med å ha hatt Ingjerd som fastlege. Synes hun tar meg og mine symptomer på alvor, og jeg opplever henne som faglig dyktig. Hun bagataliserer ingenting, og det er tydelig at hun ønsker å hjelpe og gjøre det hun kan for å hjelpe pasienten. Blir alltid møtt med et smil, og jeg føler meg vel i hennes selskap.

Helt grei Lege, noe manglende erfaring.

Evnen til å forstå pasienten er nok litt vanskelig da erfaring mangler.
Misfornøyd med oppfølging og møter ikke så mange smil i kontorlandskapet. Kan virke som at de er lei av jobben, og følte meg som å være på ett samlebånd.

Den beste legen jeg har møtt og jeg har møtt mange!

Hun møter meg med vennlighet, empati, forståelse og tar symptomene mine på alvor. Sjekker alt heller en gang for mye enn en for lite. Jeg føler meg ivaretatt og i trygge hender. Hun har ingen slike "ja men det bruker ikke å være det så det sjekker vi ikke"- legenykker som jeg har møtt mange ganger. Jeg er kronisk syk så jeg har mye med henne å gjøre. Hun stiller på alle møter med nav og andre behandlere når det er samarbeidsmøter og føler at hun er den jeg kan støtte meg på i møte med nav, dps, sykehus osv... Hun husker meg og er oppriktig intressert i hvordan jeg har det. Anbefaler henne! Jeg skal aldri bytte så lenge jeg bor i trøndelag.

Overfladisk og lite samarbeidsvillig

Mangler empati og evnen til å forstå pasienten. Liten utad interesse og kunnskap om behndlingstilbud som eksisterer rundt omkring.

Misfornøyd med oppfølging og hjelp til videre vei i forhold til behandling. Følte meg som å være på ett samlebånd.