Ingjerd Murvoll

Tlf: 73 82 58 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingjerd Murvoll er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ingjerd Murvoll

Kjempeflink og hyggelig

Tar seg tid og viser omsorg. Anbefaler virkelig Ingjerd som en flott lege som ønsker det beste for pasienten

Super fastlege

Jeg har veldig god erfaring med Muruvoll som fastlege for meg og mine barn. Dyktig, imøtekommende, forståelsesfull og ikke minst tilgjengelig. Føler vi blir tatt på alvor og får nødvendig oppfølging ifht henvisninger, resepter m.v., og at d aldri er noe problem å få time raskt om en av de små er syke. Veldig godt fornøyd fortsatt etter mange år!

Veldig hyggelig lege!

Har vært hos henne 3-4 ganger i løpet av 5 år, og hver gang har jeg blitt møtt med et smil. Veldig hyggelig lege som lytter og forklarer veldig godt. Er du bekymret for noe, så blir du tatt på alvor, og ingen følelse av at hun er en "bedreviterlege" som dømmer deg. Det at hun i skrivende stund har 0 ledige plasser sier sitt. Anbefales!

En fastlege som bryr seg

Jeg er veldig fornøyd med å ha hatt Ingjerd som fastlege. Synes hun tar meg og mine symptomer på alvor, og jeg opplever henne som faglig dyktig. Hun bagataliserer ingenting, og det er tydelig at hun ønsker å hjelpe og gjøre det hun kan for å hjelpe pasienten. Blir alltid møtt med et smil, og jeg føler meg vel i hennes selskap.

Helt grei Lege, noe manglende erfaring.

Evnen til å forstå pasienten er nok litt vanskelig da erfaring mangler.
Misfornøyd med oppfølging og møter ikke så mange smil i kontorlandskapet. Kan virke som at de er lei av jobben, og følte meg som å være på ett samlebånd.

Den beste legen jeg har møtt og jeg har møtt mange!

Hun møter meg med vennlighet, empati, forståelse og tar symptomene mine på alvor. Sjekker alt heller en gang for mye enn en for lite. Jeg føler meg ivaretatt og i trygge hender. Hun har ingen slike "ja men det bruker ikke å være det så det sjekker vi ikke"- legenykker som jeg har møtt mange ganger. Jeg er kronisk syk så jeg har mye med henne å gjøre. Hun stiller på alle møter med nav og andre behandlere når det er samarbeidsmøter og føler at hun er den jeg kan støtte meg på i møte med nav, dps, sykehus osv... Hun husker meg og er oppriktig intressert i hvordan jeg har det. Anbefaler henne! Jeg skal aldri bytte så lenge jeg bor i trøndelag.

Overfladisk og lite samarbeidsvillig

Mangler empati og evnen til å forstå pasienten. Liten utad interesse og kunnskap om behndlingstilbud som eksisterer rundt omkring.

Misfornøyd med oppfølging og hjelp til videre vei i forhold til behandling. Følte meg som å være på ett samlebånd.

Utrolig hyggelig og imøtekommende

Møtes alltid med et smil, og en genuin interesse for meg som pasient.
Sjelden en føler seg så tatt vare på i en ellers så hektisk hverdag, som leger har.
Hun er virkelig sjelden vare (:

Tillitsvekkende og dyktig

Fremstår som faglig dyktig. Behagelig, og med svært lite "antisosiale legenykker".
Anbefales

Ingjerd Murvoll er utvilsomt den aller beste legen jeg har hatt. Hun lytter, er til stede for og viser tillit til pasienten. Andre leger ser knapt på deg i løpet av konsultasjonen, her er Murvoll glimrende. Jeg har en kronisk lidelse og har derfor hatt mye kontakt med leger gjennom årene. Jeg har flyttet en del, og har derfor byttet lege en del ganger. Jeg har møtt mange travle, avfeiende, uhøflige, distanserte og fordomsfulle leger. Ingjerd Murvoll framstår derfor for meg som en unikt dyktig lege med hensyn til pasientbehandling.

Best lege

Hun er flinke lege , tar tide til å lytte,undersøke,prate med pasient.Hun er fastelege for meg og mitt barn, vi kunne ikke hadde bedre lege.Når du går inn på kontor henne du føler velkomen sametide at du komme hos lege.Når barn est syke ellers trenger henvisning til spesialiste, hun ordrene det veldig fort.
Alle ansatte på legekontor er hyggelig, smile.

den beste jeg har hatt

Jeg er veldig fornøyd med denne legen fordi hun behandler pasientene perfekt