Ingjerd Murvoll

Sverre Svendsens vei 38 7056 Ranheim
Ingjerd Murvoll er en av 168 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ingjerd Murvoll

Kjempeflink og hyggelig

Tar seg tid og viser omsorg. Anbefaler virkelig Ingjerd som en flott lege som ønsker det beste for pasienten

Super fastlege

Jeg har veldig god erfaring med Muruvoll som fastlege for meg og mine barn. Dyktig, imøtekommende, forståelsesfull og ikke minst tilgjengelig. Føler vi blir tatt på alvor og får nødvendig oppfølging ifht henvisninger, resepter m.v., og at d aldri er noe problem å få time raskt om en av de små er syke. Veldig godt fornøyd fortsatt etter mange år!

Veldig hyggelig lege!

Har vært hos henne 3-4 ganger i løpet av 5 år, og hver gang har jeg blitt møtt med et smil. Veldig hyggelig lege som lytter og forklarer veldig godt. Er du bekymret for noe, så blir du tatt på alvor, og ingen følelse av at hun er en "bedreviterlege" som dømmer deg. Det at hun i skrivende stund har 0 ledige plasser sier sitt. Anbefales!

En fastlege som bryr seg

Jeg er veldig fornøyd med å ha hatt Ingjerd som fastlege. Synes hun tar meg og mine symptomer på alvor, og jeg opplever henne som faglig dyktig. Hun bagataliserer ingenting, og det er tydelig at hun ønsker å hjelpe og gjøre det hun kan for å hjelpe pasienten. Blir alltid møtt med et smil, og jeg føler meg vel i hennes selskap.

Helt grei Lege, noe manglende erfaring.

Evnen til å forstå pasienten er nok litt vanskelig da erfaring mangler.
Misfornøyd med oppfølging og møter ikke så mange smil i kontorlandskapet. Kan virke som at de er lei av jobben, og følte meg som å være på ett samlebånd.