Rigmor Myran

Allmennlegespesialist, fastlege og nevrokirurg

• Allmennmedisin
  • Nevrokirurgi

Autorisasjon (1995)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Rigmor Myran er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rigmor Myran

Grei lege

Hun er kortfattet, litt sånn kom-til-poenget-typen, lite utenomsnakk så man bør være presis med å legge frem hva som feiler en. Virker erfaren og trygg med jobben, ikke overdreven empatisk, men opptatt av å komme til saken. Kan bli problematisk for de som ikke har så lett for å snakke på legekontoret.

Forbedringspotensial:
Hun kunne gjerne være mer på hugget med spørsmål om hva som feiler pasienten, men virker effektiv.

Dyktig lege, tross alt, det skal hun ha!

Hvis du er ute etter å finne ut hva som feiler deg og ikke forventer sympati og medfølelse er Myran noe for deg. Jeg har vært innom leger som har kommet med masse medfølelse, men har vært helt ute av stand til å stille noen diagnoser eller henvise meg videre til riktige undersøkelser. Dette greide Myran, og jeg er henne evig takknemlig for at jeg etter 15+ år endelig fikk en diagnose.

Litt stress og rot med å få tilsendt papirer og riktige resepter har det vært, men det blir bare bagateller i forhold.

Mer empati takk!

Akkurat som beskrer så følte jeg ikke at hun tok meg helt på alvor. Hun fikk meg til å føle meg som en hypokonder. Hun mente også at jeg var for ung til å være ordentlig syk, når jeg faktisk har en påvist sykdom som bidro til at jeg ikke følte meg bra. Kanskje var jeg litt redd for komplikasjoner i forhold til det, men hun skal likevel ikke få meg til å føle som en hypokoner. Når det er sagt skal hun ha for at hun tok mange blodprøver for å finne ut om det kunne være noe mer og jeg tror hun er veldig flink teoretisk. Skulle gjerne hatt litt mer empati og forståelse.

Ingen empati

Kunnskapsrik; ja, på hjernekirurgi antar jeg. Som allmenlege? Absolutt ikke. Her fikk jeg ingen forståelse eller medfølelse. Jeg endte opp i tårer av frustrasjon på kontoret hennes fordi jeg ble møtt med oppgitthet og likegyldighet. Hun hadde en henslengt stilling i kontorstolen, og jeg hadde følelsen av at hun følte seg litt for god for å sitte der, i stedet for på kirurgisk avd. Jeg byttet fastlege samme dag.

Kunnskapsrik og nøye lege

Fra dag en har jeg følt tiltro til Myran. Heldigvis er hun uredd og direkte setter ord på det meste. Har ingen betenkeligheter med å anbefale henne til alle som går til legen bare når de er syk