Rigmor Myran

Allmennlegespesialist, fastlege og nevrokirurg

• Allmennmedisin
  • Nevrokirurgi

Autorisasjon (1995)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Rigmor Myran er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rigmor Myran

Anbefales på det sterkeste!

Dr. Rigmor Myran har jeg hatt som fastlege i snart 10 år, og jeg anbefaler henne til ALLE jeg kjenner! Hun er effektiv,varm og rett på sak! Jeg er så glad for at jeg har en lege som kaller en spade en spade. Jeg har hatt store og små problemer både fysisk og psykisk, og Rigmor har med stor omsorg hjulpet meg gjennom alle disse problemene. Dr.Rigmor Myran anbefales på det sterkeste!!

Veldig hyggelig lege

Er direkte noe jeg setter pris på,da jeg finner det mye lettere enn folk som går rundt grøten,og setter av god tid til pasientene

Effektiv, presis og grundig

Hos Rigmor har jeg alltid blitt tatt seriøst og fått kjapp og riktig hjelp. Jeg har 2 barn og de har hun alltid vært kjempeflinke med og henvist videre på dagen om det har vært behov for det. Hun har også kontaktet meg på fritiden sin om det har vært noe spesielt. Helt fantastisk og faglig dyktig dame som jeg respekterer høyt.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg er meget godt fornøyd med å ha Rigmor Myran som fastlege. Hun lytter, stiller spørsmål og følger opp videre konsultasjoner/avtaler.
[Navn fjernet av moderator]

Flink, tydelig, effektiv

Kjempefornøyd og letta etter veldig god og veldig rask hjelp i dag. Det same er erfart tidlegare - kunnskapsrik - tydelig-effektiv. Blir tatt på alvor og får super hjelp, samt god forklaring på samanhenger/årsaker ved sjukdom. Anbefalar Rigmor!