Rigmor Myran

Bryggen legesenter

Fjordgata 82 7010 Trondheim
Rigmor Myran er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rigmor Myran

Virker sint og har ikke sosiale antenner

Byttet nettopp fastlege og fikk Rigmor. Hun virket sint når hun tok imot meg og når vi var ferdig, viste jeg ikke om jeg skulle gråte eller le av behandlingen hennes.
Hun bør gå tilbake til Kirurgi, for hun mangler egenskaper som empati og medmenneskelighet. Hun snakket til meg som om jeg og alle andre leger som var i mine journaler var dumme.

Superbra fastlege

Jeg er veldig fornøyd med Rigmor! Både jeg og barna har hatt henne som fastlege i mange år. Hun har alltid tid å lytte og undersøke og jeg opplever henne ha stor faglig kompetanse!

Selv om det er "kø" i venteværelset har hun alltid tid for meg som pasient og lite stresset. Meget forståelsesfull og sympatisk lege!

Den dårligste lege jeg har hatt!

Anbefales ikke, bare unngå rett og slett! Raskt bytte! Hun kan ikke jobbe med folk. Hun tar ikke pasient på alvår.

En god lege

Etter å ha hatt dårlig opplevelse med min forrige fastlege, var det en veldig positiv forandring å komme hit. Gikk til Rigmor mens jeg var student i Tr.heim. Hun er en dyktig lege som tok meg seriøst. Gjorde undersøkelsene meget bra og fortalte hele tiden hva hun gjorde. Lyttet til mine ønsker og gjorde sine vurderinger sammen med meg. En god opplevelse.
Det tok litt tid å få time. Prøvesvarene mine ble ikke sendt, og jeg måtte etterspørre dette etter en god stund. Likevel er jeg fornøyd!

Svært fornøyd

Rigmor er ei veldig profesjonell, men samtidig menneskelig og imøtekommende dame.
Svært dyktig og hyggelig, og villig og interessert i å hjelpe.
Er rask på sak og stiller stort sett de riktige spørsmålene. Kan være en liten følelse av utålmodighet, men kommer nok mest av at hun er stresset på et hektisk legekontor, og har tatt seg tid når vi setter oss ned.
Ellers fint på kontoret, hyggelige vikar-leger og trivelige hjelpere.

Har hatt noen problemer med å komme igjennom på telefon, men da tidlig eller sent på dagen (tett til grensene på telefontidene).