Rigmor Myran

1 person

Rigmor Myran er en av 183 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rigmor Myran

Varierende

Har hatt Rigmor som fastlege de siste årene, men har nå flyttet fra byen. Har hatt varierende opplevelser de fem/seks gangene jeg har vært der. Noen ganger har jeg opplevd at jeg ikke blir hørt, og at jeg får null råd om plagene mine. Ofte har jeg følt at hun har dårlig tid, og det er ikke en god følelse når man først oppsøker et legekontor. Andre ganger har hun vært flink, og effektiv på en god måte. Men dette har som oftest vært rutineundersøkelser. Hun har henvist meg videre de gangene jeg har bedt tydelig og klart om det.

Trygg, kunnskapsrik og lydhør

Har alltid tatt mine spørsmål og bekymringer på alvor. Kommer med gode råd og henviser videre når hun vurderer det som nødvendig. Tydelig og kunnskapsrik lege.

Trygg og konstruktiv

Dr. Myran har vært min fastlege de siste årene. Pga av flytting må jeg dessverre bytte. Hennes pragmatiske væremåte har hjulpet meg gjennom vanskelige perioder. I tillegg er hun svært dyktig innenfor ulike småkirurgiske inngrep. Anbefaler henne på det varmeste.

Forstår seg ikke på psykisk sykdom

Mitt første møte med Rigmor var da jeg trengte sykemelding pga psykiske plager. Disse ble ikke tatt seriøst i det hele tatt, og jeg måtte be flere ganger om sykemeldingen før hun skrev den da hun ikke mente den var nødvendig. Jeg har slitt med psykisk sykdom i over 10 år, og da jeg trengte ny resept på antidepressiva fikk jeg ikke denne før det var gått 5 dager. (Denne resepten ba jeg om da jeg var inne hos henne for noe annet, deretter sendte jeg melding i tillegg). Jeg endte opp med å gå 5 dager uten nødvendig medisin. Hun virker irritert når jeg er der, også når det er fysiske plager, og dermed føler jeg meg kun til bry. Jeg byttet fastlege etter kun 2 møter med henne.

Klare beskjeder og rett på sak

Dr. Rigmor Myran var min fastlege i Trondheim i de 10 årene jeg hadde arbeidssted i byen. Hun ble valgt basert på de vurderingene som hun hadde fått og det er sånn hun er - effektiv, rett på sak og ordner opp. Var alltid tilgjengelig, også ved akutte behov og jeg reiste fra Trondheim like frisk som da jeg ankom.