Rigmor Myran

Fjordgata 82 7010 Trondheim
Rigmor Myran er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rigmor Myran

God Fastlege!

De gangene jeg har vært der, om det så har vært psykisk eller fysisk så har hun alltid lyttet og undersøkt NØYE det hun kan. Hun er flink til å lytte og er profesjonell.

Alltid vært litt ventetid når jeg kommer til fast time, men de jobber med mennesker og trenger sikkert god tid til undersøkelser osv.

Anbefales på det sterkeste!

Mangel på empati

Bytter i dag fastlege, etter å ha hatt Dr. Myran i snart tre år. Jeg byttet til Dr. Myran da jeg flyttet til Trondheim for å studere, og har vært hos henne med flere ulike henvendelser.

Når det helt tydelig har vært noe galt har hun tatt meg på alvor, men med mer diffuse plager har det vært veldig lite hjelp å få.

Etter en henvisning til en gynekolog jeg absolutt ikke var fornøyd med gikk jeg tilbake til Dr.Myran for å bli henvist til noen andre. Det endte i en veldig spesiell og ydmykende opplevelse, da jeg mildt sagt fikk kjeft fordi jeg ikke likte behandlingen hos den gjeldene gynekologen. Fikk etter det ikke noe mer utredning av problemet hos Dr.Myran, selv etter anbefaling fra St.Olavs om å utrede videre.

Føler meg ofte til bry når jeg er der, hun gir inntrykk av å ha veldig dårlig tid. En positiv ting er at hun veldig raskt skriver ut medisiner for panikkangst og lignende. Så kan det jo diskuteres om det er positivt eller ikke.

Mest arrogante og uempatiske legen jeg har vært borti!!

Null interesse for pasientens beste. Må ringe selv opptil flere ganger for å få svar på prøver og undersøkelser. Kommer du tilbake med samme problem uten at det er løst, blir hun sur og er arrogant. Sitter bak skjemen sin og ser dumt på deg dersom du prøver og komme med forslag. Har vanskelig for å anbefale denne damen !
Skriver ut antibiotikakurer uten å finne ut hva problemet er.

Virker sint og har ikke sosiale antenner

Byttet nettopp fastlege og fikk Rigmor. Hun virket sint når hun tok imot meg og når vi var ferdig, viste jeg ikke om jeg skulle gråte eller le av behandlingen hennes.
Hun bør gå tilbake til Kirurgi, for hun mangler egenskaper som empati og medmenneskelighet. Hun snakket til meg som om jeg og alle andre leger som var i mine journaler var dumme.

Superbra fastlege

Jeg er veldig fornøyd med Rigmor! Både jeg og barna har hatt henne som fastlege i mange år. Hun har alltid tid å lytte og undersøke og jeg opplever henne ha stor faglig kompetanse!

Selv om det er "kø" i venteværelset har hun alltid tid for meg som pasient og lite stresset. Meget forståelsesfull og sympatisk lege!