Rigmor Myran

Bryggen legesenter

Fjordgata 82 7010 Trondheim
Rigmor Myran er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rigmor Myran

Mest arrogante og uempatiske legen jeg har vært borti!!

Null interesse for pasientens beste. Må ringe selv opptil flere ganger for å få svar på prøver og undersøkelser. Kommer du tilbake med samme problem uten at det er løst, blir hun sur og er arrogant. Sitter bak skjemen sin og ser dumt på deg dersom du prøver og komme med forslag. Har vanskelig for å anbefale denne damen !
Skriver ut antibiotikakurer uten å finne ut hva problemet er.

Virker sint og har ikke sosiale antenner

Byttet nettopp fastlege og fikk Rigmor. Hun virket sint når hun tok imot meg og når vi var ferdig, viste jeg ikke om jeg skulle gråte eller le av behandlingen hennes.
Hun bør gå tilbake til Kirurgi, for hun mangler egenskaper som empati og medmenneskelighet. Hun snakket til meg som om jeg og alle andre leger som var i mine journaler var dumme.

Superbra fastlege

Jeg er veldig fornøyd med Rigmor! Både jeg og barna har hatt henne som fastlege i mange år. Hun har alltid tid å lytte og undersøke og jeg opplever henne ha stor faglig kompetanse!

Selv om det er "kø" i venteværelset har hun alltid tid for meg som pasient og lite stresset. Meget forståelsesfull og sympatisk lege!

Den dårligste lege jeg har hatt!

Anbefales ikke, bare unngå rett og slett! Raskt bytte! Hun kan ikke jobbe med folk. Hun tar ikke pasient på alvår.

En god lege

Etter å ha hatt dårlig opplevelse med min forrige fastlege, var det en veldig positiv forandring å komme hit. Gikk til Rigmor mens jeg var student i Tr.heim. Hun er en dyktig lege som tok meg seriøst. Gjorde undersøkelsene meget bra og fortalte hele tiden hva hun gjorde. Lyttet til mine ønsker og gjorde sine vurderinger sammen med meg. En god opplevelse.
Det tok litt tid å få time. Prøvesvarene mine ble ikke sendt, og jeg måtte etterspørre dette etter en god stund. Likevel er jeg fornøyd!