Åse Norberg

Charlottenlund Legesenter Kvinne, 38 år

Autorisert2007

Siste vurderinger av Åse Norberg

Dyktig og sympatisk

Åse Norberg virker å være faglig oppdatert, og hun kjenner systemet så godt at jeg raskt får time til spesialister; enten det dreier seg om videre undersøkelser eller operasjoner. Hun fremstår som rolig og trygg, og er en lege jeg raskt fikk tillit til. Hun ringer så snart prøvesvar foreligger, og gir veldig god og rask oppfølging. Åse Norberg er den beste allmennlegen jeg har hatt.

Dyktig og sympatisk dame.

Har følelsen av å være i de beste hender,blir lyttet til
og om nødvendig sender hun deg til spesialist.
En fastlege som får deg til å føle deg trygg!

Redelighet i hvit frakk

Jeg har store, langvarige helseproblemer og er til dr. Norberg ca. annenhver måned. Denne legen er sentralt med på å holde meg flytende gjennom en vanskelig livsstuasjon. Henviser til gjeldende spesialister, holder seg oppdatert og følger deg gjennom dialog. Et veldig veldig sympatisk menneske, rett og slett.

Dykig

Hadde Åse som vikarlege ett års tid på Moholtt legesenter, for en fantastik lege. Opplevde å bli tatt på alvor. Hun lyttet og var alltid blid og hyggelig. Ringte å snakket med meg på telefonen om svar på prøver som måtte følges opp. Tok seg god tid til å prate og berolige meg.

Sympatisk

Lyttet til det jeg hadde å si uten å avbryte, Hadde tydeligvis lest journalen min før jeg kom, pc`en fikk være i fred til vi var ferdige. Var lett å snakke med. Meget godt fornøyd med legen som ga et tillitvekkende inntrykk. Ringte hjem til meg om kvelden for å orientere om en prøve som krevet oppfølging.