Åse Norberg

Charlottenlund Legesenter

Autorisasjon (2007)

Siste vurderinger av Åse Norberg

Profesjonell omsorg

Åse er fastlege for mange, men likevel oppleves konsultasjonene som godt forberedt, og som pasient blir man sett og lyttet til. Effektiv, dyktig og tillitsskapende. Og ikke minst hyggelig.

Fantastisk lege som bryr seg

Utrolig dyktig og kunnskapsrik lege som alltid gjør at du føler deg sett og hørt - uansett om det gjelder småting eller noe alvorlig. Har alltid funnet en løsning raskt, kontakter spesialister om i tvil og alltid fått henvisning til sykehus o.l. når det har vært nødvendig. Veldig flink og hyggelig, verdt den lange ventelisten.

Dyktig og sympatisk

Åse Norberg virker å være faglig oppdatert, og hun kjenner systemet så godt at jeg raskt får time til spesialister; enten det dreier seg om videre undersøkelser eller operasjoner. Hun fremstår som rolig og trygg, og er en lege jeg raskt fikk tillit til. Hun ringer så snart prøvesvar foreligger, og gir veldig god og rask oppfølging. Åse Norberg er den beste allmennlegen jeg har hatt.

Dyktig og sympatisk dame.

Har følelsen av å være i de beste hender,blir lyttet til
og om nødvendig sender hun deg til spesialist.
En fastlege som får deg til å føle deg trygg!

Redelighet i hvit frakk

Jeg har store, langvarige helseproblemer og er til dr. Norberg ca. annenhver måned. Denne legen er sentralt med på å holde meg flytende gjennom en vanskelig livsstuasjon. Henviser til gjeldende spesialister, holder seg oppdatert og følger deg gjennom dialog. Et veldig veldig sympatisk menneske, rett og slett.