Arnfinn Nordstrand

Din Doktor AS
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Arnfinn Nordstrand er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Arnfinn Nordstrand

Meget hyggelig og dyktig lege

Han svarer alltid raskt og fremstår som meget profesjonell. Virker genuint interessert. Han tilpasser seg til en viss grad også når jeg har tid.

Den beste legen jeg har hatt

Har hatt Nordstrand som lege i snart 20 år. Han er familiens fastlege. Nordstrand lytter, sjekker ,forklarer og handler.
Han er lett å snakke med og jeg føler jeg blir tatt på alvor som pasient. Han er åpen for forslag fra meg som pasient i behandling av min sykdom.

Uinteressert

Han svarer ikke når en snakker til han , virker faktisk helt uinterressert i det jeg som pasient snakker om.....

Beste legen jeg har hatt.

God å prate med. Han tar ting alvorlig. Har en lett og personlig tone uten å være innpå privat livet til andre.

En lege som gjør jobben sin

Jeg ble møtt med et håndtrykk og en hyggelig hilsen, Arnfinn lyttet til det jeg hadde å si, og svarte på det. Jeg følte meg tatt på alvor og han gjorde det jeg kunne forvente, undersøkte og konkluderte. Vi var innom mange ting på kort tid. Det som kan bli bedre er å vise interesse da dette var min første time med denne legen.

Styr unna

Som å snakke til en vegg. Altfor kjapp til å skrive ut medikamenter fora n å finne den egentlige årsaken til problemet. Ubehagelig vesen og stresser seg gjennom timen. Styr unna...

Verste legen jeg har hatt

Han har null forståelse av psykisk sykdom, og er totalt uinteressert i det du har og si. Gir deg heller bare noe antidepressiva og sender deg hjem enn å sende en henvisning til behandling. Anbefales virkelig ikke om du har en historie med psykisk sykdom.

Arnfinn er en kjempeflink lege

Har hatt Arnfinn Nordstrand som lege i tre år, og er veldig fornøyd.
Han lytter, og er informativ uten at det er noe dill.
Eneste negative er at han noen ganger kan være litt travel, men sånn er det vel med de fleste fastleger.

God Fastlege

Det er lett å få time hos Din Doktor AS. Meget god dialog med fastlegen. Han er klar i tilbakemeldingene. Legekontorert er godt organisert.

Rettferdig - DYKTIG

Doktor Nordstrand - har vært min fastlege de siste 10 år. Jeg har vært der for stort og smått - Dette er en fagmann som er løsningsorientert, og arbeider for nettopp det. En løsning for mitt problem. Ikke noe pjatt - men på ballen.

Alle konsultasjoner oppleves som svært grundige og profesjonelle. Han, går også lengre enn hva som kunne forventes for å sikre at konklusjonene som blir fattet er til det beste for meg.

Går ikke til min fastlege for en samtalepartner - men for å få hjelp til sykdom.

Dette er fastlegen for deg som ønsker en faglig dyktig LEGE med mye ekstra tilleggs utdannelse.

Anbefalt.

lite hjelpsom og blir fort sint

jeg kom med et ønske om hjelp til mine økende psykiske problemer, men følte ikke at jeg ble hørt i det hele tatt. Han sto på og krevde at jeg skulle gå på anti-depressiva før jeg kunne få utredning og videre hjelp. Da jeg var i en vanskelig situasjon klarte jeg ikke å stå på mitt og si nei, han ble veldig fort sint da jeg utrykte bekymring over medisiner uten utredning først. Nå har jeg fått en ny lege og det er en helt annen verden!
Arnfinn kan sikkert mye, men noen særlig lyttende person er han ikke, og jeg følte han tok seg personlig nær av mine tvil til "hode-medisin".
Anbefales IKKE!

Meget fornøyd

Jeg var hos Arnfinn for å fikse et problem, han fiksa det på strak arm og ordnet det med iløpet av timen. Flink!

Meget bra lege.

Meget bra lege, bryr seg, stiller opp Alltid.
Fornøyd bruker.

Kjapp, men lite hjelpsom

Hadde han som fastlege en 10-årsperiode inntil for ca 5 år siden. Han var grei å prate med, men tok svært få initiativ. De tiltak han gjorde var stort sett etter forslag fra meg.
Jeg var langtidssykemeldt en periode, men han tok ikke de prøvene som jeg siden har fått vite er anbefalt for å finne årsaker til sykdommen. Han kommuniserte heller ikke med spesialister jeg var henvist til. Videre reagerte han ikke på henvendelser han fikk fra annet helsepersonell som var viktig for min sykdom. Mitt inntrykk var at han hadde for mange pasienter, og ikke hadde kapasitet til forsvarlig oppfølging.
Den perioden jeg gikk hos "Din Doktor" var det dårlig service hos støttepersonalet. Virket som som forholdet mellom leger og legesekretærer var dårlig.
Håper forholdene har bedret seg de siste 5 årene.

Står på for pasienten

Denne legen passer meg utmerket. Rett på sak, ingen utenomsnakk og unødig "koseprat", er opptatt av å løse selve problemet. Han er faglig flink, og jeg har 100% tillit til at jeg får den beste hjelpen jeg (og sønnen min) kan få. Jeg kommer aldri til å bytte.
Det eneste ankepunktet mitt er at telefonkøen hos Din Doktor er alt for lang- kjipt når det virkelig haster med å få time.

En veldig god og tilstedeværende lege

Pleier ikke skrive på slike sider, men nå måtte jeg.
Dr. Nordstrand har vært min fastlege siden 2007, og den beste jeg har hatt.
Han bruker tid på meg og han bruker tiden godt.
Han har mange pasienter nettopp fordi han er god. Det å skifte lege er jo bare et klikk unna.
Han lider nok dessverre under det å være populær og ta seg tid slik at det kan være ventetid. Men jeg har opplevd flere ganger at hvis det er nødvendig skaper han tid for å ta inn "hastesaker"

Mangler mye

Jeg har hatt legen i over 10 år. Uforståelig nok har jeg ikke byttet. Nordstrand mangler etter min mening det meste en god fastlege bør besitte av egenskaper. Han kjefter og smeller, er opptatt av å gjøre konsultasjonen kortest mulig. Han er tidvis langt etter tidsskjema og lite handlekraftig.

Elendig lege

Jeg hadde Norstrand som lege for en tid tilbake, han var rett å slett uinterresert, frekk og lite behjelpelig. Anbefales ikke!

Uinteressert og arrogant

Han var den første fastlegen jeg benyttet siden jeg fikk diagnosen Diabetes2 i 2007. Til å begynne med virket han grei og kompetent og fremla en behandlingsplan og diverse målsetninger. Alle som kjenner til denne sykdommen er nok enige i at det ikke er så enkelt å nå alle mål og grenseverdier og holde seg innfor disse. Å holde kontroll på blodsukkeret er en daglig kamp og tar mange år og lang erfaring å bli god på. det virket som om Nordstrand "ga meg opp" etter en tid og bare foreskrev nye resepter og ny time om 3 måneder uten å jobbe med å nå målsetningene. Jeg ble listefyll rett og slett. En gang var jeg så uheldig å ymte frempå om jeg hadde noen sjanse til å få fornyet mitt førerkort for større kjøretøy, da trodde jeg han skulle revne av raseri. Han kjeftet masse, kastet telefonen fra seg og kauket om at vi ikke hadde tid til dette på denne konsultasjonen og at jeg måtte ha ny time for undersøkelse, dessuten kunne jeg visst bare glemme å få fornyet førerkortet med min tilstand. Etter dette byttet jeg til et annet legekontor som til overmål ligger mye nærmere både hjem og arbeid. Dessuten har "Din Doktor" håpløst lite parkeringsplasser.

ikke interessert i å hjelpe

Tidligere har jeg opplevd å ikke bli tatt på alvor angående et litt alvorlig problem, men alle kan jo være uheldig en gang i blandt.

Sist gang derimot, ble jeg også veldig lite fornøyd med hvordan Arnfinn jobbet.
Når jeg forsøkte å forklare problemet mitt som medfører sterkt ubehag for meg, og hvordan jeg bruker å håndterer det, sa han bare med en irritert tone, "Ja, kan du ikke bare gjøre det da!" Jeg opplevde veldig lite forståelse. Jeg forventer at legen har forklaringer, innspill og løsninger på problemene mine, og hvertfall at han er hyggelig og prøver å hjelpe meg.

Jeg har opplevd flere ganger at det føles som om jeg bare er "enda en pasient" og at han bare vil skynde seg videre i dagen sin.