Arnfinn Nordstrand

Vollabakken 3 7030 Trondheim
Arnfinn Nordstrand er en av 173 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Arnfinn Nordstrand

Dyktig og trivelig lege

Arnfinn er en fantastisk lege , effektiv og dyktig ! Lytter til pasienten og iverksetter nødvendige tiltak. Alltid følt meg ivaretatt hos han.

Verste jeg har vært med på.

Kom inn til denne legen da min lege ikke var på jobb og jeg måtte ha akutt time. Er ofte til legen grunnet kronisk sykdom og vet hva bra behandlig og dårlig behandling er.
Ble møtt med et slapt håndtrykk og «hva feiler deg idag» , forklarte mine problemer , spurte om henvisning til en avd på sykehuset der jeg ofte er å har vært i flere år. Får da beskjed om at det blir han ikke å gjøre, da jeg heller kan ta saken i egne hender og kreve å få time på denne avd. Forklarte at dette var nyttesløst å at jeg hadde prøvd det før. Ble møtt med hånfliring og sendt på laben for å ta prøver. Fikk en kald avskjed å han lukket døra mens jeg enda pratet og stilte spm.
Hadde det veldig travelt med å bli ferdig med meg å rope opp neste.

Klinikken svarer aldri på telefon når det kommer til å bestille time og de rotet bort prøveresultatene mine som jeg ringte tre ganger å etterlyste. Byttet legekontor etter dette. Mer useriøst legesenter skal du se lenge etter.
Å denne fastlegen er det bare å styre unna.

Meget hyggelig og dyktig lege

Han svarer alltid raskt og fremstår som meget profesjonell. Virker genuint interessert. Han tilpasser seg til en viss grad også når jeg har tid.

Den beste legen jeg har hatt

Har hatt Nordstrand som lege i snart 20 år. Han er familiens fastlege. Nordstrand lytter, sjekker ,forklarer og handler.
Han er lett å snakke med og jeg føler jeg blir tatt på alvor som pasient. Han er åpen for forslag fra meg som pasient i behandling av min sykdom.

Uinteressert

Han svarer ikke når en snakker til han , virker faktisk helt uinterressert i det jeg som pasient snakker om.....