Arnfinn Nordstrand

Autorisasjon (1998)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Arnfinn Nordstrand er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Arnfinn Nordstrand

Uinteressert

Jeg opplever at jeg ikke blir hørt i det hele tatt. Jeg får rask hjelp med fysiske problemer som er fint, men med psykisk helse blir jeg oversett og ignorert. Det er vanskelig å bli hørt og han virker uempatisk og har så vidt øyenkontakt når jeg snakker. Føler at jeg blir hånet eller sett ned på. Service er rask men ikke teivelig

Totalt uinteressert

Jeg vet ikke hva denne mannen gjør som lege, men han er totalt uegnet. Ikke empatisk. Jeg fikk 5 upersonlige minutter hvor han virket sur og uinteressert. Da jeg spurte om han kunne måle kolesterol sa han at jeg må bestille ny time. Dette var min introduksjonstime… Jeg bytter lege!!!

Dyktig og trivelig lege

Arnfinn er en fantastisk lege , effektiv og dyktig ! Lytter til pasienten og iverksetter nødvendige tiltak. Alltid følt meg ivaretatt hos han.

Verste jeg har vært med på.

Kom inn til denne legen da min lege ikke var på jobb og jeg måtte ha akutt time. Er ofte til legen grunnet kronisk sykdom og vet hva bra behandlig og dårlig behandling er.
Ble møtt med et slapt håndtrykk og «hva feiler deg idag» , forklarte mine problemer , spurte om henvisning til en avd på sykehuset der jeg ofte er å har vært i flere år. Får da beskjed om at det blir han ikke å gjøre, da jeg heller kan ta saken i egne hender og kreve å få time på denne avd. Forklarte at dette var nyttesløst å at jeg hadde prøvd det før. Ble møtt med hånfliring og sendt på laben for å ta prøver. Fikk en kald avskjed å han lukket døra mens jeg enda pratet og stilte spm.
Hadde det veldig travelt med å bli ferdig med meg å rope opp neste.

Klinikken svarer aldri på telefon når det kommer til å bestille time og de rotet bort prøveresultatene mine som jeg ringte tre ganger å etterlyste. Byttet legekontor etter dette. Mer useriøst legesenter skal du se lenge etter.
Å denne fastlegen er det bare å styre unna.

Meget hyggelig og dyktig lege

Han svarer alltid raskt og fremstår som meget profesjonell. Virker genuint interessert. Han tilpasser seg til en viss grad også når jeg har tid.